Speedronde #334 - Barbarenronde (L2)

DeletedUser

Guest
Gne gne :)

Aanvaller: Cocobug
Herkomst: Cocobugs dorp (491|485) C44

Aantal: 0 0 200 0 24 209 0 0 20 0 0 0
Verliezen: 0 0 200 0 0 209 0 0 20 0 0 0


Edit:

Verdediger: Cocobug
Doel: Cocobugs dorp (491|485) C44

Aantal: 0 0 30 0 24 134 0 0 11 0 0 0
Verliezen: 0 0 30 0 24 134 0 0 11 0 0 0


Verdediger: Cocobug
Doel: Cocobugs dorp (491|485) C44

Aantal: 235 16 300 0 0 11 0 0 5 0 0 0
Verliezen: 235 16 300 0 0 11 0 0 5 0 0 0

Ciao ciao :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Moi is dead. Speelde zonder PA met als gevolg --> slome dodge. En op 4-7 seconde, sucked dat enorm.

Aanvaller: Cocobug
Herkomst: Cocobugs dorp (491|485) C44

Aantal: 0 0 1182 0 0 453 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 1182 0 0 453 0 0 0 0 0 0

Verdediger: .Klein Kindje.
Doel: 001 Little Me (491|486) C44

Aantal: 1566 137 664 0 131 1366 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 1287 112 546 0 108 1123 0 0 0 0 0 0



1.5k bijl was ik hiervoor al doodgelopen.
 

DeletedUser34078

Guest
En het is weer eens zo ver, de stabbers gaan op ronde. Ditmaal was Lowie aka Fujimoto de schuldige. Was net als Louder Than Boom een vriend.

Heb met Lowie in de stam gezeten op W20: /Dome, heb Lowie op msn en we spraken regelmatig. Dan BAM, (1e edel, 4e edel) weer een trein op je dak. Sterk Lowie! Enkel vraag ik me af waarom ik altijd op deze manier gepakt moet worden. Ik invite Lowie nog in de stam:

1287061863-740.jpg


Uitspraken als: "Ik dacht dat jij mij ging treinen" & "Had de invite niet gezien" waren de excuses.

Ik vind dit echt zeer laag, en wetende dat op de laatste kata-speed Mathias nog aan mij vroeg Lowie te bashen en ik dit niet deed omdat 'hij een vriend was'. Mathias kan dit bevestigen. Stabben is altijd de manier waarop mensen me pakken, keer op keer.

Hoeveel is vriendschap nog waard op de speedwereld..?
Weer eens een trieste afloop, ik zou werkelijk blij zijn mocht ik hier eens kunnen posten dat ik op een knappe manier geownd ben..
EDIT: geen vrienden meer op speed.

Grtz Thibaud.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En het is weer eens zo ver, de stabbers gaan op ronde. Ditmaal was Lowie aka Fujimoto de schuldige. Was net als Louder Than Boom een vriend.

Heb met Lowie in de stam gezeten op W20: /Dome, heb Lowie op msn en we spraken regelmatig. Dan BAM, weer een trein op je dak. Sterk Lowie! Enkel vraag ik me af waarom ik altijd op deze manier gepakt moet worden. Ik invite Lowie nog in de stam:

1287061863-740.jpg


Uitspraken als: "Ik dacht dat jij mij ging treinen" & "Had de invite niet gezien" waren de excuses.

Ik vind dit echt zeer laag, en wetende dat op de laatste kata-speed Mathias nog aan mij vroeg Lowie te bashen en ik dit niet deed omdat 'hij een vriend was'. Mathias kan dit bevestigen. Stabben is altijd de manier waarop mensen me pakken, keer op keer. Ik ga een lijstje bijhouden: (deze mensen zijn in mijn ogen m'n vrienden, verbeter me indien ik fout ben)

Speed-Vrienden:
Thijs (LTB) -> Stabbed
Lowie (Fujimoto) -> Stabbed
Pim
Noud
Bram
Geppie
Mathias
Ruben
Zenon
Frank-John
Mark
Mehdi
Jorn
Gerard
Johnny

Weer eens een trieste afloop, ik zou werkelijk blij zijn mocht ik hier eens kunnen posten dat ik op een knappe manier geownd ben..

Grtz Thibaud.
Idd, zielig :p Snap niet wat hij niet kon als hij je nient pakte? Bang dat hij je ging treinen, dat moet iedereen stabben.
JIj hebt wel veel vriende ;D Nee serieus ^^
 

DeletedUser34078

Guest
Idd, zielig :p Snap niet wat hij niet kon als hij je nient pakte? Bang dat hij je ging treinen, dat moet iedereen stabben.
JIj hebt wel veel vriende ;D Nee serieus ^^

Moest ik dezelfde skills hebben, een makkelijker karakter en mijn ego 4x halveren had ik er veel meer. :p Ben er zelfs niet van overtuigd dat al die vriendschappen van 2 kanten komen. Achja, je ziet maar hoeveel vriendschap nog waard is hé..
 

DeletedUser

Guest
Moest ik dezelfde skills hebben, een makkelijker karakter en mijn ego 4x halveren had ik er veel meer. :p Ben er zelfs niet van overtuigd dat al die vriendschappen van 2 kanten komen. Achja, je ziet maar hoeveel vriendschap nog waard is hé..
Idd :D Ik heb ook geen vrienden hoor ^^ :'D
Heb maar 5/10 tal mensen op m'n msn van tw ^^
En er word atm niet als team gespeelt op tw dusja ^^
 

DeletedUser

Guest
Potverdikkeme. Ik bezig met treintje neerzetten. Ik stuur, blijkbaar ik gepakt te zijn. Door iemand die mij met al zijn troepen (600 lc -.-') pakte in die tijd.

Jezus, sch*t gedoe. Ach ja, nu maar dorpje afbreken, ga ik lang zal ze leven niet aan die noobs geven.
 

DeletedUser

Guest
Moest ik dezelfde skills hebben, een makkelijker karakter en mijn ego 4x halveren had ik er veel meer. :p Ben er zelfs niet van overtuigd dat al die vriendschappen van 2 kanten komen. Achja, je ziet maar hoeveel vriendschap nog waard is hé..

Ik heb bijna geen vrienden @ speed.

Bevalt me zeer goed, zolang je niks verwacht van iemand, kan je ook niet teleurgesteld worden.
 

DeletedUser39990

Guest
Verdediger: Fair Play.
Doel: 001 (495|510) C54

Aantal: 0 0 2253 0 150 1168 0 0 43 0 0 3
Verliezen: 0 0 2253 0 150 1168 0 0 43 0 0 3

zo die is ook weg ^^
 

DeletedUser37133

Guest
En het is weer eens zo ver, de stabbers gaan op ronde. Ditmaal was Lowie aka Fujimoto de schuldige. Was net als Louder Than Boom een vriend.

Heb met Lowie in de stam gezeten op W20: /Dome, heb Lowie op msn en we spraken regelmatig. Dan BAM, (1e edel, 4e edel) weer een trein op je dak. Sterk Lowie! Enkel vraag ik me af waarom ik altijd op deze manier gepakt moet worden. Ik invite Lowie nog in de stam:

1287061863-740.jpg


Uitspraken als: "Ik dacht dat jij mij ging treinen" & "Had de invite niet gezien" waren de excuses.

Ik vind dit echt zeer laag, en wetende dat op de laatste kata-speed Mathias nog aan mij vroeg Lowie te bashen en ik dit niet deed omdat 'hij een vriend was'. Mathias kan dit bevestigen. Stabben is altijd de manier waarop mensen me pakken, keer op keer. Ik ga een lijstje bijhouden: (deze mensen zijn in mijn ogen m'n vrienden, verbeter me indien ik fout ben)

Speed-Vrienden:
Thijs (LTB) -> Stabbed
Lowie (Fujimoto) -> Stabbed
Pim
Noud
Bram
Geppie
Mathias
Ruben
Zenon
Frank-John
Mark
Mehdi
Jorn
Gerard
Johnny
Kenneth

Hoeveel is vriendschap nog waard op de speedwereld..?
Weer eens een trieste afloop, ik zou werkelijk blij zijn mocht ik hier eens kunnen posten dat ik op een knappe manier geownd ben..

Grtz Thibaud.

oh thib je is weer is geownd, op welke manier dan ook.xD:p
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 Dr House RoeKoe 33.671 6 5612
2 Jugi50 Total. 16.266 6 2711
3 Galvanize RoeKoe 16.254 4 4064


Waar is de tegenstand ? :p
 

DeletedUser45034

Guest
Sorry DKB'tje, maar de enige die ik niet aanval op speeds zijn Siemen, Noud en Joachim. De rest zijn voor mij geen BG's tenzij ze dit tijdens de speed vragen ;)

Dit is totaal geen stab vind ik, ik dacht evengoed dat jij mij wou treinen. Had al een tijd tabs klaar staan met lc om zo te kunnen snipen. Maar dat bleek dus toch niet nodig.

En ik heb nooit naar invites gekeken ;) Pm kon toch ook wel?
 

DeletedUser

Guest
Sorry DKB'tje, maar de enige die ik niet aanval op speeds zijn Siemen, Noud en Joachim. De rest zijn voor mij geen BG's tenzij ze dit tijdens de speed vragen ;)

Dit is totaal geen stab vind ik, ik dacht evengoed dat jij mij wou treinen. Had al een tijd tabs klaar staan met lc om zo te kunnen snipen. Maar dat bleek dus toch niet nodig.

En ik heb nooit naar invites gekeken ;) Pm kon toch ook wel?
Als je niet naar stammen kijkt kijk je ook niet naar je pm ;)
Wat een slechte uitvlucht man ;)
Eerst stabbe en dan sorry :) Serieus ^^
 
Bovenaan