Speedronde #380 - X-MAS concept (L1)

DeletedUser51324

Guest
Proficiat aan de winnaar!

Maar eerlijk gezegd, zie ik niet direct een kalkoen... :p
 

DeletedUser53927

Guest
Die kerel geeft een figuur waar ik eerlijk gezegt geen kalkoen in zien xD Der zijn zulke mooie kerstbomen gemaakt, er was iemand met 4 mooie figuren, want zo'n stomme kalkoen :p Wss was Jan bang voor de reacties wanneer ze een 'pro' zouden laten winnen xD

en bedankt heh ;)



tja, als de helft van de inzendingen kerstbomen zijn dan word het moeilijk om te winnen. 4 mooie figuurtjes? wat heet dat met kerst te maken. dus.. ik had het origineelste voorwerp, en als je nou even een plaatje van een kalkoen erbij haalt en een beetje gaat nadenken kun je best zien dat het op een kalkoen lijkt.


je bent jaloers heh :p
 

DeletedUser

Guest
en bedankt heh ;)



tja, als de helft van de inzendingen kerstbomen zijn dan word het moeilijk om te winnen. 4 mooie figuurtjes? wat heet dat met kerst te maken. dus.. ik had het origineelste voorwerp, en als je nou even een plaatje van een kalkoen erbij haalt en een beetje gaat nadenken kun je best zien dat het op een kalkoen lijkt.


je bent jaloers heh :p

nee
 

DeletedUser

Guest
en bedankt heh ;)



tja, als de helft van de inzendingen kerstbomen zijn dan word het moeilijk om te winnen. 4 mooie figuurtjes? wat heet dat met kerst te maken. dus.. ik had het origineelste voorwerp, en als je nou even een plaatje van een kalkoen erbij haalt en een beetje gaat nadenken kun je best zien dat het op een kalkoen lijkt.


je bent jaloers heh :p


nice gewonnen mr eugylk moest ik pim en mitchel winnen onze cluster ownde ook :p en onze verhaal

door pim ^^
 

DeletedUser47948

Guest
en bedankt heh ;)



tja, als de helft van de inzendingen kerstbomen zijn dan word het moeilijk om te winnen. 4 mooie figuurtjes? wat heet dat met kerst te maken. dus.. ik had het origineelste voorwerp, en als je nou even een plaatje van een kalkoen erbij haalt en een beetje gaat nadenken kun je best zien dat het op een kalkoen lijkt.


je bent jaloers heh :p

Dr had ene 4 kerstfiguren, ik vond ze elk evenmooi als jouw kalkoen, en nee niet jaloers wat ik speelde niet, vind het gewoon enorm onverdient :)
 

DeletedUser53927

Guest
Ja dat snap ik ook... maar wie ben je normaal op speed xD



ik speel onder de naam: .Le CoQ


heb ook andere namen gespeeld, maar zoals je kan zien is dit mijn eerste overwinning (A) wel mooi dat je dan gelijk 400PA verdient :D
 
Bovenaan