Livia Drusilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik haat dat soort mensen!
mij is dat 2 keer overkomen,
en eigenlijk vind ik dat dat verboden moet worden...

ik wens Revo. veel succes met het opbouwen van hun forum

groetjes
Lord Dwerg

Forum? Wtf?

Spijtige zaak natuurlijk. De vraag is echter of je er goed aan doet het hier te plaatsen, de nieuwe 'co' zal wel op aandacht kicken, et voîla! Maar Revo. overleeft dit wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Zullen we jouw account is hacken? En dan iedereen backstabben en uitschelden met jouw naam eronder? Leuk, zetten we er allemaal een ":D" bij op het AF.

Sorry dat ik het zeg, maar zeer respectloos vind ik dit. Gedraag je je wat volwassener, en vooral hier. En ja, ik kan momenteel weinig hebben. Zeer Chagrijnig door deze *** streek en dan zo een reactie krijgen op deze streek kan ik echt totaal niet tegen en dat mag iedereen weten ook.


Lol. Vooral jij moet hier niet zo hard om zeiken. Je voelt je iets te snel aangevallen. Hij zit gewoon in een andere stam, en hij voelt zich vast oprecht kut voor je, maar een dubbelgevoel zal iedereen hebben.

Ja, zelfs ik voel me kut voor jullie, dit zou absoluut niet moeten gebeuren op TW. Voor ons allen is het een leuk spel waar velen van ons veel tijd en moeite in steken om er het beste resultaat uit te halen, ook zoals jullie, Revo.

Maar tegelijkertijd is dit voor niet Revo-spelers iets goeds, omdat een stam die zo goed draait als die van jullie, ook z'n problemen blijkt te hebben, net zoals bijvoorbeeld het gevallen Inf die had.


Conclusie: Jank niet zo hard. We leven met jullie mee, maar in moddergooien ben jij veel beter.
Én jullie verdienen dit zeker niet. Dit zou echt niet horen te gebeuren. Ik hoop dat het support jullie wel een beetje matst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
982
Lol. Vooral jij moet hier niet zo hard om zeiken. Je voelt je iets te snel aangevallen. Hij zit gewoon in een andere stam, en hij voelt zich vast oprecht kut voor je, maar een dubbelgevoel zal iedereen hebben.

Ja, zelfs ik voel me kut voor jullie, dit zou absoluut niet moeten gebeuren op TW. Voor ons allen is het een leuk spel waar velen van ons veel tijd en moeite in steken om er het beste resultaat uit te halen, ook zoals jullie, Revo.

Maar tegelijkertijd is dit voor niet Revo-spelers iets goeds, omdat een stam die zo goed draait als die van jullie, ook z'n problemen blijkt te hebben, net zoals bijvoorbeeld het gevallen Inf die had.


Conclusie: Jank niet zo hard. We leven met jullie mee, maar in moddergooien ben jij veel beter.
Én jullie verdienen dit zeker niet. Dit zou echt niet horen te gebeuren. Ik hoop dat het support jullie wel een beetje matst.

Je kan het vergelijken met in een NL topic over de WK finale Hup Spanje te zeggen. Moet jij is opletten hoeveel spelers daar tegen in gaan, want hij lokt het zelf uit. Fijn dat je geen medelijden hebt en blij bent dat hij gehackt is, maar antwoord hier dan niet. Lokt alleen maar haat uit. Je komt toch ook niet naar iemand begrafenis om te zeggen dat je blij bent dat iemand dood is? Nou dan, zwaar overdreven voorbeeld. Maar het is de zelfde gedachtegang.

Overigens opvallend dat je maar 1 antwoord heb op dit account..
 

DeletedUser

Guest
Lol. Vooral jij moet hier niet zo hard om zeiken. Je voelt je iets te snel aangevallen. Hij zit gewoon in een andere stam, en hij voelt zich vast oprecht kut voor je, maar een dubbelgevoel zal iedereen hebben.

Ja, zelfs ik voel me kut voor jullie, dit zou absoluut niet moeten gebeuren op TW. Voor ons allen is het een leuk spel waar velen van ons veel tijd en moeite in steken om er het beste resultaat uit te halen, ook zoals jullie, Revo.

Maar tegelijkertijd is dit voor niet Revo-spelers iets goeds, omdat een stam die zo goed draait als die van jullie, ook z'n problemen blijkt te hebben, net zoals bijvoorbeeld het gevallen Inf die had.


Conclusie: Jank niet zo hard. We leven met jullie mee, maar in moddergooien ben jij veel beter.
Én jullie verdienen dit zeker niet. Dit zou echt niet horen te gebeuren. Ik hoop dat het support jullie wel een beetje matst.

Opbokke jij, je bent niet meer welkom hier.
 

DeletedUser

Guest
nou,
hij zij toch dat die co het forum ha dge-delete of lees ik het nou verkeerd??

Klopt, maar hij kan toch ook kicken op dit topic? Met het forum werd het Algemeen forum (dit dus) bedoelt.

Forum? Wtf?

Spijtige zaak natuurlijk. De vraag is echter of je er goed aan doet het hier te plaatsen, de nieuwe 'co' zal wel op aandacht kicken, et voîla! Maar Revo. overleeft dit wel ;)

Tja, als hij op die aandacht kickt wens ik hem veel succes, zijn doel heeft hij waarschijnlijk toch al voor elkaar..
Vroeg of laat zal hij zichzelf wel een keertje tegenkomen, hopelijk begrijpt hij dan ook dat het een spel voor ons plezier is.

ik vind het toch echt niet verkeerd om te laten zien tegenover de ander dat ongeacht wie hij/zij is
of in welke stam hij/zij zit je toch laat zien dat je tegen dit soort handelingen bent en de desbetreffende
stam en speler succes wenst tegen het toch wel oneerlijke verlies..

Lol. Vooral jij moet hier niet zo hard om zeiken. Je voelt je iets te snel aangevallen. Hij zit gewoon in een andere stam, en hij voelt zich vast oprecht kut voor je, maar een dubbelgevoel zal iedereen hebben.

Ja, zelfs ik voel me kut voor jullie, dit zou absoluut niet moeten gebeuren op TW. Voor ons allen is het een leuk spel waar velen van ons veel tijd en moeite in steken om er het beste resultaat uit te halen, ook zoals jullie, Revo.

Maar tegelijkertijd is dit voor niet Revo-spelers iets goeds, omdat een stam die zo goed draait als die van jullie, ook z'n problemen blijkt te hebben, net zoals bijvoorbeeld het gevallen Inf die had.


Conclusie: Jank niet zo hard. We leven met jullie mee, maar in moddergooien ben jij veel beter.
Én jullie verdienen dit zeker niet. Dit zou echt niet horen te gebeuren. Ik hoop dat het support jullie wel een beetje matst.

+1 Overigens vond ik het janken en moddergooien wel meevallen.
 

DeletedUser33953

Guest
TO BAD dat zo'n dingen gebeuren.. best wel zielig. (1x zielig)

En TO BAD dat sommige mensen zo blij doen ivm dit gebeuren. (2x zielig)
Dit snap ik niet

net alsof ze eens blij zijn dat Revo 'tegenslag' heeft. Niet dat dit jullie zoveel pijn niet,
dit is zo opgelost ^^

@ PAT:

Every great magic trick consists of three parts or acts. :)
 

DeletedUser

Guest
TO BAD dat zo'n dingen gebeuren.. best wel zielig. (1x zielig)

En TO BAD dat sommige mensen zo blij doen ivm dit gebeuren. (2x zielig)
Dit snap ik niet

net alsof ze eens blij zijn dat Revo 'tegenslag' heeft. Niet dat dit jullie zoveel pijn niet,
dit is zo opgelost ^^

@ PAT:

Every great magic trick consists of three parts or acts. :)

and the third part is the best one: The Prestige :cool:
 

DeletedUser

Guest
vind dit een zeer jammere zaak

het is een spel waar veel mensen hun kostbare vrije tijd insteken en ook een aardige som geld

en dan komen zo'n f***ers het helemaal verpesten

daar kan ik jammer genoeg niet inkomen

hoop dat de game-mods hier begrip voor tonen en een mooie oplossing zoekt
 

DeletedUser

Guest
Lol. Vooral jij moet hier niet zo hard om zeiken. Je voelt je iets te snel aangevallen. Hij zit gewoon in een andere stam, en hij voelt zich vast oprecht kut voor je, maar een dubbelgevoel zal iedereen hebben.

Ja, zelfs ik voel me kut voor jullie, dit zou absoluut niet moeten gebeuren op TW. Voor ons allen is het een leuk spel waar velen van ons veel tijd en moeite in steken om er het beste resultaat uit te halen, ook zoals jullie, Revo.


Maar tegelijkertijd is dit voor niet Revo-spelers iets goeds, omdat een stam die zo goed draait als die van jullie, ook z'n problemen blijkt te hebben, net zoals bijvoorbeeld het gevallen Inf die had.



Conclusie: Jank niet zo hard. We leven met jullie mee, maar in moddergooien ben jij veel beter.
Én jullie verdienen dit zeker niet. Dit zou echt niet horen te gebeuren. Ik hoop dat het support jullie wel een beetje matst.



ik weet niet of jij het beseft wat dit met een goed draaiende topstam kan doen het feit dat ze elkander al een reële tijd kennen en samen spelen tuurlijk elke stam heeft zijn problemen dat hoort erbij een stam leiden is zoals een land leiden (iets te ver gezocht ma kom) zonder structuur en regelmaat kom je er iet een stam leiden is ook zeer stresserend als er dan een paar backstebers tussen zitten breekt je hart voor een deel. daardoor is mijn stam gevallen en ik hoop voor revo dat de echte eigenaar er terug opkan en dat het acc zonder verdere problemen binnenkort een nieuw jaar in kan gaan

Devil
 
Reactiescore
982
TO BAD dat zo'n dingen gebeuren.. best wel zielig. (1x zielig)

En TO BAD dat sommige mensen zo blij doen ivm dit gebeuren. (2x zielig)
Dit snap ik niet

net alsof ze eens blij zijn dat Revo 'tegenslag' heeft. Niet dat dit jullie zoveel pijn niet,
dit is zo opgelost ^^

@ PAT:

Every great magic trick consists of three parts or acts. :)

The first part is called "The Pledge". The magician shows you something ordinary: a deck of cards, a bird or a man. He shows you this object. Perhaps he asks you to inspect it to see if it is indeed real, unaltered, normal. But of course... it probably isn't.

The second act is called "The Turn". The magician takes the ordinary something and makes it do something extraordinary. Now you're looking for the secret... but you won't find it, because of course you're not really looking. You don't really want to know. You want to be fooled.

But you wouldn't clap yet. Because making something disappear isn't enough; you have to bring it back. That's why every magic trick has a third act, the hardest part, the part we call "The Prestige"."
 

DeletedUser

Guest
Hey Howlin, ik ben die ene Bram van dat msn-gesprek
en de ''hacker'' volgens jullie zou dit NOOIT doen, Jonathan heeft zelf kanker en gezwel
als dit niet verbetert gaat hij binnnen de korste keren dood
Dus waarom zou die kerel het doen ?
Het is een goede kerel.
Nochtans hij was heel inactief door zijn kanker, hij lag deze week in het ziekenhuis
Ik snap jullie punt, hij kwam erop en het gaat allemaal mis, maar Jonathan
is al van zo veel acc's co geworden en heeft niks gedaan.
Mss is er iets foutgelopen, vriend die meegekeken heeft ?
 
Reactiescore
982
Hey Howlin, ik ben die ene Bram van dat msn-gesprek
en de ''hacker'' volgens jullie zou dit NOOIT doen, Jonathan heeft zelf kanker en gezwel
als dit niet verbetert gaat hij binnnen de korste keren dood
Dus waarom zou die kerel het doen ?
Het is een goede kerel.
Nochtans hij was heel inactief door zijn kanker, hij lag deze week in het ziekenhuis
Ik snap jullie punt, hij kwam erop en het gaat allemaal mis, maar Jonathan
is al van zo veel acc's co geworden en heeft niks gedaan.
Mss is er iets foutgelopen, vriend die meegekeken heeft ?

Ken het verhaal niet 100% aangezien Koen weg moest, maar ip van de hacker was het zelfde als Jonathon zijn IP. Zo tja...
Dat hij dodelijke ziekte heeft is erg jammer, maar daar heb ik nooit iets over gezegd.
 
Reactiescore
982

DeletedUser19888

Guest
Livia Drusilla is alweer terug bij revo. dus drama voor niets (zo als altijd)
 
Reactiescore
982
Livia Drusilla is alweer terug bij revo. dus drama voor niets (zo als altijd)

Account is terug inderdaad, alle groepen weg, pm's met scheldwoorden, snellijst weg, en elk dorp def gerekruteert,

Drama om niks? Eerder mazzel dat het account terug is want ik had het niet meer verwacht. Als je de stats ziet, zie je al dorpen overgenomen zijn door Devi Durga.

Mss heeft iemand op zijn pc gegaan ? ..

Lees nu de pm's, en nu staat er iets over zijn broer. Vind het maar vaag.. waarom zou een familielid zijn eigen broer backstabben?
Naja, account is terug. Daar ging het tenslotte om.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan