De Dikke van Peevee

DeletedUser

Guest
Lol, ten eerste zegt VWO niks over je IQ. VWO, HAVO etc zijn enkel graadmeters van hoeveel je kunt opslaan in je hoofd.

Maargoed, weeral een voorbeeld van je dat je oordeelt zonder de situatie van mijn persoonlijk leven te weten.

Ps. Ik zit ook op VWO(4e klas). :D

Wat je kan opslaan in je hoofd is wat je slim maakt:eek:
 

DeletedUser

Guest
@Amokro: Reageer maar eerst in dat andere topic, voordat je me op een ander onderwerp PROBEERT te pwnen.

Mss is jou conclusie dan, ik ben een wannabe Mocro, dus ik ben geen nerd, maar ik vind jou nog steeds de grootste Nerd die er is. Iemand die geilt op een spel, is namelijk een beetje sneu.

Als dit werkelijk het beste antwoord op mijn post is bevestig je nogmaals dat je totaal achterlijk bent.
 

DeletedUser38984

Guest
Als dit werkelijk het beste antwoord op mijn post is bevestig je nogmaals dat je totaal achterlijk bent.

Idd, ik ben achterlijk, en nu? Wil je nu dat ik in een hoekje ga huilen, of dat ik toegeef dat je beter bent?
 

DeletedUser44415

Guest
den dikke topic: een topic waar er vollop modder wordt gegooid.
 

DeletedUser

Guest
@nonkel
A: als het niks te maken heeft met hoe slim je ben verklaar dan waarom MAVO veel makkelijker is dan VWO:eek:

B: Het is VMBO-Basis of VMBO-Kader en niet aan elkaar:p
 

DeletedUser

Guest
Idd, ik ben achterlijk, en nu? Wil je nu dat ik in een hoekje ga huilen, of dat ik toegeef dat je beter bent?

Huilen in een hoekje heb je al gedaan nadat je w21 stam failde, en jij spontaan massaal werd genoemd als zijnde slechtste leider ooit.
Daarna ben je een paar weken verdwenen, en nu kom je weer onder je steen vandaan om dat je denkt dat iedereen dat vergeten is.

Dat ik beter ben is mijn punt ook niet, dat kan iedereen die een week TW speelt zelf wel zien.
Je weet donders goed dat ik gelijk heb met mijn post een pagina terug, als reactie kom je met iets wat kant noch wal raakt.
Howlin vroeg je al om wat te onderbouwen, en dan kom je met weer met een sneue post.

Mss dat je in ziet dat je een kansloze discussie met mij bent gestart, en een volgende keer met posts komt die wel iets van inhoud hebben, of in elk geval ergens op slaan.
 

DeletedUser44415

Guest
Mss dat je in ziet dat je een kansloze discussie met mij bent gestart, en een volgende keer met posts komt die wel iets van inhoud hebben, of in elk geval ergens op slaan.

Was het niet zo dat jij deze gestart had :p?
 

DeletedUser50957

Guest
@nonkel
A: als het niks te maken heeft met hoe slim je ben verklaar dan waarom MAVO veel makkelijker is dan VWO:eek:

B: Het is VMBO-Basis of VMBO-Kader en niet aan elkaar:p


A: op MAVO zitten mensen die niet zoveel informatie kunnen opslaan als mensen op het VWO, daardoor wordt de leerstof aangepast. Je zou kunnen zeggen dat MAVO dus eigenlijk makkelijker is. Echter is dat een vooroordeel, want voor die mensen op het MAVO is het juist heel lastig. Bovendien liggen hun kwaliteiten meestal op heel andere vlakken(werken met de handen(timmeren etc)). Je vergelijkt hier dus appels met peren.

B: In onze school heb je ze ook aan elkaar..
 

DeletedUser

Guest
Was het niet zo dat jij deze gestart had :p?

Nee, want mijn post is ontopic, wat hij zelf bewijst in dit topic overigens.
De discussie is pas gestart nadat hij meende zich over mijn RL uit te moeten laten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
A: op MAVO zitten mensen die niet zoveel informatie kunnen opslaan als mensen op het VWO, daardoor wordt de leerstof aangepast. Je zou kunnen zeggen dat MAVO dus eigenlijk makkelijker is. Echter is dat een vooroordeel, want voor die mensen op het MAVO is het juist heel lastig. Bovendien liggen hun kwaliteiten meestal op heel andere vlakken(werken met de handen(timmeren etc)). Je vergelijkt hier dus appels met peren.

B: In onze school heb je ze ook aan elkaar..

Kerel op MAVO lopen geen domme mensen...
De mensen die goed zijn met hun handen doen VMBO-(Kader/Basis)
Als je Basis en kader mengt heet het op de meeste schollen VMBO Basis gemengde leer weg maar daar kan ik het ook niet overal van weten
 

DeletedUser50957

Guest
Kerel op MAVO lopen geen domme mensen...
De mensen die goed zijn met hun handen doen VMBO-(Kader/Basis)
Als je Basis en kader mengt heet het op de meeste schollen VMBO Basis gemengde leer weg maar daar kan ik het ook niet overal van weten

Euh, op de middelbare school in MAVO en VMBO hetzelfde, alleen een andere naam.
 

DeletedUser

Guest
Kerel op MAVO lopen geen domme mensen...
De mensen die goed zijn met hun handen doen VMBO-(Kader/Basis)
Als je Basis en kader mengt heet het op de meeste schollen VMBO Basis gemengde leer weg maar daar kan ik het ook niet overal van weten

Hier op het forum zijn wel een hoop domme mensen, waaronder jij.
 

DeletedUser38984

Guest
Huilen in een hoekje heb je al gedaan nadat je w21 stam failde, en jij spontaan massaal werd genoemd als zijnde slechtste leider ooit.
Daarna ben je een paar weken verdwenen, en nu kom je weer onder je steen vandaan om dat je denkt dat iedereen dat vergeten is.

Dat ik beter ben is mijn punt ook niet, dat kan iedereen die een week TW speelt zelf wel zien.
Je weet donders goed dat ik gelijk heb met mijn post een pagina terug, als reactie kom je met iets wat kant noch wal raakt.
Howlin vroeg je al om wat te onderbouwen, en dan kom je met weer met een sneue post.

Mss dat je in ziet dat je een kansloze discussie met mij bent gestart, en een volgende keer met posts komt die wel iets van inhoud hebben, of in elk geval ergens op slaan.

Nah, ik huilde niet. Dus jou post heeft minder inhoud als ik. ;)
 

DeletedUser44415

Guest
Nee, want mijn post is ontopic, wat hij zelf bewijst in dit topic overigens.
De discussie is pas gestart nadat hij meende zich over mijn RL uit te moeten laten.

Was ook duidelijk een post die bedoelt was voor meer moddergooi :D.

Even weer ontopic:
marars: verslaafd komen op iets door 1x het te doen.
 

DeletedUser

Guest
Was ook duidelijk een post die bedoelt was voor meer moddergooi :D.

Even weer ontopic:
marars: verslaafd komen op iets door 1x het te doen.

Het is niet gezegd wanneer ik aan het AF verslaafd ben geraakt ;)
Kan dus ook na 2 keer zijn :D
 
Bovenaan