Oologs verklaring TEVA ~ KOC

DeletedUser47767

Guest
2 tegen 1 das nie eerlijk :p

de_groeten.jpg
 

DeletedUser

Guest

haha lol.

@ masterblaster: ik dacht dat jullie conq. makkelijk aankonden :D OF is daar tegenwoordig hulp voor nodig?

En dan nog, als je graag die NAP had behouden, had je hem niet toegelaten in jullie stam, zodra je erachter kwam dat hij door ons werd aangevallen.
Dus wie heeft nu de eerste stap gezet?

PS: k heb er geen problemen mee :D
 

DeletedUser36068

Guest
tuurlijk is het normaal, maar het is ook niet apart dat TEVA dan hulp in roept:p

Nowp, vond alleen die reactie nogal dom.. Aanvallen uitlokken noem ik dat, maar goed.. Voor hem kwam het over alsof het niet normaal was dat er een tegenaanval zou komen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Conq. heeft het grootste recht aan te vallen. TEVA viel Conq aan, en verklaarde daarna KoC. de oorlog. Ze hadden slimmer moeten zijn en moeten wachten op de reactie van Conq. Nu is idd de kans groot dat er 2 stammen om de eer gaan strijden om TEVA te verwijderen van w14.

Dus het is wel degelijk eerlijk aangezien dit voldoende aan de wensen van TEVA voldoet;)
 

DeletedUser

Guest
Go .KoC. :D


ehm duh!!. zelfs al zit je niet in teva of koc kan je nog weten dat er een mass plaatsvind op een bepaalde speler, danvraag je toch om oorlog

Die met Lienee waarin jullie falen;)

:D:D

ach ruim 1500 aanvallen en veel lol.

en zolang sake (die op lienee speelt) zijn respect uit spreek over de manier dan zit dat wel goed.

maar tja hoelang zal lienee het redden zonder enige steun van conq (want daar zijn jullie zeer sterk in) speler laten vallen zodra ze worden aangevallen :D

nogmaals :D:D:D:D

slape opmerking we hebben het hier over Teva vs KoC WTF heeft lienee of Conq. hier mee te maken.

En master wees maar niet bang die aanval staat bij ons in ons geheugen gebrand en we gaan zeker de bal nog wel terug kaatsen ;)

is dit een hint? :confused:

:D lijk me gezellig zal voor jou ook koffie en gebak neer zetten :D

ik heb cola en chips voor jullie klaarstaan voortaan, is dat ook goed? :confused:

Is toch normaal dat Conq. gaat aanvallen? Jullie hebben eerst aangevallen, nu komt onze beurt nog wel;)

nog een hint? :eek:
 

DeletedUser20109

Guest
gelijk juist doen zoals de aanvallen zich plaatsvinden dus:

TEVA & JFF vs Conq en KOC
 

DeletedUser42732

Guest
Idd, ze moeten eens ophouden met dat speculeren, en over anderen te beslissen.
Laten we eerst maar eens zien hoe TEVA en KOC het doen, daar gaat het ten slotte om ;)
 

DeletedUser20109

Guest
niet zo reageren als een gebeten hond alloallo29.

we weten beide dat TEVA en JFF enorm nauw samenwerken sinds de start van de wereld dus zo'n rare gedachte is het niet. Als Conq reageert op de aanvallen vanuit TEVA op Lienee - tenzij conq dat wel prima vindt - dan zal TEVA JFF polsen voor hulp. En dat verzoek zal zeker gehonoreerd worden.

En dan heb je al snel de situatie zoals ik dat geschetst heb.
 

DeletedUser

Guest
niet zo reageren als een gebeten hond alloallo29.

we weten beide dat TEVA en JFF enorm nauw samenwerken sinds de start van de wereld dus zo'n rare gedachte is het niet. Als Conq reageert op de aanvallen vanuit TEVA op Lienee - tenzij conq dat wel prima vindt - dan zal TEVA JFF polsen voor hulp. En dat verzoek zal zeker gehonoreerd worden.

En dan heb je al snel de situatie zoals ik dat geschetst heb.


helemaal geen gebeten hond

vind het gewoon vreemd dat jij een oorlogsverklaring geeft!
wij jff hebben nog niets gehoord van conq.


ook hebben we nog geen vragen gehad van teva om mee te helpen aanvallen.
of os te bieden..

dus snap niet dat jij dan zo maar een oorlogsverklaring schetst?
 

DeletedUser20109

Guest
formeel heb je helemaal gelijk. Maar laten we over enige tijd deze citaten eens terughalen. ;)

I'll rest my case :cool:
 
Bovenaan