[WvhAG #55] Weerwolven van het Anonieme Gekkenhuis.

DeletedUser

Guest
Nee de inactieve jager schiet niet.
Dan snap je mijn punt ook #inactieve geliefde ;)

Maar goed, discussie's blijf je houden hierover. Maar ik heb gewoon gelijk.

Het was iig wel een leuk potje, omdat ik eindelijk eens kon winnen als wolf zijnde of course :cool:
Alleen totaal niet voor herhaling vatbaar!
 

DeletedUser16768

Guest
Dan snap je mijn punt ook #inactieve geliefde ;)

Maar goed, discussie's blijf je houden hierover. Maar ik heb gewoon gelijk.

Het was iig wel een leuk potje, omdat ik eindelijk eens kon winnen als wolf zijnde of course :cool:
Alleen totaal niet voor herhaling vatbaar!

Ik snap je wel, maar ben het er niet mee eens ;)
 

DeletedUser

Guest
Kahvi heeft trouwens gelijk. :p

ik weet niks meer af over een theorie van renier tegen jou :p
hij was volgens mij niet sterk.^^
 

DeletedUser

Guest
Sorry Joe :(
Het was echt een random lunch.. heb de eerste dagen nauwelijks gevolgd.
Daarom dat ik steeds op Bart Bakbaard ging.
Kon het niet goed volgen met al die avatars die zo op elkaar leken

Op naar -Tim- zijn ronde :)
Yeah!

Ben benieuwd!
 

DeletedUser

Guest
Nope
Ik heb niet gestemd op Tim. Dus ja, alleen stemmers mogen meedoen he ;P
 

DeletedUser

Guest
nja, de wolven konden gewoon net doen alsof ze burgers waren, ze weten toch niet wie de andere wolven zijn dus kunnen ze er ook geen rekening mee houden :p
 

DeletedUser

Guest
Precies.
Dat was het, daar konden de wolven zich achter verschuilen en heb ik zeker ook een paar keer gedaan en uiteraard kon niemand mij iets kwalijk nemen als ik iets verkeerds deed VOOR nacht 4.
Daarna werd het iets crucialer, maar dan nog, was het eigenlijk best te doen.
Als je ziet dat 2 wolven dood zijn gegaan aan een lucky jagerschot (want ik hoorde dat Vince Loek doodschoot omdat Loek wist wie Vince was, maar niet omdat hij wist dat Loek wolf was) en de ander omdat-ie koppel was, ...zegt al veel.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef toe dat ik überhard gefaald had.
Na een dag of 3 was ik het overzicht gewoon kwijt was en niet eens meer wist wie allemaal nog leefde.

Laatste paar dagen minder actief vanwege schoolproblemen.

Gefeliciteerd wolven!
 
Reactiescore
1.804
Ik geef toe dat ik überhard gefaald had.
Na een dag of 3 was ik het overzicht gewoon kwijt was en niet eens meer wist wie allemaal nog leefde.

Laatste paar dagen minder actief vanwege schoolproblemen.

Gefeliciteerd wolven!

ik heb op jou gestemd als BM Ellen :D
(ik was Herman :cool:, iemand die mij doorhad? :p)
 

DeletedUser

Guest
Precies.
Dat was het, daar konden de wolven zich achter verschuilen en heb ik zeker ook een paar keer gedaan en uiteraard kon niemand mij iets kwalijk nemen als ik iets verkeerds deed VOOR nacht 4.
Daarna werd het iets crucialer, maar dan nog, was het eigenlijk best te doen.
Als je ziet dat 2 wolven dood zijn gegaan aan een lucky jagerschot (want ik hoorde dat Vince Loek doodschoot omdat Loek wist wie Vince was, maar niet omdat hij wist dat Loek wolf was) en de ander omdat-ie koppel was, ...zegt al veel.

Nee, ik had Loek (quechua) met een reden geschoten:
Als Loek wolf zou zijn en ik zou doodgaan, wist ik dat Loek mij killde om wie ik was, Gusta was toen ook mijn verdachte, en als ik door haar geluncht werd zou dus hoofdverdachte Loek doodgaan, en Gusta waarschijnlijk door de Lynch omdat Gusta al bijklna doodging, echter had ik niet verwacht dat jij dus random mij ging killen, waardoor er een grote kans was dat ik helemaal fout zat, maar dat was dus niet zo :p
Uiteindelijk dus een gelukje bij een ongelukje :D.
 

DeletedUser

Guest
Even serieus,
Wie verdacht mij nou echt van wolf zijn en stemde daarom om mij met de lynch en wie wou mij gewoon kwijt/was zelf gewoon wolf?
 
Bovenaan