Definitieve stop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste W15,

Hierbij laat ik weten dat ik definitief stop met TW.
Vooral omdat ik het smerig spelgedrag van sommigen hier redelijk beu ben, maar ook omdat ik het gevoel heb dat alles wat ik doe voor Hypo en voor andere spelers onder vv nutteloos is, en een grote tijdverspilling.
Ook mijn hogeschool begint nu extreem veel tijd te vragen en die zal ik jammer genoeg de prioriteit moeten geven.

In het bijzonder zou ik de leden van Hypo willen bedanken, voor alle mooie tijden maar ook minder mooie tijden en zware tijden.
Hypo is en blijft een van de sterkere stammen die deze wereld ooit had, kan niemand echt omheen denk ik.

Voor de rest zeker Daan van Mr.Koekjes, Junior, Mitch van Cafutje/Just-Ice, Just-Ice, Sax, highwaytohell, McCullen allemaal voor verschillende redenen maar vooral omdat ze mijn verblijf op w15 aangenaam hebben gemaakt.

Maar ook Promo, voor onze gezellige AF discussies, ook al kon ik je soms van achter je pc sleuren :p en desondanks de "backstab", , omdat je tot recent me ook veel geholpen hebt.

Wat er verder met Hypo zal gebeuren weet ik niet, ik hoop dat sommigen het zullen overnemen, anders zullen de "sterkeren" wel naar NOT gaan of EiT etc.
Morgen of overmorgen gaat het acc definitief op barbaar, dus tegen dan zullen ze het moeten weten :)

Dit was het dan, aan iedereen nog veel succes gewenst op deze wereld, zeker aan diegenen die het spel eerlijk spelen, jullie zullen het extreem lastig krijgen.
En @ de mod, laat dit aub nog even staan, al is het maar voor een dagje ^^

Vaarwel W15, en het beste aan iedereen.

Mvg,
Luna
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40563

Guest
Goodbye ! :(

Ik hoop je nog eens terug te zien op TW!

Een groot verlies voor W15, erg jammer dat je weggaat. Ben je niet meer over te halen? Ander acci? Andere stam?
 

DeletedUser34253

Guest
Veel succes in RL!
Ik zal je nooit vergeten toen je mijn leider was in hypo vroeger ;) We spreken elkaar nog op msn maat!:)
 

DeletedUser

Guest
jammer man, maar begrijpelijk. ik ga ook onze discussies missen als het nou backstab was of een normale beslissing:p
je mag trouwens wel al je troepen dumpen op ons party town, dan maken we er nog een LAATST knalfeest van;)
 

DeletedUser27722

Guest
Bah, je mag niet weggaan, het werd nu net weer een pittig. :(
Kan sax het niet overnemen? Waar is die eigenlijk. :p

NOT! ging een selectief groepje blijven, dus tenzij men nu massaal zou kicken, dan gaat men tegen hun filosofie in.
Maar ja, beter dat dan dat kwaliteit verloren gaat in EiT. (zoals in Real Madrid. :D)
 

DeletedUser

Guest
Bah, je mag niet weggaan, het werd nu net weer een pittig. :(
Kan sax het niet overnemen? Waar is die eigenlijk. :p

NOT! ging een selectief groepje blijven, dus tenzij men nu massaal zou kicken, dan gaat men tegen hun filosofie in.
Maar ja, beter dat dan dat kwaliteit verloren gaat in EiT. (zoals in Real Madrid. :D)

sax is als het goed is gestopt, ook al een maandje geleden denk ik;)
 

DeletedUser

Guest
He verdorie, meende ik net te lezen dat xxx
erbovenop zou komen mede door jouw vv, en nu stop je ermee. Ik verheug me altijd op tegenstand, dat maakt het spelletje aantrekkelijk en leuk!

Erg jammer, je hebt de hele tijd dat je actief was een goede groep spelers rondom je weten te verzamelen die flink tegenstand heeft kunnen bieden. Belijkbaar zijn de nu ingezette aanvallen er echter te veel aan.

Het ga je goed in RL, en misschien toch nog op TW in de toekomst?
 

DeletedUser

Guest
Nee joh :eek:!

Ten 1e vergeet je mij in je lijstje, ten 2e, niveau op W15 daalt en daalt maar
 

DeletedUser

Guest
dankje voor de leuke tijd op w15.
Meer en meer stoppen mijn trouwe vrienden op w15.

Mss aan mij om ook te stoppen?:s
 

DeletedUser

Guest
Het je goed maat :(
Sterkte op de hogeschool, hopelijk zie ik je nog terug ooit:)

Erwin
 

DeletedUser

Guest
Dag , je was absoluut een van de toppers! Veel succes in RL!

Zonde, nu wordt w15 echt een saai gat en zeker op het AF (uitzonderingen daargelaten :p)

Wouter
 

DeletedUser

Guest
, dit is echt jammer. Laatste dagen toch samen geknokt voor hypo <3. We houden contact over msn natuurlijk enz. Ga gewoon weer verder spelen, desnoods gaan we met zn 2en verder:p .



Wil je alsje alsje alsje alsje alsje niet op delete gaan ? :(
Ik haat bb dorpen :p
 

DeletedUser14725

Guest
Maar ja, beter dat dan dat kwaliteit verloren gaat in EiT. (zoals in Real Madrid. )

nog maar eens een idiote nutteloze opmerking van de stopper promo ;).

Succes met je studies Luna !
 

DeletedUser

Guest
:D het word steeds leuker op wereld 15 met al die stoppers en bb'rs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan