/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser50913

Guest
Jongens, dome heeft een verklaring gegeven betreft het uitblijven van de Mass. Dan kan je lang gaan zeuren en verder de boel gaan afkraken, maar als jullie zelf een beetje niveau hebben, accepteer dan die verklaring, en ga ook weer lekker spelen.

Ik hoop dat het geen politiek en propaganda betreft, en /dome straks daadwerkelijk gaan proberen er een mooie oorlog van te maken. Evenals Empire natuurlijk.

Ok kan er mee leven......
Hierbij wens ik /dome veel succes verder.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Is het dan misschien verstandig om deze "oorlog" (voorlopig) als beëindigd te beschouwen, met gelijkspel als resultaat en op het moment dat er echt serieus een oorlog gaande is een nieuw topic gestart wordt ?

Resultaat:

EMPIRE houdt voorlopig stand door voorbarige oorlogsverklaring.

Stand ingame: 0 : 0

Stand @ forum : 0 : -10 (sorry maar deze post levert echt 10 strafpunten op)

conclusie:
/Dome laat ingame op zich wachten (de afwas moest nog gedaan worden ?), EMPIRE denkt met enkel stacken een oorlog te winnen.
/Dome slaat @ forum nog geen deuk in een pakje boter, EMPIRE; read it and weep !

oeps, bijna vergeten, /Dome wint deze eerste fase door mega geblunder @ forum door EMPIRE
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50913

Guest
oeps, bijna vergeten, /Dome wint deze eerste fase door mega geblunder @ forum door EMPIRE


vorige regels 100% gelijk.
De -10 punten volledig mee eens
maar de blunder, die snap ik niet?
 

DeletedUser

Guest
oeps, bijna vergeten, /Dome wint deze eerste fase door mega geblunder @ forum door EMPIRE


vorige regels 100% gelijk.
De -10 punten volledig mee eens
maar de blunder, die snap ik niet?

Heb je posts van EMPIRE eens serieus gelezen? /Dome komt @ forum niet echt sterk over, maar EMPIRE is @ forum in en in triest.
Ingame is er niets gaande, dus blijft enkel het forum over, /Dome scoort hier duidelijk beter dan EMPIRE, echter is dat voornamelijk door de trieste EMPIRE posts.
 

DeletedUser50913

Guest
Heb je posts van EMPIRE eens serieus gelezen? /Dome komt @ forum niet echt sterk over, maar EMPIRE is @ forum in en in triest.
Ingame is er niets gaande, dus blijft enkel het forum over, /Dome scoort hier duidelijk beter dan EMPIRE, echter is dat voornamelijk door de trieste EMPIRE posts.

Ok, kan je er in volgen......dus in feite geen gelijkspel maar een overwinning voor /Dome na verlengingen...
M.v.g.
 

DeletedUser

Guest
het geen wat pas echt triest is,

is dat /dome een ophef op het Algemene forum veroorzaakt door EMPIRE de oorlog te verklaren,

en er later niks mee te doen,

dat staat gelijk aan -20 strafpunten,

waardoor het dus -20 - -10 is waardoor EMPIRE @forum beter preseteerd,
 

DeletedUser

Guest
het geen wat pas echt triest is,

is dat /dome een ophef op het Algemene forum veroorzaakt door EMPIRE de oorlog te verklaren,

en er later niks mee te doen,

dat staat gelijk aan -20 strafpunten,

waardoor het dus -20 - -10 is waardoor EMPIRE @forum beter preseteerd,

- en - is + he :p
 
Reactiescore
980
Verder wb EMPIRE. De eerste grote mass op empire zou in principe direct na de oorlogsverklaring hebben plaatsgevonden. Door omstandigheden is dat toch maar niet gebeurt toen. Ondertussen heeft EMPIRE alles vol staan en wachten wij rustig onze tijd af. zoals op de kaart te zien is licht EMPIRE veel dichter op elkaar dan wij aan de grens. We kunnen nu wel tientallen clears en 1000'en fakes gaan inzetten om een dorpje of 10 mee af te troggelen, maar winnen zullen wij niet op deze manier. Wij werken dus gewoon langzaam richting empire en voeren de druk nog wat op. Ooit zullen de massa's komen.

Kwestie van een slim aanvalsplan maken. En anders kunnen de frontspelers nog genoeg spelen met de frontleden van Empire, gewoon veel proberen. Wie niet waagt wie niet wint. Als smoes gebruiken dat iemand die gestackt staat niet kan edelen is onzin, je moet het alleen veel slimmer aanpakken dan normaal. Zoek de zwakke plekken, speel in op die zwaktes. Zelfde principe met een massa aanval, wees je tegenstander een aantal zetten voor. Dome lijkt me verre weg genoeg skillz te hebben, maar lijkt dat ze wat inzicht of misschien wel motivatie missen...
 

DeletedUser

Guest
het geen wat pas echt triest is,

is dat /dome een ophef op het Algemene forum veroorzaakt door EMPIRE de oorlog te verklaren,

en er later niks mee te doen,

dat staat gelijk aan -20 strafpunten,

waardoor het dus -20 - -10 is waardoor EMPIRE @forum beter preseteerd,

Nog zo iemand die de posts van EMPIRE niet heeft gelezen .....
 

DeletedUser

Guest
Verder wb EMPIRE. De eerste grote mass op empire zou in principe direct na de oorlogsverklaring hebben plaatsgevonden. Door omstandigheden is dat toch maar niet gebeurt toen. Ondertussen heeft EMPIRE alles vol staan en wachten wij rustig onze tijd af. zoals op de kaart te zien is licht EMPIRE veel dichter op elkaar dan wij aan de grens. We kunnen nu wel tientallen clears en 1000'en fakes gaan inzetten om een dorpje of 10 mee af te troggelen, maar winnen zullen wij niet op deze manier. Wij werken dus gewoon langzaam richting empire en voeren de druk nog wat op. Ooit zullen de massa's komen.


jongens toch, en dan is Empire noob???? yeah right!

Ja. Allereerst bestaat er een quote-knop. Je weet wel: die knop rechtsboven elke post. Dat je die niet weet te vinden geeft al aan hoe noob je bent. Maar ach, om jullie niet allemaal over een kam te scheren:

Side 1:
Tribes: EMPIRE
Side 2:
Tribes: EMPIRE

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 677
Kant 2: 677
Verschil: 0

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 130
Kant 2: 130
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,462,621
Kant 2: 3,462,621
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 905,670
Kant 2: 905,670
Verschil: 0

chart

Bijna twintig (!) procent van jullie dorpen bestaan uit interns. En dan reken ik de dorpen tijdens tijdperk .Moon - waar naar schatting toch de helft van de leden van EMPIRE vandaan komen. Verder nog even iets interessants. EMPIRE heeft bijna 200 (!!!) dorpen geëdeld die onder de 3500 punten waren. Dus al minimaal 330 (er zullen er vast meer zijn, maar die zijn dan buiten de stam om) dorpjes die zonder enige moeite zijn geëdeld. De helft!

Om nog eens de noobheid van EMPIRE aan te tonen:

Inderdaad, is daar duidelijk dat ze die altijd verliezen :zwaard:

Het blijven noobjes hoor :boog:

Ik moet mijn clears zo'n 15u laten lopen. Das veel te ver :eek:

Posts van zeer hoog niveau! Petje af! :')

Vooral uit de middelste post blijkt veel spelkennis.

Dus... wie is er nou noob?
 

DeletedUser47947

Guest
Kwestie van een slim aanvalsplan maken. En anders kunnen de frontspelers nog genoeg spelen met de frontleden van Empire, gewoon veel proberen. Wie niet waagt wie niet wint. Als smoes gebruiken dat iemand die gestackt staat niet kan edelen is onzin, je moet het alleen veel slimmer aanpakken dan normaal. Zoek de zwakke plekken, speel in op die zwaktes. Zelfde principe met een massa aanval, wees je tegenstander een aantal zetten voor. Dome lijkt me verre weg genoeg skillz te hebben, maar lijkt dat ze wat inzicht of misschien wel motivatie missen...

Ik wordt zo moe van al die vragen en stellingen :)

Kan hier niet een slotje op voorlopig...

Dan dan plakken we met de krokus vakantie wel ff alle rapportjes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan