Spotprenten

DeletedUser

Guest
als mensen geen normale discussie kunnen voeren zonder elkaar uit te maken voor van alles en nog wat dan vind ik dat zeer zwak
dat de zogenaamde mods die hier alles in het oog horen te houden hier niets aan doen vind ik ook onpassend maarja dat zal wel bij TW horen dan he

Ach ik ken geen AF op hoog niveau, ben ik nog weinig tegengekomen hoor.
Dus ach sommige stukken zijn ook niet mijn ding reageer er niet op, en laat het gaan.
Persoonlijk scherpe opmerkingen en onzin discussies horen nu eenmaal bij het AF, of je ervan houd of niet..
 

DeletedUser

Guest
Is dit hem:
hokuz.jpg
 

DeletedUser

Guest
ik snap hem niet :confused:

een hond die aan de lijn zit met henkhooft ervoor?
 

DeletedUser

Guest
Blaffende honden bijten niet.
Zegt die uitdrukking jou wel iets? Ik vermoed van wel, aangezien je ze graag toepast :D

Nogmaals +1 :D
Je hebt wel gelijk, ik krijg verscheidene keren binnen dat ze me willen pakken, maar ik heb in geen maand een aanval op me gezien.... Geen wonder dat ik maar 22K ODD heb...
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals +1 :D
Je hebt wel gelijk, ik krijg verscheidene keren binnen dat ze me willen pakken, maar ik heb in geen maand een aanval op me gezien.... Geen wonder dat ik maar 22K ODD heb...

dat hoor ikzelf ook al tijden...

het enigste wat ik krijg is scheff die al z'n clears op 1 dorp dumpt maar toch niet erdoor heen kwam :p (wel goed voor m'n odd trouwens :D)
 

DeletedUser24762

Guest
daarom ;) wij halen de muilkorf tijdig af ;)

ben er niet bang voor... let them rumble ;)
 

DeletedUser

Guest
Een muilkorf van imo onder dierenmishandeling, desalniettemin is de grap vrij goed.
Een muilkorf is kinderbescherming, verder leuke spotprenten te zien hier.
 

DeletedUser

Guest
Ach ik ken geen AF op hoog niveau, ben ik nog weinig tegengekomen hoor.
Dus ach sommige stukken zijn ook niet mijn ding reageer er niet op, en laat het gaan.
Persoonlijk scherpe opmerkingen en onzin discussies horen nu eenmaal bij het AF, of je ervan houd of niet..

Moet je maar es het AF van W5 een jaar tot anderhalf jaar geleden bekijken. Kan je boeken mee vol schrijven.
 
Bovenaan