ridder items

  • Topicstarter ruimtelijke ordening
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ander acc


duh iemand stopte ermee en ben nog steeds zijn v.v dus beschouw het als mijn acc nu

Care, dan nog is het onmogelijk om nu al 4 items te hebben. Ik ka het weten gezien ik bij de top van verslagen tegenstanders hoor, en er maar 2 heb.

;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er ook 2, en maar 112Punte :eek:

Neej, ik bne opnieuw begonnen en dan houd je ze.

Ik zit in K41, waar dus maar 50 spelers zitte :)
 

DeletedUser

Guest
easy bedankt voor de tip

net voordat ik geedeld word stop ik ermee en houw ik mijn items ty
 

DeletedUser

Guest
Dan ben ik benieuwd op welk account je speelt.

Als je dit gewoon bent:

754 Chagall 11.240,

ga dan aub ergens anders liegen. Same goes for Davy.

3 items nu hebben is al vrij lastig, laat staan 4.

dan geloof je het toch niet!!
ik kreeg eerste item, toen viel ik weer aan kreeg ik gelijk nog eentje, toen viel ik met scouts iemand aan en toen was mijn verrekijker plijte, maaar het eerste item had ik nog wel, en laatste heb ik er nog eentje gekregen.
of het een bug is weet ik niet maar ik lieg niet!!:mad:
 

DeletedUser10799

Guest
Ik heb alle items al!!!!!! GOED HÉ -______-

Ff serieus,ligt het eraan hoe je met je ridder speelt om bepaalde items te verkrijgen of is het gewoon puur op geluk?
 

DeletedUser7433

Guest
Ik heb alle items al!!!!!! GOED HÉ -______-

Ff serieus,ligt het eraan hoe je met je ridder speelt om bepaalde items te verkrijgen of is het gewoon puur op geluk?

als je met je ridder tegenstanders verslaat krijg je er %ten bij,
en je krijgt ook 4% ofzo per dag.
 

DeletedUser8813

Guest
Sjees blijft dat fabeltje nou de rondte doen of zo :rolleyes: Je hoeft je ridder helemaal niet mee te sturen, iig niet voor de eerste 96%... als je dan je ridder meestuurt heeft ie gelijk een item gevonden. Dus je ridder kun je rustig laten loungen ;) En pas als ie nodig is meesturen.
 

DeletedUser4520

Guest
dan geloof je het toch niet!!
ik kreeg eerste item, toen viel ik weer aan kreeg ik gelijk nog eentje, toen viel ik met scouts iemand aan en toen was mijn verrekijker plijte, maaar het eerste item had ik nog wel, en laatste heb ik er nog eentje gekregen.
of het een bug is weet ik niet maar ik lieg niet!!:mad:

Screen?:p
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg eerst die poep verrenkijker, zinds kort ook die van krijgsbijl :)
 

DeletedUser7433

Guest
Sjees blijft dat fabeltje nou de rondte doen of zo :rolleyes: Je hoeft je ridder helemaal niet mee te sturen, iig niet voor de eerste 96%... als je dan je ridder meestuurt heeft ie gelijk een item gevonden. Dus je ridder kun je rustig laten loungen ;) En pas als ie nodig is meesturen.

ja en dan 4% ofzo per dag krijgen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Kreeg eerst de edelman-item... heb ik niks aan ( ik zie überhaupt het nut niet in van dat ding... )

Tweede item was degene die de schade van je rammen omhoog haalt... Ik gebruik echt amper rammen ( momenteel heb ik er zelfs géén :eek: )

Ben nu net boven de 30% voor m'n derde item, ik hoop maar dat het degene is voor bijlstrijders of lichte cavelerie :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat kun je laten zien door je wapenkamer te 'showen'...
Kunnen we de items ff tellen. ;)
 

DeletedUser8813

Guest
ja en dan 4% ofzo per dag krijgen:eek:
Tsjonge ben niet duidelijk genoeg merk ik... je krijgt procenten voor het aantal slachtoffers die je maakt, ongeacht of je je ridder meestuurt of niet. Je ridder moet wel uitgezonden worden om een item te kunnen vinden.
 

DeletedUser

Guest
tsja..ik voel me nu dus hard genaaid.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar een week geleden stond het percentage op 98 % - dus ik dacht van nou morgen heb ik weer een item.

Ondertussen staat de teller alweer op 40% maar nog steeds geen item hoor:confused:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan