4e Wereld Oorlog

DeletedUser

Guest
Ik zou het nogal bizar vinden als Ares spelers zijn gevallen door =TFF=. In principe hadden wij daar vanaf het begin al weinig tegenstand. Mocht iemand gestopt zijn vanwege =TFF= dan heeft deze niet veel uithoudingsvermogen.

Over de 4e wereldoorlog : Deze zal misschien uitgevochten worden op het forum (zo ziet het er wel naar uit :D), maar ingame zijn we hier nog niet aan toe denk ik.
 

DeletedUser

Guest
dat lees ik allemaal graag
een beetje animo op het forum:D

ares is echt wel gevallen door tff :rolleyes:

meer dan de helft was al weg en dan hebben jullie er eest nog een paar geinvite en wie heb je dan nog aangevallen de bb dorpen ?
brave jonge dj :cool: aan uw uitleg zal het ook nooit liggen :eek:
 

DeletedUser48166

Guest
Ares was al gevallen toen Geluksvogel en Gloryhole eruit gingen en Child ten onder ging en Staske en Speedy Conzales vrolijk de grond werden ingeboord. (waarbij we bij de laatste 2 veel plezier hadden :p) Het was al langer bekend dat dan ook Beldin en co zouden stoppen. Dus ligt het niet aan TFF maar ook niet aan Order en OdT. Dat waren gewoon factoren die hun keuze nog harder hebben beînvloed. Beldin was de langst spelende W4 speler die Ares vanaf jongsafaan heeft zien opgroeien. Wel begrijpelijk dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16443

Guest
Ares was al toen Geluksvogel en Gloryhole eruit gingen en Child ten onder ging en Staske en Speedy Conzales vrolijk de grond werden ingeboord. (waarbij we bij de laatste 2 veel plezier hadden :p) Het was al langer bekend dat dan ook Beldin en co zouden stoppen. Dus ligt het niet aan TFF maar ook niet aan Order en OdT. Dat waren gewoon factoren die hun keuze nog harder hebben beînvloed. Beldin was de langst spelende W4 speler die Ares vanaf jongsafaan heeft zien opgroeien. Wel begrijpelijk dus.

dat klopt niet hoor... want op beldin zat allang de echte beldin niet meer.. en ook greet zat al een tijd niet meer op beldin:)

maar het stoppen van een aantal komt wel degelijk door de aanvallen. als wij niet aangevallen hadden, dan hadden sebbo en child nog wel gespeeld hoor:)
 

DeletedUser48166

Guest
Hmm, ja idd.

Maar euhh... hoeveel clears heb jij wel niet op Child gestuurd om 1st ODA te geraken :p
 

DeletedUser16443

Guest
Hmm, ja idd.

Maar euhh... hoeveel clears heb jij wel niet op Child gestuurd om 1st ODA te geraken :p

na 2 aanvalsgolven van 900 clears sloopte ik geen troepen meer hoor.. hij bouwde geen troepen op:p dusja alleen maar boerderijen blijven slopen:D

Gewoon elke week weer opnieuw alle vegen sturen ^^ weeeeeeeeeeeeken lang achter mekaar:p
 

DeletedUser

Guest
Wat denk je van de hele stam? ;)

Child is compleet kapot geveegd, met heel veel werk van Vikinngen (top!)

Sebbo is ook gewoon compleet geveegd, ook door Order. Mja goed.. boeiend. Ze zijn weg...

TFF & DomTe, woehoeeee :D. Jullie houden W4 levend!
 

DeletedUser

Guest
mmm hartmassage voor tff gewenst hoor hehe! sorry kon t niet laten :):):)
 

DeletedUser38984

Guest
Wat denk je van de hele stam? ;)

Child is compleet kapot geveegd, met heel veel werk van Vikinngen (top!)

Sebbo is ook gewoon compleet geveegd, ook door Order. Mja goed.. boeiend. Ze zijn weg...

TFF & DomTe, woehoeeee :D. Jullie houden W4 levend!

Tuurlijk. :D En ik blijf maar opbouwen. :(
 

DeletedUser26928

Guest
dus hou alsjeblieft eens je grote waffel en bemoei je ff met TFF zelf:)
ik dacht dat je je de laatste weken juist wat meer aan het gedragen was:p

ga ik me wel weer proberen gedragen wat ik hier heb geroepen geef ik eerlijk toe klopt allemaal niet helemaal. simpel ik ben ook maar mens heb even niet goed onderzocht voor dat ik het hier riep.

Dus ik geef mijn fout toe.

Ik ga weer ingame bezig.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt mij toch wel duidelijk dat de val van Ares absoluut niet te danken is aan TFF, maar aan Order (en OdT.). Daar hoeven we toch echt geen meningsverschil over te hebben.

Mijn complimenten trouwens aan Vikkie.
 

DeletedUser16443

Guest
Het lijkt mij toch wel duidelijk dat de val van Ares absoluut niet te danken is aan TFF, maar aan Order (en OdT.). Daar hoeven we toch echt geen meningsverschil over te hebben.

Mijn complimenten trouwens aan Vikkie.

thnx robbie voor de complimenten. ik heb ook veel respect voor jullie!
en ook voor onze duif:p op het forum een grote mond, maar ingame heeft hij toch ook wel wat neergezet, hij heeft weinig tot geen dorpen nog verloren aan domte, maar hij pakt er toch wel een hoop:) alleen op het forum mag het wel eens wat minder:p

maar het brengt wel leven in de brouwerij haha

komop tff komende maand ff terug slaan;)
 

DeletedUser

Guest
mmm hartmassage voor tff gewenst hoor hehe! sorry kon t niet laten :):):)

Nou zullen we dat dan ook eens proberen bij Najnaj en vooral bij strada? Onee die laatste kan al niet meer, die hebben jullie al bijna helemaal geinternd, zo'n prachtig account en jullie internen het zo even weg :confused:

Zonde!
 

DeletedUser38984

Guest
Nou zullen we dat dan ook eens proberen bij Najnaj en vooral bij strada? Onee die laatste kan al niet meer, die hebben jullie al bijna helemaal geinternd, zo'n prachtig account en jullie internen het zo even weg :confused:

Zonde!

Zeg alstjeblieft geen jullie, ik bemoei me nergens mee. :rolleyes:
 

DeletedUser48166

Guest
Side 1:
Tribes: Order =TFF=
Players:

Side 2:
Tribes: B.O.W. DomTe
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,121
Kant 2: 1,485
Verschil: 364

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,827,282
Kant 2: 13,974,118
Verschil: 3,146,836

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Order =TFF=
Players:

Side 2:
Tribes: B.O.W. DomTe
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,121
Kant 2: 1,485
Verschil: 364

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,827,282
Kant 2: 13,974,118
Verschil: 3,146,836

chart

ja en wat wil je hier mee zeggen snap btw niet wat jij hier aan hebt enigste wat jullie doen is barbaren pakken en internen
 

DeletedUser

Guest
Iemand moet dat doen Koi ;) Bovendien, laten we maar niet over DomTe en internen beginnen he :p

En ach, hij wilde graag de stats van de 4 grote stammen laten zien denk ik...
 

DeletedUser

Guest
Iemand moet dat doen Koi ;) Bovendien, laten we maar niet over DomTe en internen beginnen he :p

En ach, hij wilde graag de stats van de 4 grote stammen laten zien denk ik...

Domte is goed in internen daar heb je gelijk in ;) lol
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we geen stemming houden om de edels voor de halve prijs te maken we hebben nogal wat dorpen die we over moeten nemen :D
 
Bovenaan