Top & Flop stammen

Reactiescore
0
Re: Topstammen

ja weet ik ;)

OT: wat is de topstam van w21? :cool:

Chique
secret-laugh.png
 

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

Even wat leven inblazen.

Hier zie je de top 5 van grootste winnaars/ verliezers van de voorbije 7 dagen.

winaars overnamen:

1 Evil. 20
2 Chique 16
3 S.Inc 12
4 -NX- 7
5 .1 7

Verliezers overnamen:

1 [TD] 4
2 Chique 4
3 S.Inc 3
4 ReC. 3
5 Evil. 3

ik zou zeggen spui je mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Met...? Ik neem aan overnames, zoja -NX- al 7 dorpen overgenomen? :eek:
 

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

Met...? Ik neem aan overnames, zoja -NX- al 7 dorpen overgenomen? :eek:

Ja die doen het niet slecht. Misschien eens kijken wie ze zoal hebben genomen.
OW het merendeel BB dorpen (wat zwak vind ik persoonlijk...):

Akira1 (528|504) K55 1,457 Kagemusha666 [~U²~] hertekop [-NX-] 2011-01-05 19:22:02
0003 - Angel of death (507|546) K55 366 KoningK angel. [-NX-] 2011-01-04 20:49:50
0002 (510|539) K55 944 Verlaten denko [-NX-] 2011-01-04 18:37:11
0002 - Angel of death (505|544) K55 1,067 Verlaten angel. [-NX-] 2011-01-04 16:57:18
To Hell (526|499) K45 790 Verlaten ontheway [-NX-] 2011-01-04 07:18:21
*** (510|545) K55 583 Verlaten tovm [-NX-] 2011-01-02 23:02:32
*** (514|547) K55 645 Verlaten tovm [-NX-] 2011-01-02 16:11:34
 

DeletedUser31224

Guest
Re: Topstammen

Even wat leven inblazen.

Hier zie je de top 5 van grootste winnaars/ verliezers van de voorbije 7 dagen.

winaars overnamen:

1 Evil. 20
2 Chique 16
3 S.Inc 12
4 -NX- 7
5 .1 7

Verliezers overnamen:

1 [TD] 4
2 Chique 4
3 S.Inc 3
4 ReC. 3
5 Evil. 3

ik zou zeggen spui je mening.

Ik vraag me af wat het aantal punten dankzij overnames is bij Evil, Chique en S.Inc
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Het leek even alsof -NX- enigzins goed was, maar dat valt weer vies tegen :eek:
 

DeletedUser38287

Guest
Re: Topstammen

dus als je iemand aan het edelen bent en die klikt op opnieuw beginnen ben je zwak bezig, kom op zeg, een verlaten dorp edelen is meestal het gevolg dat je die speler de zinloosheid van het trachten te weerstaan van jou hebt laten inzien, barbarendorpen zijn wat anders, maar voormalige spelers dorpen is meestal de verdienste van de aanvallende partij dat ze verlaten zijn, dus dergelijke overnames tellen volwaardig mee voor de desbetreffende stammen en doet in mijn ogen geen imagoschade aan de zogenaamde topstammen.
 

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

Ik vraag me af wat het aantal punten dankzij overnames is bij Evil, Chique en S.Inc

S.Inc:

Side 1:
Tribes: S.Inc
Side 2:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 12
Kant 2: 0
Verschil: 12

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 39,353
Kant 2: 0
Verschil: 39,353

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


Chique:

Side 1:
Tribes: Chique
Side 2:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 16
Kant 2: 0
Verschil: 16

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 42,033
Kant 2: 0
Verschil: 42,033

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


Als je het zo bekijkt doet chique het net beter, maar als je dhet totaal aantal punten neemt en die deelt door het aantal overgenomen dorpen.
S.inc: 39353/12 = 3280
chique: 42033/16 = 2627

maak de conclusie maar zelf:p
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Bussie Vol Met Polen is overgenomen en staat niet bij de verliezen..?
 

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

dus als je iemand aan het edelen bent en die klikt op opnieuw beginnen ben je zwak bezig, kom op zeg, een verlaten dorp edelen is meestal het gevolg dat je die speler de zinloosheid van het trachten te weerstaan van jou hebt laten inzien, barbarendorpen zijn wat anders, maar voormalige spelers dorpen is meestal de verdienste van de aanvallende partij dat ze verlaten zijn, dus dergelijke overnames tellen volwaardig mee voor de desbetreffende stammen en doet in mijn ogen geen imagoschade aan de zogenaamde topstammen.

Daar ben je weer. Ik zal even de OD waardes erbij halen van de spelers die geedelt hebben.:
tovm: edelt 2 dorpen oda = 3,774 score. (niet echt bijster om 2 spelers gek te maken om ze te doen stoppen.)
ontheway: oda 1,797 score
angel: deze geef ik je die doet er iets voor 9,582 score (maar ook voor 2 dorpen)
...

stam oda met 42 leden = 45,825 score :rolleyes: dus ik gok dat het gewoon ook vaak hier in dit geval om bb edelaars gaat:p

Naja..... Ik geloof ook niet dat leden van -NX- echt spelers farmen. En verder weg edelen zit er ook niet in met 1 edel... (Ik zeg niet dat ik wel een treintje heb :eek:)

+1

Bussie Vol Met Polen is overgenomen en staat niet bij de verliezen..?

toch wel:
Mr. Leffe (518|542) K55 2,958 Bussie vol met Polen [Chique] thone [Evil.] 2011-01-05 11:01:14
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38287

Guest
Re: Topstammen

Daar ben je weer. Ik zal even de OD waardes erbij halen van de spelers die geedelt hebben.:
tovm: edelt 2 dorpen oda = 3,774 score. (niet echt bijster om 2 spelers gek te maken om ze te doen stoppen.)
ontheway: oda 1,797 score
angel: deze geef ik je die doet er iets voor 9,582 score (maar ook voor 2 dorpen)
...

stam oda met 42 leden = 45,825 score :rolleyes: dus ik gok dat het gewoon ook vaak hier in dit geval om bb edelaars gaat:p

Naja..... Ik geloof ook niet dat leden van -NX- echt spelers farmen. En verder weg edelen zit er ook niet in met 1 edel... (Ik zeg niet dat ik wel een treintje heb :eek:)

+1



toch wel:
Mr. Leffe (518|542) K55 2,958 Bussie vol met Polen [Chique] thone [Evil.] 2011-01-05 11:01:14

het gaat niet om de specifieke zaken maar om de generaliserende opmerking van jouw kant dat de overname van dorpen zonder eigenaar zwak zou zijn, dat bestrijd ik, mocht je een en ander kunnen staven met cijfers die het tegendeel aantonen, is het aan jou om gelijk volledige info te geven in plaats van generaliserend een opmerking te plaatsen maar specifiek over die stam en dan voorzien van info. Daarnaast is het een opbouwfase en zijn ook spelers van zogenaamde topstammen beperkt door wat hun omgeving te bieden heeft, dus een stam daarop enkelvoudig zonder nadere analyse beoordelen is enigszins kortzichtig.

En ja ik ben er weer na enige pm's met collega's van je
 

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

het gaat niet om de specifieke zaken maar om de generaliserende opmerking van jouw kant dat de overname van dorpen zonder eigenaar zwak zou zijn, dat bestrijd ik, mocht je een en ander kunnen staven met cijfers die het tegendeel aantonen, is het aan jou om gelijk volledige info te geven in plaats van generaliserend een opmerking te plaatsen maar specifiek over die stam en dan voorzien van info. Daarnaast is het een opbouwfase en zijn ook spelers van zogenaamde topstammen beperkt door wat hun omgeving te bieden heeft, dus een stam daarop enkelvoudig zonder nadere analyse beoordelen is enigszins kortzichtig.

En ja ik ben er weer na enige pm's met collega's van je

ben je een beetje blind of lees je alleen selectief? Ik heb hierboven feiten staan waar uit blijkt dat het gewoon om bb edelaars gaat met cijfertjes en alles. Ik generaliseer enkel omdat het in deze fase van het spel dom is om bb dorpen te edelen. ALs er 1tje bb word van 500 punten ga je hem toch farmen en niet edelen? Dan ga je gewoon de volgende proberen te edelen...
Je argument omtrent de omgeving is onzin er zal altijd wel ergens een groot dorpje liggen op enkele uren afstand liggen wat de moeite is om te edelen.
 

DeletedUser38287

Guest
Re: Topstammen

Je probeert intelligent over te komen maar je zegt juist domme dingen
secret-laugh.png

gelieve met inachtneming van de forumregels te reageren en dus respectvol en met argumenten en anders niet te posten, ik tracht namelijk niet op een bepaalde manier over te komen, ik post mijn mening over hoe in mijn ogen zaken beoordeeld moeten worden aangaande (top)stammen en hun overnames, dat jij die mening kwalificeert zegt meer over jou, maar ik daag je uit inhoudelijk zaken aan te geven en te beargumenteren waar dit topic toch voor bedoeld lijkt te zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

ben je een beetje blind of lees je alleen selectief? Ik heb hierboven feiten staan waar uit blijkt dat het gewoon om bb edelaars gaat met cijfertjes en alles. Ik generaliseer enkel omdat het in deze fase van het spel dom is om bb dorpen te edelen. ALs er 1tje bb word van 500 punten ga je hem toch farmen en niet edelen? Dan ga je gewoon de volgende proberen te edelen...
Je argument omtrent de omgeving is onzin er zal altijd wel ergens een groot dorpje liggen op enkele uren afstand liggen wat de moeite is om te edelen.

Mooi gesproken, 500 punten zijn farms... Geen edeltargets :S Buiten je radius is voor offensieve spelers sowieso het beste..
 

DeletedUser38287

Guest
Re: Topstammen

ben je een beetje blind of lees je alleen selectief? Ik heb hierboven feiten staan waar uit blijkt dat het gewoon om bb edelaars gaat met cijfertjes en alles. Ik generaliseer enkel omdat het in deze fase van het spel dom is om bb dorpen te edelen. ALs er 1tje bb word van 500 punten ga je hem toch farmen en niet edelen? Dan ga je gewoon de volgende proberen te edelen...
Je argument omtrent de omgeving is onzin er zal altijd wel ergens een groot dorpje liggen op enkele uren afstand liggen wat de moeite is om te edelen.

je initiele posting noemde je het zwak, dat is kwalificeren zonder argumentatie. Later kwam je met cijfers, dat had in je eerste post waar je een oordeel uitsprak niet misstaan. Ik deel je mening niet, ik vind de directe omgeving van een speler relevant en topstammen bestaan gewoon uit diverse spelers die elk hun eigen afwegingen moeten en zullen maken. Ik vind het goed verdedigbaar uit tactisch oogpunt in deze fase te volstaan met een andere overname dan een groot volwaardig dorp, maar dat is voor elke speler van elke stam een eigen beoordeling, het niet in acht nemen van dergelijke overwegingen en daar geen analyse op los te laten, ontneemt je oordeel veel objectiviteit en autoriteit, maar waarschijnlijk zullen we dit meningsverschil wel houden, ik ben van mening dat het op enkel kille cijfers beoordelen van stammen in deze fase kortzichtig is en geen recht doet aan mogelijke tactische keuzes en eventueel inzicht wat aan die keuzes gekoppeld is.
 
Bovenaan