Top & Flop stammen

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

je initiele posting noemde je het zwak, dat is kwalificeren zonder argumentatie. Later kwam je met cijfers, dat had in je eerste post waar je een oordeel uitsprak niet misstaan. Ik deel je mening niet, ik vind de directe omgeving van een speler relevant en topstammen bestaan gewoon uit diverse spelers die elk hun eigen afwegingen moeten en zullen maken. Ik vind het goed verdedigbaar uit tactisch oogpunt in deze fase te volstaan met een andere overname dan een groot volwaardig dorp, maar dat is voor elke speler van elke stam een eigen beoordeling, het niet in acht nemen van dergelijke overwegingen en daar geen analyse op los te laten, ontneemt je oordeel veel objectiviteit en autoriteit, maar waarschijnlijk zullen we dit meningsverschil wel houden, ik ben van mening dat het op enkel kille cijfers beoordelen van stammen in deze fase kortzichtig is en geen recht doet aan mogelijke tactische keuzes en eventueel inzicht wat aan die keuzes gekoppeld is.

Mijn initiele post was geen staving gevraagd. Als je elke post met stats en cijfers moet gaan beargumenteren voor het geval er een halve nutcase langskomt dan ben je ongelofelijk veel werk aan het verrichten, maar goed zolang jij hier rond doolt zal ik dat in mijn achterhoofd houden.

Dan over je argumenten. je kan goed mijn mening niet delen, maar is jou mening daarom de juiste of überhaupt wel correct...
Als je je scherm op 15x15 zet kan je met je edels al 12u lopen ofzo. Dat noem ik toch de directe omgeving. Verdedigbaar? Ja dat misschien wel, maar dan de vraag welke speler met inzicht wil een dorp van 500 punten overnemen? Tegen wie moet je dan verdedigen?
Plus een bb dorp edelen is echt wel dom op het begin. BB dorpen vallen je namelijk niet aan:rolleyes: dus er is geen dreiging door. Spelers daar en tegen wel. ga jij nu bb dorpen van 500 punten lopen edelen, dan wil ik wel eens zien wat spelers die met je mee groeien gaan doen met je. Die edelen je hoofddorp weg. Veel verdedeging zal je ook niet hebben aangezien je in een dorp met 500 punten amper iets krijgt. Dus ja ik vind het zwak om bb dorpen te edelen. Aangezien het geen veiligheid brengt...
 

DeletedUser38287

Guest
Re: Topstammen

Mijn initiele post was geen staving gevraagd. Als je elke post met stats en cijfers moet gaan beargumenteren voor het geval er een halve nutcase langskomt dan ben je ongelofelijk veel werk aan het verrichten, maar goed zolang jij hier rond doolt zal ik dat in mijn achterhoofd houden.

Dan over je argumenten. je kan goed mijn mening niet delen, maar is jou mening daarom de juiste of überhaupt wel correct...
Als je je scherm op 15x15 zet kan je met je edels al 12u lopen ofzo. Dat noem ik toch de directe omgeving. Verdedigbaar? Ja dat misschien wel, maar dan de vraag welke speler met inzicht wil een dorp van 500 punten overnemen? Tegen wie moet je dan verdedigen?
Plus een bb dorp edelen is echt wel dom op het begin. BB dorpen vallen je namelijk niet aan:rolleyes: dus er is geen dreiging door. Spelers daar en tegen wel. ga jij nu bb dorpen van 500 punten lopen edelen, dan wil ik wel eens zien wat spelers die met je mee groeien gaan doen met je. Die edelen je hoofddorp weg. Veel verdedeging zal je ook niet hebben aangezien je in een dorp met 500 punten amper iets krijgt. Dus ja ik vind het zwak om bb dorpen te edelen. Aangezien het geen veiligheid brengt...

zoals ik aangaf doelde ik op spelers die lopende een edeltreintje besluiten eieren voor hun geld te kiezen en opnieuw beginnen voor het treintje aan komt, dit geeft een vertekend beeld. Echter gelet op Zolid, is dit weer mijn laaste posting hier, ik heb het zo gehad met het beoordelingsvermogen van wat on en offtopic is hierover dat ik het forum aan jullie laat! Ik blijf wel van mening dat de beoordeling of overnames iets zinnigs zeggen over de stam er meer aspecten moeten worden meegewogen dan de enkele beoordeling zoals in eerste aanleg werd gepresenteerd. succes
 

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

zoals ik aangaf doelde ik op spelers die lopende een edeltreintje besluiten eieren voor hun geld te kiezen en opnieuw beginnen voor het treintje aan komt, dit geeft een vertekend beeld. Echter gelet op Zolid, is dit weer mijn laaste posting hier, ik heb het zo gehad met het beoordelingsvermogen van wat on en offtopic is hierover dat ik het forum aan jullie laat! Ik blijf wel van mening dat de beoordeling of overnames iets zinnigs zeggen over de stam er meer aspecten moeten worden meegewogen dan de enkele beoordeling zoals in eerste aanleg werd gepresenteerd. succes

Zoals er heel duidelijk blijkt is dit helemaal niet het geval bij de leden van -NX- ze hebben niet eens een treintje dat zie je zo. Plus weer een klein feitje als je wel over een trein beschikt waarom zou je die dan op een dorp van 500 tot 1000 punten smijten? Dan pak je toch best eerst de spelers die ook bijna een trein hebben in je buurt om zo te voorkomen dat je zelf geedelt wordt?

Zolid heeft je post misschien mis ingeschat doordat jij je interpuncties mis plaatst? Je gebruikt namelijk enkel komma's.

Onken ik ergens dat de overnamens van een stam niks zinnigs zeggen over een stam? -NX- edelt bb dorpen (kleine bb dorpen) dit zegt in mijn ogen dat ze niet echt Pro zijn. (als je de od scorens in overweging neemt.)
Btw ik presenteer mijn eerste aanleg zoals ik dat zelf wil. Als ik alle kaarten meteen op tafel leg is het voor de medeposters op dit forum über saai. Plus dan sluit ik de mogelijkheid tot discussie misschien voor velen uit. Aangezien alle feiten al op tafel liggen. Je moet andere mensen ook de kans geven iets bij te dragen over een onderwerp en niet meteen van de eerste post je standpunt volledig uitwerken waardoor er geen mogelijkheden meer over blijven.

EN TOT ZIENS DAN MAAR WEER!!!
 

DeletedUser32664

Guest
Re: Topstammen

bye-bye.jpg

en daar gaat mr. Noob deffender met zijn rare inzichten. Maar terug on toppic naar mijn begin post:p

Even wat leven inblazen.

Hier zie je de top 5 van grootste winnaars/ verliezers van de voorbije 7 dagen.

winaars overnamen:

1 Evil. 20
2 Chique 16
3 S.Inc 12
4 -NX- 7
5 .1 7

Verliezers overnamen:

1 [TD] 4
2 Chique 4
3 S.Inc 3
4 ReC. 3
5 Evil. 3

ik zou zeggen spui je mening.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

je initiele posting noemde je het zwak, dat is kwalificeren zonder argumentatie. Later kwam je met cijfers, dat had in je eerste post waar je een oordeel uitsprak niet misstaan. Ik deel je mening niet, ik vind de directe omgeving van een speler relevant en topstammen bestaan gewoon uit diverse spelers die elk hun eigen afwegingen moeten en zullen maken. Ik vind het goed verdedigbaar uit tactisch oogpunt in deze fase te volstaan met een andere overname dan een groot volwaardig dorp, maar dat is voor elke speler van elke stam een eigen beoordeling, het niet in acht nemen van dergelijke overwegingen en daar geen analyse op los te laten, ontneemt je oordeel veel objectiviteit en autoriteit, maar waarschijnlijk zullen we dit meningsverschil wel houden, ik ben van mening dat het op enkel kille cijfers beoordelen van stammen in deze fase kortzichtig is en geen recht doet aan mogelijke tactische keuzes en eventueel inzicht wat aan die keuzes gekoppeld is.

wat een gelul voor iemand die dorpen van 500pt edelt ?:p
 
Reactiescore
0
Re: Topstammen

Kan hier al gestaan hebben, maar Evil. is al bezig met internen :

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
005 koningen70 (436|545) K54 1,130 The Peace Circle [Evil.] koningen70 [Evil.] 2011-01-06 18:45:22
004 Koningen70 (434|547) K54 2,877 The Peace Circle [Evil.] koningen70 [Evil.] 2011-01-05 08:15:11

relief.png
 

DeletedUser5071

Guest
Re: Topstammen

Ja, iemand heeft het password verandert van Peace en nu kunnen de eigenlijke oprichters van Evil. er niet meer op..

En niemand heeft het emailadres?

Wat is uw antwoord?
a) het zijn domme spelers die het account maakten. (om het e-mailadres niet op te slaan ergens)
b) alleen maar praatjes, om het internen/fuseren goed te praten.
c) a+b
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Degene die het acc. het wachtwoord heeft verandert heeft ook de email verandert.
 
Reactiescore
0
Re: Topstammen

Je kan toch voor zover ik weet met je huidige email, de aanvraag voor nieuwe email adres annuleren ?

faill.png
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Je kan toch voor zover ik weet met je huidige email, de aanvraag voor nieuwe email adres annuleren ?

faill.png

er was al 1 dorp ge-edelt toen ik ze dat zei XD. Hadden nog maar 1k, dus wilden niet meer terug.....
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

er was al 1 dorp ge-edelt toen ik ze dat zei XD. Hadden nog maar 1k, dus wilden niet meer terug.....

In één adem kunnen we hier dus stellen dat de leiding van de topstam Evil. niet zo top was als eerst gedacht? :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

ze haalden de meeste overnames en hadden minder verliezen dan Chique en S Inc (evenveel dan de laatste).

Daardoor mogen we hen nog niet direct uitsluiten.

Klopt, maar minder verliezen leiden is niet zo heel moeilijk. En internen kan iedereen toch?
Maar idd, nog niet uitsluiten, maar te vroeg, vind ik dan, om Evil een topstam te noemen.
 

DeletedUser31224

Guest
Re: Topstammen

Klopt, maar minder verliezen leiden is niet zo heel moeilijk. En internen kan iedereen toch?
Maar idd, nog niet uitsluiten, maar te vroeg, vind ik dan, om Evil een topstam te noemen.

Te vroeg om elke stam een topstam te noemen, vind ik dan.:D
 

DeletedUser5071

Guest
Re: Topstammen

Klopt, maar minder verliezen leiden is niet zo heel moeilijk. En internen kan iedereen toch?
Maar idd, nog niet uitsluiten, maar te vroeg, vind ik dan, om Evil een topstam te noemen.

Ze staan toch aan de hoogste top! (in OD en punten)
 
Bovenaan