4e Wereld Oorlog

DeletedUser

Guest
ares barbaar door order klopt nooit! dus die barbaartjes komen niet door order al is order goed dat heeft order eens niet gedaan.

Wie dan wel. TFF? :rolleyes:

Als jullie eens tegen DomTe zouden gaan deffen, ipv hier grootspraak te houden?
 

DeletedUser26928

Guest
Aares is zelf op gestapt en barbaar geworden nadat wij de aanval op hun ingezet hebben. Dus ja ze zijn groten deels door TFF barbaar geworden de laatste spelers!

Tevens deffen tegen domte doe ik hoor, maar ik heb ook een leven. Kan ik er niks aan doen dat domte ons massaal aanvalt inplaats van order eens flink aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
Aares is zelf op gestapt en barbaar geworden nadat wij de aanval op hun ingezet hebben. Dus ja ze zijn groten deels door TFF barbaar geworden de laatste spelers!

Tevens deffen tegen domte doe ik hoor, maar ik heb ook een leven. Kan ik er niks aan doen dat domte ons massaal aanvalt inplaats van order eens flink aan te vallen.

Oke, alle eer voor TFF, care.

Lol, is dat je argument waarom jullie zoveel verliezen? Omdat ze jullie aanvallen ipv ons? Jij wordt nog echt eens een forumheld.
 

DeletedUser

Guest
ares barbaar door order klopt nooit! dus die barbaartjes komen niet door order al is order goed dat heeft order eens niet gedaan.

Hij zegt, Order maakt spelers barbaar.

Jij begint dan opeens over Ares.
Dus volgens mij voel jij je tekort gedaan in iets, waarover helemaal niet begonnen is.

Spelers die barbaar zijn geworden, kan ook duiden op oa teun en stalkor.
Dit zijn spelers die vrij recent barbaar zijn geworden, maar de geschiedenis van Order gaat nog wel verder terug dan een paar weken. In die tijd hebben wij er ook voor gezorgd dat er spelers barbaar zijn geworden.


Punt dat ik wil maken:
LEES volgende keer eerst goed wat er staat, en laat je kleine hersens is werken, voordat je je grote mond weer open trekt.
 

DeletedUser

Guest
Jullie doen het zeker goed. Nu nog kijken of jullie eenheid stand kan houden tot het einde van de wereld. (No offence).

Tuurlijk, maar dat geld voor elke stam ;). Ik heb er alle vertrouwen in, het loopt nog steeds prima.

Hij zegt, Order maakt spelers barbaar.

Jij begint dan opeens over Ares.
Dus volgens mij voel jij je tekort gedaan in iets, waarover helemaal niet begonnen is.

Spelers die barbaar zijn geworden, kan ook duiden op oa teun en stalkor.
Dit zijn spelers die vrij recent barbaar zijn geworden, maar de geschiedenis van Order gaat nog wel verder terug dan een paar weken. In die tijd hebben wij er ook voor gezorgd dat er spelers barbaar zijn geworden.


Punt dat ik wil maken:
LEES volgende keer eerst goed wat er staat, en laat je kleine hersens is werken, voordat je je grote mond weer open trekt.


Een woord. Owned? Echt, ooit verdwijnt de BG met TFF nog eens, en dan lach ik lekker hard. Als het aan mij ligt worden we vriendjes met DomTe tegen TFF. Deze knul maakt zichzelf echt zo belachelijk..
 
Reactiescore
30
Duiven Jager zei:
Aares is zelf op gestapt en barbaar geworden nadat wij de aanval op hun ingezet hebben. Dus ja ze zijn groten deels door TFF barbaar geworden de laatste spelers!

Tevens deffen tegen domte doe ik hoor, maar ik heb ook een leven. Kan ik er niks aan doen dat domte ons massaal aanvalt inplaats van order eens flink aan te vallen.

Vergeet OdT. Niet.


Nemessis zei:
Tuurlijk, maar dat geld voor elke stam;). Ik heb er alle vertrouwen in, het loopt nog steeds prima.

Dat geloof ik graag. :)
 

DeletedUser38984

Guest
Tuurlijk, maar dat geld voor elke stam ;). Ik heb er alle vertrouwen in, het loopt nog steeds prima.




Een woord. Owned? Echt, ooit verdwijnt de BG met TFF nog eens, en dan lach ik lekker hard. Als het aan mij ligt worden we vriendjes met DomTe tegen TFF. Deze knul maakt zichzelf echt zo belachelijk..

Deze uitspraak is terecht, TFF schept op en verschuilt zich achter Order.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo terecht? Ze verschuilen zich achter ons?

Nem doelt alleen maar op DJ met zijn rare praatjes, niet op heel TFF zoals jij er bij haalt. En btw, vestig er maar niet te veel hoop op, ooit is nog ver weg :p
 

DeletedUser48166

Guest
OdT. heeft toch ietje beter gepresteerd, ookal is de frame voor altijd. (OdT. bestaat nog maar sins 01 Januari ;))


Side 1:
Tribes: OdT.
Players:

Side 2:
Tribes: Ares
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 861
Kant 2: 18
Verschil: 843

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,439,354
Kant 2: 181,415
Verschil: 8,257,939

chart


Side 1:
Tribes: =TFF=
Players:

Side 2:
Tribes: Ares
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 345
Kant 2: 277
Verschil: 68

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,387,152
Kant 2: 2,787,965
Verschil: 599,187

chart



en de stats van Order:

Side 1:
Tribes: Order
Players:

Side 2:
Tribes: Ares
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,369
Kant 2: 7
Verschil: 1,362

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12,991,798
Kant 2: 67,561
Verschil: 12,924,237

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26928

Guest
a sinds hoe lang valt odt ares aan
b sinds hoe lang valt order ares aan
c sinds hoe lang valt tff ares aan

die verliezen waren vroeger allemaal dorpen ruil en ares aan onze kant is nu allemaal barbaar dus...

die stats kloppen niet
 

DeletedUser38984

Guest
a sinds hoe lang valt odt ares aan
b sinds hoe lang valt order ares aan
c sinds hoe lang valt tff ares aan

die verliezen waren vroeger allemaal dorpen ruil en ares aan onze kant is nu allemaal barbaar dus...

die stats kloppen niet

Probeer dat nou niet weer. :( Zeg nou niet weer dat de stats niet kloppen, omdat ze niet gunstig staan voor jullie. :rolleyes:
 

DeletedUser26928

Guest
als je stats wilt vergelijk moet je ze op een eerlijke basis vergelijk en niet bij alle 3 een verschillende maat staaf gebruiken.

gaat me echt niet om wie wel of niet voor staat hoor.
 

DeletedUser48166

Guest
OdT. klopt, we vallen ze al aan sinds we bestaan.

Hier dan jullie stats vanaf 01/01/2010 (sinds OdT bestaat)

Side 1:
Tribes: =TFF=
Players:

Side 2:
Tribes: Ares
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00tot18/06/2010 17:43:52

Totale overnames:

Kant 1: 12,384
Kant 2: 3,659
Verschil: 8,725

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 236
Kant 2: 115
Verschil: 121

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 121,961,927
Kant 2: 36,169,741
Verschil: 85,792,186

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,415,629
Kant 2: 1,164,950
Verschil: 1,250,679

chart
 

DeletedUser26928

Guest
klopt nog niet wij vallen ares pas sinds laatse 4 weken ongeveer aan! sinds dien is bg/nap verbroken
 

DeletedUser48166

Guest
Side 1:
Tribes: =TFF=
Players:

Side 2:
Tribes: Ares
Players:

Timeframe: 20/05/2010 00:00:00tot18/06/2010 17:55:24

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 68
Kant 2: 5
Verschil: 63

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 677,412
Kant 2: 49,143
Verschil: 628,269

chart
 

DeletedUser26928

Guest
die kloppen bij ons is pech wij bbtjes edelen zie mij maar dat zijn al iets van 65 bbtjes van ares die je hier niet in mee kan nemen

dus stats met ares klopt bij iedereen haast niet ivm iedereen nu bijna bbtjes edelt!
 

DeletedUser48166

Guest
Jah.


Maar euhh... succes met Barbarendorpjes edelen allen :D Ruimte genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Echt niet te begrijpen dat mensen om zulke onbenulligheden een drama kunnen maken :D

Net kleine kids:)
 

DeletedUser25338

Guest
duif haalt zijn inspiratie uit dit boek ...

pigeon.jpg



en hij is een flinke student ..
 

DeletedUser16443

Guest
Aares is zelf op gestapt en barbaar geworden nadat wij de aanval op hun ingezet hebben. Dus ja ze zijn groten deels door TFF barbaar geworden de laatste spelers!

Tevens deffen tegen domte doe ik hoor, maar ik heb ook een leven. Kan ik er niks aan doen dat domte ons massaal aanvalt inplaats van order eens flink aan te vallen.

ehhmmm ik kan mij vergissen.. maar ik noem een child --- sebbo --- quercus1.... beldin.. staske... speedy... die hebben Order en ODT niet aangevallen.. nee hoor.
Child had niet eens 1 boerderij meer overeind staan:D:D

sorry maar ares is echt niet barbaar geworden vanwege jou... of tff.. er zijn er een paar barbaar geworden omdat ze geen uitweg meer zagen:) en de andere omdat ze al niks meer konden door de aanvallen van Order, of van ODT.

Dat Quercus en R0nin jullie aanvielen, was een laatste wanhoopsdaad om troepen te lozen en barbaar te gaan worden, omdat ze toch niks meer konden.

dus hou alsjeblieft eens je grote waffel en bemoei je ff met TFF zelf:)
ik dacht dat je je de laatste weken juist wat meer aan het gedragen was:p
 
Bovenaan