Ik stop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik kan je reactie levendig voorstellen ook al is het betreurenswaardig.
op wereld 3 ook al genoeg vernietigd zien worden wat niets met muren of andere gebouwen te maken had. Zeer spijtig allemaal.

Natuurlijk mag je trots zijn op wat je bereikt hebt, vergeet echter niet dat het pas telt als de wereld gestopt is en wie dat dan achter zijn / haar naam / stam heeft staan.

Wat ik op W3 bereikt heb telt ook niet want de wereld loopt nog :cool:

Desalniettemin respect voor jouw besluit en het beste gewenst.
 

DeletedUser51124

Guest
Hermaaaan!

Ik heb een keer gezegd dat ik je aan ging vallen met een clear met daarin 10 rammen, maar dat hoef je niet meteen als eer bedreiging te zien!



xD


<3

Jammer dat je stopt, je was nog een van de enige waardige tegenstanders die over zijn op w10 :(
 

DeletedUser

Guest
Hermaaaan!

Ik heb een keer gezegd dat ik je aan ging vallen met een clear met daarin 10 rammen, maar dat hoef je niet meteen als eer bedreiging te zien!



xD


<3

Jammer dat je stopt, je was nog een van de enige waardige tegenstanders die over zijn op w10 :(
*KUCH*:rolleyes:

@Herman

Veel dingen meegemaakt en een mooie tijd gehad, jammer dat zo'n groot iemand stopt.
Namens heel Team Night en heel REF,
't ga je goed vriend;)!
 

DeletedUser

Guest
*KUCH*:rolleyes:

@Herman

Veel dingen meegemaakt en een mooie tijd gehad, jammer dat zo'n groot iemand stopt.
Namens heel Team Night en heel REF,
't ga je goed vriend;)!

Vind ik ook een overdreven reactie maff :)


EDIT: serieuze reactie :)
Als speler kon je er misschien wel wat van, maar voor de rest vind ik je een onuitstaanbare kwal zonder ruggengraat maar vette dikke nek (we praten hier W10).
Maar dat betekent niet dat ik het jammer vind dat je (account) stopt.

Het is al moeilijk werelden gescheiden te houden voor velen,
als ze dan ook nog privé komen flashen gaat het gewoon te ver.
Al heb je nog altijd vrij hard zelf in de hand hoeverre je privé meegaat natuurlijk.

In RL uiteraard van harte alle succes gewenst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is altijd jammer als een sterke speler stopt. En dat dit o.a. komt door bedreigingen op je RL dat is iets dat niet moet kunnen.

Degene die dat doen zijn niet TW waardig en moeten zich diep schamen. We spelen nog altijd een spel dat niks met RL te maken heeft. Ik zou de pm's doorgestuurd hebben een de mods van TW en ervoor gezorgd hebben dat ze gebant zouden worden.

Succes in RL en met het spel op eventuele andere werelden.
 

DeletedUser

Guest
Pff, mijn ban is gelukkig ingetrokken, was bang hier niks meer te kunnen plaatsen.

Ik ken je eerlijk gezegt niet, aangezien ik hier nog niet lang speelt. Maar het feit dat je moet stoppen vanwege bedreigingen, vind ik wel erg laag van de mensen die die daden hebben verricht.

Ik wens je iig veel succes met RL en hoop je nog is terug te zien.
 

DeletedUser

Guest
Amokro gaan we over feiten praten ?
Volgens mij vroeg je namelijk wat.

En iets vragen is volgens mij niet over feiten praten hoor.
Maar misschien in jouw parallel universum wel. Kan best.

Tevens is jouw een zeveraar vinden geen feit.
Maar wel mijn mening en die van vele anderen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan