burgerwacht

DeletedUser

Guest
Ga je nou weer gillen als ik zeg dat nu clearen ook naab is?

"weer" gillen? Ik gil helemaal niet hoor ;) En je moet toch enige farms hebben of heb ik het mis? Ik veronderstel dat jij ook wel wat cleart. En ik geloof niet dat jij helderziend bent en massaal OS zomaar kan zien aankomen ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg nergens dat het niet handig is om het te doen, alleen bw zuigt, en uit principe zou je het niet moeten gebruiken ;)

Heb ik gezegd dat het handig is?

Maar dit is de allereerste niet-klassieke feature die ik wél leuk vind.
En ik zou het met veel plezier gebruiken als ik aangevallen word.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik gezegd dat het handig is?

Maar dit is de allereerste niet-klassieke feature die ik wél leuk vind.
En ik zou het met veel plezier gebruiken als ik aangevallen word.

Ik heb uit het feit dat jij zegt gratis ODD en het is veel beter dan dodgen opgemaakt dat jij het handig vindt ;)
Maar goed, ik vind het wel kut, dus ik ga het uit principe niet gebruiken ^^
 

DeletedUser

Guest
Uit principe dodge je,
de burgerwacht is je eigen keuze ;)

Ben net niet noob genoeg om mijn off niet veilig te stellen :rolleyes::cool:
 

DeletedUser

Guest
"weer" gillen? Ik gil helemaal niet hoor ;) En je moet toch enige farms hebben of heb ik het mis? Ik veronderstel dat jij ook wel wat cleart. En ik geloof niet dat jij helderziend bent en massaal OS zomaar kan zien aankomen ^^

Ik heb enkel wat kleine hoeveel heden gecleard, 20 speer hier, eens 15 zwaard daar.
Verder wat "grotere" barbaren die wat troepen hadden, maar nee ik ga geen actieve spelers clearen.

Ik wil ook nog wat te adelen hebben, en het liefst ook nog met een volle clear.
 

DeletedUser

Guest
"weer" gillen? Ik gil helemaal niet hoor ;) En je moet toch enige farms hebben of heb ik het mis? Ik veronderstel dat jij ook wel wat cleart. En ik geloof niet dat jij helderziend bent en massaal OS zomaar kan zien aankomen ^^

Ik clear toch ook enkel de inactieve spelers rond me en laat de actieve rustig hun ding doen en lekker groeien.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb enkel wat kleine hoeveel heden gecleard, 20 speer hier, eens 15 zwaard daar.
Verder wat "grotere" barbaren die wat troepen hadden, maar nee ik ga geen actieve spelers clearen.

Ik wil ook nog wat te adelen hebben, en het liefst ook nog met een volle clear.

Mja, gisteren vond ik een easy speler met echt nice gs levels, dus werd een beetje opgezet daardoor xD
Ik clear normaal gezien ook enkel wat kleinere. (was trouwens in samenwerking met iemand ander) Iemand anders ging hem voor me clearen en ik zette er de katta's achteraan :p (maar zijn troepen storven allemaal dusja xD)

Had ik uiteraard niet verwacht maar het zij zo :eek:

Nu vooral lekker doorgaan met de kleine spelertjes :p
 

DeletedUser

Guest
En daar gaat nu ook nog eens 50 :licht: door een gast van 200 punten die ik al bijna een week farm die blijkbaar de burgerwacht knop heeft ontdekt :rolleyes::eek:

Grrr, wel irri die BW xD Ik wil dat iedereen 2 dorpen heeft :p
 

DeletedUser

Guest
En daar gaat nu ook nog eens 50 :licht: door een gast van 200 punten die ik al bijna een week farm die blijkbaar de burgerwacht knop heeft ontdekt :rolleyes::eek:

Grrr, wel irri die BW xD Ik wil dat iedereen 2 dorpen heeft :p

Ik heb medelijden met je.:D
 

DeletedUser47551

Guest
ik blijf momenteel ook troepen verliezen :/
veel farms die al 12 dagen inactief waren, komen nu actief. kan het zijn dat een mail hebben gekregen wegens kerststop?
 

DeletedUser53808

Guest
Ik wens dat er geen boerderij is en dat we het moeten doen met een Anti-Geweld-huis-dat-totaal-niet-BW-wil-inzetten!
 

DeletedUser32664

Guest
ik blijf momenteel ook troepen verliezen :/
veel farms die al 12 dagen inactief waren, komen nu actief. kan het zijn dat een mail hebben gekregen wegens kerststop?

waarschijnlijk wel;) en dan gewoon lekker om jou te plagen de burgerwacht aangezet:p
 

DeletedUser

Guest
burgerwacht is echt onrealistisch en overpowered :mad:
het lijkt wel of je dorpje aan een stuk door neukt man :S
300 manschappen dood, oww die neuken we er in 6 uurtjes wel weer ff bij :S
als iets een keer dood is, dan leeft het toch niet weer na 6 uur? -_-'
en daarbij zouden 300 boeren het never nooit kunnen winnen van 100 professioneel opgeleidde mensen te paard -_-'
 

DeletedUser

Guest
burgerwacht is echt onrealistisch en overpowered :mad:
het lijkt wel of je dorpje aan een stuk door neukt man :S
300 manschappen dood, oww die neuken we er in 6 uurtjes wel weer ff bij :S
als iets een keer dood is, dan leeft het toch niet weer na 6 uur? -_-'
en daarbij zouden 300 boeren het never nooit kunnen winnen van 100 professioneel opgeleidde mensen te paard -_-'

Het kan dat zie je toch :p
 
Bovenaan