Legion vs Honor

DeletedUser

Guest
gelijk hoef ik niet:p ik vind het raar dat careless zomaar haat heeft aan mij :mad: en alleen rare opmerkingen over mij durft te maken!

maar is goed.. zal er niet meer op in gaan!

Kweet nie.

Ik ken heus wat van die kwesties af:)

Ach ja^^

Go malfosie^^
 

DeletedUser

Guest
Kweet nie.

Ik ken heus wat van die kwesties af:)

Ach ja^^

Go malfosie^^

nu kan ik ook zeggen;slijmert:p maar ik vind het ook een mooie aanval:p dus oke..

ik ben acht antie honor:p

van mij mag heel honor mij de oorlog verklaren^^
 

DeletedUser

Guest
nu kan ik ook zeggen;slijmert:p maar ik vind het ook een mooie aanval:p dus oke..

ik ben acht antie honor:p

van mij mag heel honor mij de oorlog verklaren^^


Ik ben ook anti honor, gewoon een grote massa noobs
 

DeletedUser

Guest
er lopen nog aanvallen op HF :D

dus even kijken of we nog wat schade aan kunnen richten ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook anti honor, gewoon een grote massa noobs

je bent niet de enigen die dat vind:p

het probleem is dat ze ook we veel accounds hebben staan die verlaten zijn!! en ze willen die niet edelen.. (heb ik zo van m'n bronnen:p:D)
 

DeletedUser35115

Guest
Schitterend niveau hier..... Amai.... onder de indruk......

Hmmmmm ik denk het niet (zal het maar zelf bij typen want ik denk niet dat hier iemand post die iets van ironie snapt)
 

DeletedUser

Guest
weet ook niet of dat helemaal klopt:p het kan wel want er zitten aargid wat spelers in!!

maar het kan ook een leugen zijn:p om te doen alof het niet hun schult is:p:p:p
 

DeletedUser51619

Guest
weet ook niet of dat helemaal klopt:p het kan wel want er zitten aargid wat spelers in!!

maar het kan ook een leugen zijn:p om te doen alof het niet hun schult is:p:p:p

Ahmad, jij moet je hier niet mee bemoeien.
Jij bent een speler die het altijd heeft over zijn "Top 5 speler vriendjes"
Nou, ik wacht nog steeds op die aanvallen.

Je bent zelf een valspeler die mensen alleen maar report bij de reporters zonder ook maar even te kijken wat er precies aan de hand is.
Dus laat eerst maar je vriendjes komen, ga daarna maar stoer praten.
Want nu los je niks op.

Respect trouwens voor iedereen voor het geweldige niveau hier!
Me neefje van 6 kan hier ook op posten :D

Wou, eerst niet eens reageren hier op. Maar ik laat me niet zwart maken door iemand die overal vriendjes probeert te maken om het te overleven.
Ps: Leer Type.
 

DeletedUser

Guest
Ahmad, jij moet je hier niet mee bemoeien.
Jij bent een speler die het altijd heeft over zijn "Top 5 speler vriendjes"
Nou, ik wacht nog steeds op die aanvallen.

Je bent zelf een valspeler die mensen alleen maar report bij de reporters zonder ook maar even te kijken wat er precies aan de hand is.
Dus laat eerst maar je vriendjes komen, ga daarna maar stoer praten.
Want nu los je niks op.

Respect trouwens voor iedereen voor het geweldige niveau hier!
Me neefje van 6 kan hier ook op posten :D

Wou, eerst niet eens reageren hier op. Maar ik laat me niet zwart maken door iemand die overal vriendjes probeert te maken om het te overleven.
Ps: Leer Type.


hahaha, ik wil me vriendjes niet halen^^

ik zalervoor zorgen dat ik dit alleen oplos^^
een beetje eerlijker voor jullie:p

en euh.. even voor iedereen! zou je iemand niet reporteren, die je vriend heef gehackt(vraag me nier hoe,want weet het ook niet) en vervolgens met het accound van je vriend jouw gaat lopen aanvallan? nouw.. dat was gebeurt bij mij!

de mb van yellowsnake.. die heeft het gedaan! en dan ga ik niet staan toekijken hoe hij me aanvalt met een accound van een vriend! ik had met die vriend gesproken! en toen hadden we besloten naar support te gaan! want het liep uit de hand!!

en dat vind honor oneerlijk:p hahaha

ze zeggen dat ik vies liep te doen en niet zomaar naar de support moest gaan:p maar goed.. zo gaat het blijkbaar bij hun!

uiteindelijk zijn we erachter gekomen dat hij meerdere accound's had en dat honor er vanaf wist!!

zo de geschiedenis van ahmad tegen honor:p

sinds dien liep yellosnake stoer te doen van;''jij bent een kleintje,en je zal boeten'':p kijk anders maar op zijn profiel:p heeft 2 texten voor mij geschrevenXD
 

DeletedUser44415

Guest
Ahmad, jij moet je hier niet mee bemoeien.
Jij bent een speler die het altijd heeft over zijn "Top 5 speler vriendjes"
Nou, ik wacht nog steeds op die aanvallen.

Je bent zelf een valspeler die mensen alleen maar report bij de reporters zonder ook maar even te kijken wat er precies aan de hand is.
Dus laat eerst maar je vriendjes komen, ga daarna maar stoer praten.
Want nu los je niks op.

Respect trouwens voor iedereen voor het geweldige niveau hier!
Me neefje van 6 kan hier ook op posten :D

Wou, eerst niet eens reageren hier op. Maar ik laat me niet zwart maken door iemand die overal vriendjes probeert te maken om het te overleven.
Ps: Leer Type.

Eerst zeg je dat hij zich niet mag bemoeien & dan meld je dat hij moet leren typen :p...

Zijn nederlands is inderdaad niet optimaal, & bezorgt me inderdaad wat moeilijkheden om alles te lezen, alleen dat hij wel wat slijmt bij de grotere spelers merkte ik wel :p.

Hij had al eerder gemeld dat Honor valsspelers zijn, dus denkelijk zal hij daar ook een reden voor hebben, ofwel is hij een noobspeler die niet kan timen & die denkt dat timen cheaten is (had ik al eerder voorgekomen :p).

Succes aan de stammen. Alleen nog een vraag, ik zie ROANNE-spelers hier ook op reageren over Honor, is deze stam dus ook van de partij in deze oorlog?

hahaha, ik wil me vriendjes niet halen^^

ik zalervoor zorgen dat ik dit alleen oplos^^
een beetje eerlijker voor jullie:p

en euh.. even voor iedereen! zou je iemand niet reporteren, die je vriend heef gehackt(vraag me nier hoe,want weet het ook niet) en vervolgens met het accound van je vriend jouw gaat lopen aanvallan? nouw.. dat was gebeurt bij mij!

de mb van yellowsnake.. die heeft het gedaan! en dan ga ik niet staan toekijken hoe hij me aanvalt met een accound van een vriend! ik had met die vriend gesproken! en toen hadden we besloten naar support te gaan! want het liep uit de hand!!

en dat vind honor oneerlijk:p hahaha

ze zeggen dat ik vies liep te doen en niet zomaar naar de support moest gaan:p maar goed.. zo gaat het blijkbaar bij hun!

uiteindelijk zijn we erachter gekomen dat hij meerdere accound's had en dat honor er vanaf wist!!

zo de geschiedenis van ahmad tegen honor:p

Noem even de account-namen op in plaats van vrien of mb van yellowsnake, want hier sta je echt nergens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
gelijk hoef ik niet:p ik vind het raar dat careless zomaar haat heeft aan mij :mad: en alleen rare opmerkingen over mij durft te maken!

maar is goed.. zal er niet meer op in gaan!

Heb ik je toch al een keer duidelijk gemaakt?

Je posten hebben 0,0 inhoud...

+ Ga inderdaad eens leren typen, een spelfout maken kan, maar dit is toch echt wel erg.
Als je dyslexie hebt kun je toepassingen voor FF downloaden zoals Fré al aangaf, en anders... Komaan jong, type eens normaal ABN..
 

DeletedUser

Guest
Heb ik je toch al een keer duidelijk gemaakt?

Je posten hebben 0,0 inhoud...

+ Ga inderdaad eens leren typen, een spelfout maken kan, maar dit is toch echt wel erg.
Als je dyslexie hebt kun je toepassingen voor FF downloaden zoals Fré al aangaf, en anders... Komaan jong, type eens normaal ABN..

is goed^^ maar als letters doorelkaar staan komt het door dat ik soms snel typ (beetje te snel:p)

maar goed^^ wat jullie willen:p
en jah ik heb ook dyslexie!! daarvan sommige spelfouten!
 

DeletedUser

Guest
Eerst zeg je dat hij zich niet mag bemoeien & dan meld je dat hij moet leren typen :p...

Zijn nederlands is inderdaad niet optimaal, & bezorgt me inderdaad wat moeilijkheden om alles te lezen, alleen dat hij wel wat slijmt bij de grotere spelers merkte ik wel :p.

Hij had al eerder gemeld dat Honor valsspelers zijn, dus denkelijk zal hij daar ook een reden voor hebben, ofwel is hij een noobspeler die niet kan timen & die denkt dat timen cheaten is (had ik al eerder voorgekomen :p).

Succes aan de stammen. Alleen nog een vraag, ik zie ROANNE-spelers hier ook op reageren over Honor, is deze stam dus ook van de partij in deze oorlog?



Noem even de account-namen op in plaats van vrien of mb van yellowsnake, want hier sta je echt nergens.

de accound die gehackt werd heet lavaine
en de mb van yellowsnake was diehart4 als ik het goed gespeld heb:p en daarnaast ken ik niet alle accounds die van die speler waren! want de support zij tegen lavaine dat hij meer dan 2 accounds had!!

na dat hij bb werd zag ik ook veel bb dorpen!
meer dan het moesten zijn!!


en overal zo een beetje!
 
Reactiescore
14
is goed^^ maar als letters doorelkaar staan komt het door dat ik soms snel typ (beetje te snel:p)

maar goed^^ wat jullie willen:p
en jah ik heb ook dyslexie!! daarvan sommige spelfouten!

Dowload firefox hier

En kijk dan eens hier voor de add voor spellingscontrole.
 

DeletedUser23133

Guest
de accound die gehackt werd heet lavaine
en de mb van yellowsnake was diehart4 als ik het goed gespeld heb:p en daarnaast ken ik niet alle accounds die van die speler waren! want de support zij tegen lavaine dat hij meer dan 2 accounds had!!

na dat hij bb werd zag ik ook veel bb dorpen!
meer dan het moesten zijn!!


en overal zo een beetje!

die bbdorpen waren maar een klein beetje diehard, de rest is van spelers die zelf het account op delete hebben gezet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
die bbdorpen waren maar een klein beetje diehard, de rest is van spelers die zelf het account op delete hebben gezet :rolleyes:

ik kende alleen 2 accounds van hem! van eentje ben ik de naam kwijt! maar dat was een kleintje 80k of zo!


maar jah.. ik weet dat je stefke en sheila bedoelt.. maar ik bedoel iets anders!
 
Bovenaan