CN versus Only

DeletedUser25273

Guest
Aggressief zooitje, dat Only, elke wereldoorlog zijn ze bij betrokken.....:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
dan komt in de volgende uitgave vast mijn heldendaad aan het licht.
haal ik toch nog eens het tww:eek:
 

DeletedUser

Guest
hehe, misschien spring ik wel naar de eerste plaats OD .... ODA die had ik al, en met dank aan CN zal ik ook een mooi sprongetje maken in de ODD .....
 

DeletedUser

Guest
daar ben ik ook van overtuigd .... deze veldslag zal resulteren in forse verliezen voor mij, kan ook moeilijk anders gelet op de intensiteit van de aanvallen en de ligging van het aangevallen gebied .... maar opgeven staat niet in mijn woordenboek, toen ik voor =oad= koos wist ik dat ik de moeilijkste weg koos....
 

DeletedUser41379

Guest
daar ben ik ook van overtuigd .... deze veldslag zal resulteren in forse verliezen voor mij, kan ook moeilijk anders gelet op de intensiteit van de aanvallen en de ligging van het aangevallen gebied .... maar opgeven staat niet in mijn woordenboek, toen ik voor =oad= koos wist ik dat ik de moeilijkste weg koos....

Respect daarvoor ;) ookal moet je wel op de blaren zitten ;)
 
Reactiescore
0
zolang er maar bier is te vinden in de dorpjes is alles goed:D
 

DeletedUser

Guest
één voordeel aan dat dorpenverlies, ik heb nu endelijk eens een edeloverschot, lol ...
 

DeletedUser

Guest
daar ben ik ook van overtuigd .... deze veldslag zal resulteren in forse verliezen voor mij, kan ook moeilijk anders gelet op de intensiteit van de aanvallen en de ligging van het aangevallen gebied .... maar opgeven staat niet in mijn woordenboek, toen ik voor =oad= koos wist ik dat ik de moeilijkste weg koos....

koos of abrikoos :)

mss kan ik nu ook eens wat van jou edelen nu de verhoudingen niet meer 40 miljoen v 7 zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
ga maar in de rij staan, er zijn liefhebbers genoeg om dorpen van mij te edelen, lol .... maar al bij al valt de schade nog mee.... ik leef nog .... 't zal een kwestie zijn van volhouden en aanklampen en zo nu en dan eens een mepje teruggeven....
 

DeletedUser47575

Guest
ga maar in de rij staan, er zijn liefhebbers genoeg om dorpen van mij te edelen, lol .... maar al bij al valt de schade nog mee.... ik leef nog .... 't zal een kwestie zijn van volhouden en aanklampen en zo nu en dan eens een mepje teruggeven....

Ik vond het een flinke klap. Het lijkt mee te vallen omdat je nog zoveel barbarendorpjes adelt tussendoor. Net als ZULU, veel dorpen verlies, gemaskeerd door het adelen van barbarendorpen.
 

DeletedUser

Guest
dat van die barbaren werkt langs 2 kanten, dankzij die barbaren kon CN veel infiltratie-dorpen edelen rond en in de aangevallen cluster wat het verdedigen voor mij moeilijk maakte, ook de late overstap van de nieuwe speler op frederik barbarosa naar CN (stapte pas over naar Cn nadat hij met aanvallen op mij begonnen was) bemoeilijkte het verdedigen, het account van frederik barbarosa ligt volledig rond de aangevallen cluster .... gezien de omvang van de aanvallen en de mogelijkheid om van heel nabij te edelen heb ik al rap beslist om een aantal sektoren niet te verdedigen, er liggen nog een aantal dorpjes in die sektoren die ook verloren zullen gaan maar voor de rest gaat CN toch een tandje mogen bijsteken, die gaan niet weg zonder slag of stoot...
 

DeletedUser

Guest
dit keer ben ik het met demo eens hehe
maak nieuw topic OAD vs CN dan

maar koosje misschien moeten wij 1 tandje bijzetten jij tandje of 5
verschil mag er zijn

maar succes snelscorende spits
 

DeletedUser

Guest
hier mag je verder gal spugen demo oftewel onzin uitkramen en oude kudde koeien uit de sloot halen
 

DeletedUser25273

Guest
Hier spreken de daden.

Side 1:
Tribes: Only
Players:

Side 2:
Tribes: CN
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,183
Kant 2: 300
Verschil: 1,883

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20,949,105
Kant 2: 2,839,034
Verschil: 18,110,071

chart
 

DeletedUser

Guest
Lol, ik herinner me dat ik hier nog aanwezig bevond den tijde dat Arnuma oorlog verklaarde met zijn stam vs Only, man wat een arrogantiegedrag van de uitdagende stam, uiteindelijk zit Only hier nog steeds oorlogje te spelen :D.
 
Bovenaan