Memo.ry

DeletedUser47948

Guest
Naja hij klinkt gewoon bang wel geinig xD. Snap niet waarom :D.

BTW ??? dacht op speedchat dat ik jou was xd

lol, bikje, bang ben ik niet hoor xD Ik vind alleen niet dat hij zo'n mond moet opzetten omdat hij 2de werd dit seizoen ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol, bikje, bang ben ik niet hoor xD Ik vind alleen niet dat hij zo'n mond moet opzetten omdat hij 2de werd dit seizoen ..

wat zeg je jij bent echt dom wa zei ik gwn ik ga ??? treinen mag dat niet ofzo omg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47948

Guest
wat zeg je jij bent echt dom wa zei ik gwn ik ga ??? treinen mag dat niet ofzo omg

magj wel, maar je moet niet gaan ontkennen datje me ze zei datje anoniem ging en dan de rest van memo gaat pakken ;) Ik zou al verwondert zei als het je lukt om ??? te pakken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
magj wel, maar je moet niet gaan ontkennen datje me ze zei datje anoniem ging en dan de rest van memo gaat pakken ;) Ik zou al verwondert zei als het je lukt om ??? te pakken

ja ik ga anoniem heb ik ook gezegt tegen iedereen so? heb tog nie gezegt da ik ga winne memo is pro so? proberen kan tog gaan kwaad xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
??? ben je al toegelaten tot Memo.? :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54614

Guest
Kom je dan ook met je stoere vriendjes? :p

ONT: Maar je zult nog effe moetn wachten op tegenstand.
 

DeletedUser

Guest
Ik had meer van memo verwacht er is nog geen echte tegenstand en ze winnen nu al weinig:p
 

DeletedUser39729

Guest
Ik had meer van memo verwacht er is nog geen echte tegenstand en ze winnen nu al weinig:p

Tja, dat krijg je als je mij probeert te edelen en ik luck heb met snipen en dan toch maar een getimed countertje plaats. :D
 

DeletedUser

Guest
Memo. is ook niet echt serieus van start gegaan, als ik zie dat sommige speeds slechts 2 members van memo tellen:)
 

DeletedUser39729

Guest
Memo. is ook niet echt serieus van start gegaan, als ik zie dat sommige speeds slechts 2 members van memo tellen:)

Gisteren waren het er 6. ;)
Overigens hoorde ik verhalen dat Endeverafter lygo pakte en hij werd dan weer gepakt door Abe. :p Dus gaat goed met memo! :D
 
Bovenaan