burgerwacht

DeletedUser47551

Guest
Of je valt met BIJL aan...



Aanvaller Eenheden: 0 0 50 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3.000 1.500 2.000 50
Verliezen: 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 180 90 120 3
Verdediger Eenheden: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 20 0 0 0 0

met bijl is burgerwacht nooit een probleem he ;)
als je een dorp cleart mag ie er nog 100 BW in zetten, je gaat nooit veel verliezen.

maar farmen doen we tegenwoordig met lc ;)
 

DeletedUser

Guest
daar zit hem weer het verschil. farmen met bijl en desnoods je LC erop timen als er veel te rapen valt ;)
 
Reactiescore
980
wachten tot de 6 uur is afgelopen.
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: .Mr Perfect
Herkomst: .Mr Perfect (469|564) C54

Aantal: 0 0 140 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 140 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Oeioei :p
 

DeletedUser

Guest
Nooit veel verliezen?

Ik heb zonet 600 bijl verloren :eek: (de burgerwachters doen echt wel veel te veel... muur was 15) en die boerderij wou met 50 katta's maar niet down. Zodus mijn mening blijft burgerwacht (Op W21 ok, maar niet meer op andere werelden [tenzij je me niet meer wilt terug zien :p]) En ja er stond ook nog deff in, maar het is echt irri, zeker door de tijd (6 uur :s)
 

DeletedUser

Guest
Nooit veel verliezen?

Ik heb zonet 600 bijl verloren :eek: (de burgerwachters doen echt wel veel te veel... muur was 15) en die boerderij wou met 50 katta's maar niet down. Zodus mijn mening blijft burgerwacht (Op W21 ok, maar niet meer op andere werelden [tenzij je me niet meer wilt terug zien :p]) En ja er stond ook nog deff in, maar het is echt irri, zeker door de tijd (6 uur :s)

Dat is zwaar, weer 3 dagen sparen voor die bijltjes.. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dat is zwaar, weer 3 dagen sparen voor die bijltjes.. :confused:

Nuja, er is ook nog 100 :licht: gesneuveld ><

Maar ok, voor de rest heb ik mijn LC nog wel dus komt in orde. Alleen ben ik weer een beetje gefrustreerd xD

(maar de achterstand maken we wel weer goed later in de game) ->alleen erg irri dat ik die gast nu nog niet heb kunnen afmaken. Na al dat gedoe >< Hij heeft OS gekregen xD
 

DeletedUser47551

Guest
Nuja, er is ook nog 100 :licht: gesneuveld ><

Maar ok, voor de rest heb ik mijn LC nog wel dus komt in orde. Alleen ben ik weer een beetje gefrustreerd xD

(maar de achterstand maken we wel weer goed later in de game) ->alleen erg irri dat ik die gast nu nog niet heb kunnen afmaken. Na al dat gedoe >< Hij heeft OS gekregen xD

waarom niet alle bijl en ram, en geen lc sturen:confused:
 

DeletedUser

Guest
Dan ben ik voor dodgen en backtimen boven bw, gewoon omdat bw zuigt

Je mijnen zijn op dit moment van minder belang daar je farminkomsten een veelvoud zijn van je mijnproductie, dus zonde is het niet als je je mijnen halveert.
De grondstofhalvering is veel pijnlijker voor al onze farms:D
Zoiets gratis ODD en leuk als je het eens een ander kan aansmeren.
Over een week of twee kan je het al niet meer instellen (meerdere dorpen), dus nu is je kans.

Dat backtimen gaat trouwens nog altijd als je burgerwacht instelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waarom niet alle bijl en ram, en geen lc sturen:confused:

Dat heb ik gedaan hoor ^^

Alleen bij de eerste had ik er 100 LC bijgestuurd...


En nu scout ik en heeft hij weer dit :( Het zit ook weet niet mee he, dit is puur OS van zijn stam. Ik heb nu al 3 :ridder: gekilt ><

Aantal: 279 251 0 0 18 0 0 0 0 0 1 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Dat heb ik gedaan hoor ^^

Alleen bij de eerste had ik er 100 LC bijgestuurd...


En nu scout ik en heeft hij weer dit :( Het zit ook weet niet mee he, dit is puur OS van zijn stam. Ik heb nu al 3 :ridder: gekilt ><

Aantal: 279 251 0 0 18 0 0 0 0 0 1 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Ga je nou weer gillen als ik zeg dat nu clearen ook naab is?
 

DeletedUser

Guest
Je mijnen zijn op dit moment van minder belang daar je farminkomsten een veelvoud zijn van je mijnproductie, dus zonde is het niet als je je mijnen halveert.
De grondstofhalvering is veel pijnlijker voor al onze farms:D
Zoiets gratis ODD en leuk als je het eens een ander kan aansmeren.
Over een week of twee kan je het al niet meer instellen (meerdere dorpen), dus nu is je kans.

Dat backtimen gaat trouwens nog altijd als je burgerwacht instelt.

Ik zeg nergens dat het niet handig is om het te doen, alleen bw zuigt, en uit principe zou je het niet moeten gebruiken ;)
 
Bovenaan