Droomtopic

DeletedUser52173

Guest
Ik heb ook wel eens voorgehad dat ik wakkerwerd in het midden van een droom, maar dat mijn lichaam nog dacht dat ik droomde.
Als je niet begrijpt wat ik bedoel wil ik het verhaal wel vertellen :p

Viezerik! :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb wel vaak dat ik half slaap en dan droom ik dat ik val ofzo en dan word ik wakker en grijp ik men bed vast.
dan word ik dus wakker omdat ik denk dat ik echt val
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg laatst een nachtmerrie nadat ik despicable me had gezien :eek:

Ik droomde dat ik naar een groot terrein&festival ging met de brandweerwagen, en ik mocht op de uitklapladder klimmen om over het gigantische veld vol mensen te kijken. Toen werd de zon opeens gestolen en begon iedereen elkaar te verpletteren omdat het donker was en het belachelijk druk was op het terrein. Bijzonder eng om mee te maken gezien alles in mn droom dus ook zwart was en ik het alleen maar kon horen.

De nacht erna droomde ik dat ik in een park onder een tent sliep (dus de tent diende als slaapzak, niet ERIN) en dat de buitenaardse wezens toen per ongeluk de atmosfeer ondoorlaatbaar hadden gemaakt voor licht, maar gelukkig had een vriend van me hun nummer, en hij belde hen en toen maakten ze alles weer in orde >.<

Soms heb ik geen flauw idee waar mn dromen vandaan komen, maar de laatste tijd herinner ik mn dromen veel vaker dan vroeger.

Dezelfde (soort) droom hebben overkomt me wel vaak, alhoewel er vaak kleine details verschillend zijn. Zo heb ik wel 20 variaties op neerstorten met een blauw vliegende auto in een zee vol haaien gehad, waarbij nog niet eens alle variaties onaangenaam waren.

Ronduit het vreemdste dat ik ooit gedroomd heb is dat iedereen met een theedoek rond hun nek geknoopt rondliep (zo'n boerengeruite-theedoek) en dat als je hem over je hoofd trok je kon vliegen :eek: waar dat vandaan kwam .... geen idee xD
 

DeletedUser48392

Guest
- Waarover heb jij gedroomd vannacht?
Iets vies met mijn lerares :eek:
- Waarover wil je dromen vannacht?
Zie hierboven :D
- Wat denk je dat die dromen betekenen?
Spreekt voor zich.
- Wat is de raarste droom die je al hebt gehad?
Dat ik om 4 uur ofzo wakker ben geworden omdat er een dorp van mij was overgenomen.
 
Reactiescore
1.804
dat mijn beste vriend, is een vieze droom geweest :D
Omg :D

Nee ik was in Senegal. Ik sliep en droomde over dat we een boottocht maakten in de nacht (alsof het echt was). Ik zat op de boot, maar onder onze stoelen zaten agressieve honden. Ik moest dus de hele tijd mijn benen omhoog houden omdat ze er anders in zouden bijten. Op dat moment werd ik wakker, maar ik merkte geen verschil. Ik heb toen denk ik een halfuur rechtop op het bed gezeten, met mijn benen een beetje naar omhoog getrokken :p
 

DeletedUser16501

Guest
Elk droom die ik heb, is een rare droom. Ze lopen allemaal uit 1.
 
Reactiescore
1.804
Ik heb opgezocht wat dat is.
Lijkt me vet. :D

Wat mezelf betreft kan ik me vrijwel nooit een droom herinneren. Zegt dat iets over mij? :p

Dat is een gekende eigenschap van muizen ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb maar 1x een lucide droom gehad, bijzondere ervaring. Gewoon weten dat je droomt en op die manier je droom sturen. Awesome.
 
Reactiescore
1.804
Ik heb maar 1x een lucide droom gehad, bijzondere ervaring. Gewoon weten dat je droomt en op die manier je droom sturen. Awesome.

Inderdaad, ik vind zoiets echt geniaal :)
 
Bovenaan