Speedronde #333 - Kataronde (L0)

DeletedUser

Guest
Een beetje def/punten geilen kan iedere stumper he'

En btw; word ik nu als enigste helemaal gebasht ofzo? Ik dik 2k punten minder, en de rest blijft zowat hetzelfde :(
 

DeletedUser

Guest
Een beetje def/punten geilen kan iedere stumper he'

En btw; word ik nu als enigste helemaal gebasht ofzo? Ik dik 2k punten minder, en de rest blijft zowat hetzelfde :(

Heb ook net 4 man op me gehad :)
Zoekte het wel zelf wat , was de speed zoo beu ..
 

DeletedUser18438

Guest
whahaha Leroy ik stond constant 6-800 p voor terijwl ik tussen door heb gegeten en kapper:p owned?

Lol ik was dicht bij je , zelfs eens voorbij jou ;)

Toch nog op het nippertje Fujimoto voorbijgestoken en een bekertje gehaald, en i kwerd dan nog eens hard gepakt ook :D

Gratz aan DKB!
 

DeletedUser

Guest
Lekker laag niveau hier heb een paar neit eens zien zakken, dikke gleuksspeed weer dit.
 

DeletedUser34078

Guest
Dankjullie wel. :)
Op het einde nog een reeks kata's op m'n dorp gekregen, maar had daar aan gedacht en had 2,5k speer staan.
 

DeletedUser

Guest
lol, heb ik er ook effe een dik zitten belagen met kata's.
was leuke strijd he Scofield :p
 

DeletedUser34078

Guest
Lekker laag niveau hier heb een paar neit eens zien zakken, dikke gleuksspeed weer dit.

Zoals je zegt heb ik idd geluk gehad. Enkel op het einde pogingen me te kata'en.. Maar ja, geluk is ook een factor hé?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het niet enkel over jou gewoon over het algemeen, maar iedereendie ooit top 5 in eenspeed is geowrden meot gewoon kapot in een kata als de server een beetje op niveau is.
 
Bovenaan