Grondstof levels.

DeletedUser47551

Guest
Ja, anders zou het maar weinig zin hebben om GS up te doen hé ^^. Kazerne/smed levels tijdens de stop :D.



Wist dat je ze lang daarop had staan, maar had verwacht dat je ze met de stop wel wat verhoogd had ;).

gsen verhogen wegens een aanvalsstop is het beste voorbeeld van niet verder kijken dan je neus lang is.
 

DeletedUser11309

Guest
idem, gs ook blijven doen en wat prikkers bijmaken zodat ik mooi kan doorgaan na de stop

Ik denk niet dat ik nog aan prikkers ga doen


Ik denk dat ie het over speers heeft :)

gsen verhogen wegens een aanvalsstop is het beste voorbeeld van niet verder kijken dan je neus lang is.

Mss in jouw geval.. Ik ben gisteren gestart, liever wat GS doen dan net voor de stop LC ontwikkeld hebben -,-
 

DeletedUser

Guest
:D
Ik denk niet dat ik nog aan prikkers ga doen


ik wel gs en vandaag ng wat speer zodat ik nog tot 10uur morgen volop kan farmen

Ik denk dat ie het over speers heeft :)-,-


idd

Mss in jouw geval.. Ik ben gisteren gestart, liever wat GS doen dan net voor de stop LC ontwikkeld hebben -,-

idem in de stop kan je maken wat je wil of werken naar wat je wil maar op dit moment zou het eigenlijk verloren moeite zijn aangezien je de lc die je produceert (als je allereerst al een kazerne hebt) bijna niet zal kunnen gebruiken voor de stop
 

DeletedUser

Guest
gsen verhogen wegens een aanvalsstop is het beste voorbeeld van niet verder kijken dan je neus lang is.

Ik kan m'n stal en kazerne laten draaien, ik gooi tijden de stop wat lvl's smithy erin, en aangezien de stop zo'n 24 uur leveren die lvltjes me toch zo'n 2-3K extra gs (in totaal) op. Dat is niet iets om echt over naar huis te schrijven. Maar aan 5 extra LC'tjes tijdens de stop heb je helemaal niks.
Uiteraard daarna wel, maar vraag me af of je er nou echt zoveel mee goed maakt ;)
 

DeletedUser

Guest
gsen verhogen wegens een aanvalsstop is het beste voorbeeld van niet verder kijken dan je neus lang is.

Dat ligt er maar net aan in hoeverre je je wachtlijstten kan vullen.
Voor de kerst stop heb ik de laatste 3 dagen de gs en naar 20 gegooid, zodat ik voor de stop alle GS in LC kon steken, en tijdens de stop easy bijlen kon aanvullen, zodat ook die tot na de stop bleven draaien.

Ow en mijn HQ is ook de hele stop blijven draaien.

Mijn neus is dan blijkbaar erg lang.
 

DeletedUser47551

Guest
Dat ligt er maar net aan in hoeverre je je wachtlijstten kan vullen.
Voor de kerst stop heb ik de laatste 3 dagen de gs en naar 20 gegooid, zodat ik voor de stop alle GS in LC kon steken, en tijdens de stop easy bijlen kon aanvullen, zodat ook die tot na de stop bleven draaien.

Ow en mijn HQ is ook de hele stop blijven draaien.

Mijn neus is dan blijkbaar erg lang.

had je dan boerderij ervoor erg veel op voorhand geupt? want met boerderij + smederij op deze trage wereld kreeg je je HQ meer dan vol. dan moest je nu minder lang wachten op smederij.
 

DeletedUser

Guest
had je dan boerderij ervoor erg veel op voorhand geupt? want met boerderij + smederij op deze trage wereld kreeg je je HQ meer dan vol. dan moest je nu minder lang wachten op smederij.

Mijn boederij was 2 levels op voorhand omhoog gezet, en tijdens de stop draaide er 2 kaz levels en 7 smed levels.
 

DeletedUser

Guest
euhm domme vraag ... wanneer begint de stop..?

Nieuwjaar

Binnengekomen aanvallen worden omgezet in bezoeken:
- Start: 31. December 2010 om 12.00 uur
- Einde: 01. Januari 2011 om 18:00 uur

Onmogelijk om aanvallen te versturen:
- Start: 31 December 2010 om 10:00
- Einde: 1 januari 2011 om 10:00
 
Bovenaan