Legion vs Honor

DeletedUser

Guest

Typisch voorbeeld van dikke bluf:)

Top 5 zei je he?:)


1. Sven is zeker je vriend niet:)
2. Jurgen en maarten evenmin
3. Ken ik niet, maar ik vermoed dat dat ook je vriend niet is:p
4. Mark? is ook je vriend niet
5. Tsja, ben je naam vergeten:p, maar die is zeker ook niet jou vriend ahmad:)

goudlokje is frans volgens mij
en die praat idd niet zoveedl:D
 

DeletedUser

Guest
bwa als er overdag word aangevallen zijn mensen werken of naar school , als int weekend is zijn ze op familiebezoek of sporten , is het in de avond op cafe of op stap of bij hun vriendin .
je kan toch maar moeilijk vragen aan de vijand , de zaterdag om 3 uur komt het u dan goed uit dat ik op dorp 891/214 ga edelen ,?
 

Deleted User - 474863

Guest

Typisch voorbeeld van dikke bluf:)

Top 5 zei je he?:)


1. Sven is zeker je vriend niet:)
2. Jurgen en maarten evenmin
3. Ken ik niet, maar ik vermoed dat dat ook je vriend niet is:p
4. Mark? is ook je vriend niet
5. Tsja, ben je naam vergeten:p, maar die is zeker ook niet jou vriend ahmad:)

+10

Die post had ik even over het hoofd gezien :)
 

DeletedUser

Guest
bwa als er overdag word aangevallen zijn mensen werken of naar school , als int weekend is zijn ze op familiebezoek of sporten , is het in de avond op cafe of op stap of bij hun vriendin .
je kan toch maar moeilijk vragen aan de vijand , de zaterdag om 3 uur komt het u dan goed uit dat ik op dorp 891/214 ga edelen ,?

ook kan je onmogelijk weten wat er met u tegenstand aan de hand is , als er plote aanvallen door de def komen ga je lekker harder doorbeuken en edelen , zou toch maar vreemd zijn om eerst een post richting vijand te doen , zijn er persoonlijke problemen op dit moment ? als het zo is zal ik andere keer verder doen met aanvallen .
maar ja legion doet aan ; gehandicapte bejaarde beroven van hun pension .
 

DeletedUser

Guest
In de ene regel vraag je waar jullie geen respect tonen, in de volgende zijn we plotseling een soort van untermenschen. En dan vraag je je af waar jullie geen respect tonen? Jullie stamleden veranderen as we speak hun dorpsnamen vol verblinde verwaandheid in "grafschenders". En dan vraag je nog steeds waar jullie geen respect tonen?

Kom op zeg.

Ja das waar wij kennen niets van respect, maar je zou je eigen forum eens moeten doorlezen op respect denk ik. Sommige van jullie scoren ook niet zo hoog ;)

Je klinkt gefrustreerd trouwens, bang dat je al je 'diplomatieke' kruid al verschoten hebt in het leuke NO ? :p
 

DeletedUser51619

Guest
bwa als er overdag word aangevallen zijn mensen werken of naar school , als int weekend is zijn ze op familiebezoek of sporten , is het in de avond op cafe of op stap of bij hun vriendin .
je kan toch maar moeilijk vragen aan de vijand , de zaterdag om 3 uur komt het u dan goed uit dat ik op dorp 891/214 ga edelen ,?

Haha, zou wel grappig zijn.

Monster kom op 3 oktober 2010 om 20:11 online dan stuur ik je een massa!

haha, zou wel grappig zijn (A)
 

DeletedUser

Guest
Ja das waar wij kennen niets van respect,
Dat was al volkomen duidelijk.


maar je zou je eigen forum eens moeten doorlezen op respect denk ik. Sommige van jullie scoren ook niet zo hoog ;)
What the ... probeer je nou te vertellen? volslagen wartaal.

Je klinkt gefrustreerd trouwens, bang dat je al je 'diplomatieke' kruid al verschoten hebt in het leuke NO ? :p

M'n lieve naiveling, ik ben nog niet eens begonnen met het verschieten van m'n kruid.
 

DeletedUser

Guest
Dat was al volkomen duidelijk.

What the ... probeer je nou te vertellen? volslagen wartaal.

Jullie forum => vanboven linkje, meestal staat er nog zoiets blauw voor ook.
Lezen => elke post eens afgaan, moet je de details hebben dan stuur je maar een ingame dan zeg ik wel waar je moet kijken ;)

M'n lieve naiveling, ik ben nog niet eens begonnen met het verschieten van m'n kruid.

Oh ik denk het wel :p
Jullie zoeken constant oplossingen voor het Legion-probleem, vrij grappig :)

Maar success ingame, je gaat het nodig hebben ;) Ah nee das waar, jij hebt geen grensaccount :p
 

DeletedUser35115

Guest
Maar success ingame, je gaat het nodig hebben ;) Ah nee das waar, jij hebt geen grensaccount :p


Geen probleem hoor. Troepen zijn alweer onderweg naar de grens. Gezien ik toch een stackjack was ofzo, kan ik beter mijn reputatie waar maken.
 

DeletedUser

Guest
Geen probleem hoor. Troepen zijn alweer onderweg naar de grens. Gezien ik toch een stackjack was ofzo, kan ik beter mijn reputatie waar maken.

Ja kan je nog iets anders?:rolleyes:

of zit dat er niet bij?

gewoon 20 def dorpen in je grensstouwen en hopen dat ze er niet doorkomen?:eek:
 

DeletedUser35115

Guest
Ja kan je nog iets anders?:rolleyes:

of zit dat er niet bij?

gewoon 20 def dorpen in je grensstouwen en hopen dat ze er niet doorkomen?:eek:


Tuurlijk kan ik wat anders...... het noemt een leven. Maar daarvan weet jij waarschijnlijk minder.:p
 
Bovenaan