Spotprenten

Reactiescore
25
Off-topic posts verplaatst naar hier.

Aub weer terug on-topic
 

DeletedUser39795

Guest
ramothcopy.png
 

DeletedUser

Guest
HokuzPokuz je hebt er de foute vijand uitgekozen, no offence hoor:rolleyes:

Geen uitleg nodig :rolleyes:
g9ejlsbuyy.jpg

Gebruik liever je ballen in plaats van ze in je mond te steken.
Ofnee, laat ze daar maar zitten dan kraam je geen onzin meer uit!:rolleyes:
jwbnaopfra.jpg
 

DeletedUser35742

Guest
Ik heb de foute tegenstander gekozen?

Side 1:
Players: HoKuZpOkUz
Side 2:
Tribes: Mental

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 68
Kant 2: 2,150
Verschil: 2,082

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6
Kant 2: 0
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 253,790
Kant 2: 17,886,557
Verschil: 17,632,767

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 59,147
Kant 2: 0
Verschil: 59,147

chart

Hardly.
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel mezelf, je voelt jezelf supersterk en goed omdat je dorpjes afpakt van iemand die
even onder VV stond omdat hij voor ons allemaal is gaan vechten in Afgahanistan!:rolleyes:

Waar blijft de spotprent als reactie(s)? Want 6 dorpen overnemen is natuurlijk zo geweldig grappig!:rolleyes:

6w77dubayn.jpg
 

DeletedUser35742

Guest
Afghanistan is een vredesoperatie/veiligheidsmissie, geen oorloggsituatie. Als ex soldaat kan ik je verzekeren dat hij daar enkel is ter zelfverrijking en dat het niet 'voor ons allemaal' is. Dan nog zijn slechts 3 van de 6 dorpen van hem en was de account gewoon actief hoor. Of hebben misschien de kabouters terug aanvallen op mij gestuurd?

Ik suck @ photoshop, ongeveer net zo hard als jij in discussieren sucked. Geen spotprenten dus, sorry.
 

DeletedUser

Guest
Ik suck @ photoshop, ongeveer net zo hard als jij in discussieren sucked. Geen spotprenten dus, sorry.
Mooie diss hoor en dat was niet sarcasitsch.
Suck je dan ook even hard @ het spel zelf? Want grote jongen uithangen kan hier maar wacht tot er eens wat aanvallen op je gaan lopen van andere spelers..:eek:

Weet je wat een goede uitvinding zou zijn van TW? Een soort miniwereld waar spelers 1 vs 1 kunnen doen gedurende een week ofzo..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Nee, ik suck niet in TW. Er zijn massa's spelers ook op deze wereld die op een bepaald punt me tegen zijn gekomen. Vraag het liever aan hun dan aan mij. ik zou het sowieso op prijs stellen als je wat minder de persoonlijke aanpak zou kunnen hanteren, dit gaat niet over jou of mij alleen.
 

DeletedUser

Guest
Op stamniveau kan ik nog niet reageren omdat wij simpelweg nog niet bezig zijn met Nilva.
Wij hadden andere dingen op de planning, Nilva heeft daar mooi van geprofiteerd, geef ik eerlijk toe.

Jullie zijn aan winnende hand , proficiat (wil je dan zo een reactie die lekker jullie ego streelt):rolleyes:
 

DeletedUser45033

Guest
Op stamniveau kan ik nog niet reageren omdat wij simpelweg nog niet bezig zijn met Nilva.
Wij hadden andere dingen op de planning, Nilva heeft daar mooi van geprofiteerd, geef ik eerlijk toe.

Jullie zijn aan winnende hand , proficiat (wil je dan zo een reactie die lekker jullie ego streelt):rolleyes:



yep, ik denk dat wij die " andere dingen op de planning zijn" :mad:
 

DeletedUser35742

Guest
Op stamniveau kan ik nog niet reageren omdat wij simpelweg nog niet bezig zijn met Nilva.
Wij hadden andere dingen op de planning, Nilva heeft daar mooi van geprofiteerd, geef ik eerlijk toe.

Jullie zijn aan winnende hand , proficiat (wil je dan zo een reactie die lekker jullie ego streelt):rolleyes:

Wat ik niet wil is een onterecht beledigende respons...maar goed, bedankt. let it rest.
 
Bovenaan