CN versus Only

DeletedUser25273

Guest
Demo zet in je handtekening net als Raymoloco...

Tijdelijk te bereiken via 007Satan

Dat zo'n opmerking moet komen van een speler die op een account speelt waar ik de vv van in handen heb gehad (niet op mijn verzoek, maar omdat een oude co onvrede had) en ongeschonden heb teruggegeven.
 

DeletedUser

Guest
Dat zo'n opmerking moet komen van een speler die op een account speelt waar ik de vv van in handen heb gehad (niet op mijn verzoek, maar omdat een oude co onvrede had) en ongeschonden heb teruggegeven.

Niemand heeft me daar ooit over verteld, maar een + / punt ;)
 
Reactiescore
14
Demo zet in je handtekening net als Raymoloco...

Tijdelijk te bereiken via 007Satan

Sure -.-

Zoals je in mijn handtekening kunt lezen zit ik niet op Raymoloco, heb ik wel gezeten ja.
En waar haal je in godsnaam vandaan dat ik nu op dat account zit terwijl ik al een paar dagen onder VV sta door RL redenen?
Komop zeg.. Ik wist dat julie al arrogant waren, maar om nu zo diep te zinken om zomaar even met het vingertje naar de vijand te wijzen 'die maken ons kapot, dus die hebben het account gehacked' is wel heel laag hoor.
Kom met bewijs niet met zomaar woorden regelrecht uit je duimpje gezogen.
Ga ook eens slapen, word je helderder van, misschien dat je dan inziet wat je her uitkraamt.
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen nou eens zijn onzin posts weg haalt en we weer normaal gaan doen tegen elkaar? :)

Beetje respect moet toch wel kunnen, ook al ben je dan 'vijanden'
 

DeletedUser

Guest
Ik baseer mijn mening alleen op meningen van stamgenoten, omdat ik hun vertrouw en omdat ik Only niet echt goed op de tong ligt bij mij, , maar wss heeft de originele eigenaar het account gehackt en anders kan het IP wel opgevraagd worden, waarmee er nu wordt ingelogd. Zo kan je traceren wie de hacker is :)
 
Reactiescore
14
Ik baseer mijn mening alleen op meningen van stamgenoten, omdat ik hun vertrouw en omdat ik Only niet echt goed op de tong ligt bij mij, , maar wss heeft de originele eigenaar het account gehackt en anders kan het IP wel opgevraagd worden, waarmee er nu wordt ingelogd. Zo kan je traceren wie de hacker is :)

Dus als je stamgenoten van een flat springen spring jij mee?

Doe ff normaal zeg..
 

DeletedUser23322

Guest
Ik baseer mijn mening alleen op meningen van stamgenoten, omdat ik hun vertrouw en omdat ik Only niet echt goed op de tong ligt bij mij, , maar wss heeft de originele eigenaar het account gehackt en anders kan het IP wel opgevraagd worden, waarmee er nu wordt ingelogd. Zo kan je traceren wie de hacker is :)

tja dat was wat de duitsers ook zeiden na WO II
 

DeletedUser

Guest
Sure -.-

Zoals je in mijn handtekening kunt lezen zit ik niet op Raymoloco, heb ik wel gezeten ja.
En waar haal je in godsnaam vandaan dat ik nu op dat account zit terwijl ik al een paar dagen onder VV sta door RL redenen?
Komop zeg.. Ik wist dat julie al arrogant waren, maar om nu zo diep te zinken om zomaar even met het vingertje naar de vijand te wijzen 'die maken ons kapot, dus die hebben het account gehacked' is wel heel laag hoor.
Kom met bewijs niet met zomaar woorden regelrecht uit je duimpje gezogen.
Ga ook eens slapen, word je helderder van, misschien dat je dan inziet wat je her uitkraamt.

Ik denk dat Only leden niet echt recht van spreken hebben als ze anderen aanraden meer te slapen ;)

tja dat was wat de duitsers ook zeiden na WO II

Hadden ze toen al IPs?
 
Reactiescore
14
Ik baseer mijn mening alleen op meningen van stamgenoten, omdat ik hun vertrouw en omdat ik Only niet echt goed op de tong ligt bij mij, , maar wss heeft de originele eigenaar het account gehackt en anders kan het IP wel opgevraagd worden, waarmee er nu wordt ingelogd. Zo kan je traceren wie de hacker is :)

Moeilijk he, de hele post lezen... Naja, je leert 't wel... en nee. Ik heb wel wat beters te doen in mijn leven.

Sorry hoor, jij zegt iets omdat je stamgenoten het zeggen.. Dat is hetzelfde als iets doen wat een ander ook doet, staat gelijk aan mijn opmerking..
 

DeletedUser

Guest
Valse voorwendsel hadden ze anders genoeg...

Precies. Dat kan natuurlijk net zo goed voor jullie gelden want wie weet zijn jullie daadwerkelijk de hackers (daar heb ik geen idee van), maar vergeet niet dat elk verhaal twee kanten heeft ne je het niet zomaar kan afdoen door te zeggen: "wij zijn het niet, jullie liegen".

Dus aub niet WOII hierbij betrekken.
 

DeletedUser

Guest
Voordat we iemand zullen beschuldigen hebben we bewijzen nodig, en die hebben we niet.
We weten nog niets, dus verdenken we Only er niet van.
Zowieso is dat een domme verdenking, want als je iemand binnen CN wil hacken om een grote slag te slaan zou dat zeker niet Satan zijn.

Ik ben het echt moe om hier steeds weer die beschuldigingen van beide kanten te lezen....

Liefs,
Iris
 

DeletedUser34957

Guest
T valt me op dat sommige CN leden deze oorlog met Only via het AF proberen te winnen maar volgens mij is dit niet de manier!

Denk dat de forummods maar is in moeten gaan grijpen want dit is echt een kinderachtige manier doen!!! :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Idd CN, hebben jullie bewijs hiervoor?

Jij bent goed in mensen over dezelfde kam scheren... :rolleyes:

Verder is het vrij duidelijk dat het op het AF niet meer op een nette manier met elkaar word omgegaan (vooral van "onze" kant dan) en das jammer, één oplossing sluiten en AFban.
 

DeletedUser

Guest
sjonge jonge jonge.

wat een ophef zeg.

Ik zal maar even zeggen:
Account 007satan, is gehacked.. door wie? GEEN IDEE.
Waarom dan demo de schuld geven? Deze man word dan kwaad, en geeft leuke reacties.
Komt er wat leven in de brouwerij.

Demo cheat,
Er is gezegd door de mods van wel, was dit genoeg om hem te bannen nee..
Cheat hij? ja dus..
Is het erg? nee blijkbaar niet.

Demo is een goeie spelert, weet wat die kan, en wat hij laten moet.
soms beetje arrogant, maarja dat is ook propaganda.
Net zoals zovelen posts van mij.

Dus bij deze: maak je niet zo dik.
Ga lekker verder spelen, beetje propaganda erbij moet kunnen.

Veel game plezier :)
 

DeletedUser

Guest
sjonge jonge jonge.

wat een ophef zeg.

Ik zal maar even zeggen:
Account 007satan, is gehacked.. door wie? GEEN IDEE.
Waarom dan demo de schuld geven? Deze man word dan kwaad, en geeft leuke reacties.
Komt er wat leven in de brouwerij.

Demo cheat,
Er is gezegd door de mods van wel, was dit genoeg om hem te bannen nee..
Cheat hij? ja dus..
Is het erg? nee blijkbaar niet.

Demo is een goeie spelert, weet wat die kan, en wat hij laten moet.
soms beetje arrogant, maarja dat is ook propaganda.
Net zoals zovelen posts van mij.

Dus bij deze: maak je niet zo dik.
Ga lekker verder spelen, beetje propaganda erbij moet kunnen.

Veel game plezier :)

Het was inderdaad erg nutteloos om Demo te beschuldigen, maar dit begon zoals iemand uit CN zegt als een lolletje, maar loopt uit. Er komt leven in de brouwerij, maar verkeerd leven. Dus laten we stoppen met zulke dingen posten en verder mijn excuses voor posts die als "kwetsend" werden gezien.
 
Reactiescore
14
sjonge jonge jonge.

wat een ophef zeg.

Ik zal maar even zeggen:
Account 007satan, is gehacked.. door wie? GEEN IDEE.
Waarom dan demo de schuld geven? Deze man word dan kwaad, en geeft leuke reacties.
Komt er wat leven in de brouwerij.

Demo cheat,
Er is gezegd door de mods van wel, was dit genoeg om hem te bannen nee..
Cheat hij? ja dus..
Is het erg? nee blijkbaar niet.

Demo is een goeie spelert, weet wat die kan, en wat hij laten moet.
soms beetje arrogant, maarja dat is ook propaganda.
Net zoals zovelen posts van mij.

Dus bij deze: maak je niet zo dik.
Ga lekker verder spelen, beetje propaganda erbij moet kunnen.

Veel game plezier :)

Bedankt voor de excuses..
één aanmerkpuntje..
Dat was geen propoganda, maar valse beschuldigingen...
 

DeletedUser14103

Guest
Eerst en vooral onze excuses voor de valse beschuldigingen.
het account 007 Satan is niet gehacked.

Ten tweede wil ik stellen dat het niet is omdat iemand een foute beschuldiging doet (waarvoor hij zich al excuseert), dat gans CN over dezelfde kam geschoren moet worden. Dit account is echter wel al eens gehacked geweest (daar hebben we bewijzen van), en omdat er zich nu een bizarre situatie voorgedaan heeft (hoef ik niet aan jullie neus te hangen :)) werd uiteraard alweer gedacht aan hacking (is nog maar een maand geleden).

Fout van ons om dus iemand te gaan beschuldigen, maar aub ook begrip voor de frustratie/situatie.

Stafford zei:
Idd CN, hebben jullie bewijs hiervoor? Ipv meteen met een vinger te gaan wijzen? Eerst al naar OAD wijzen, en nu heeft Only het gedaan?

Mss klopt het verhaal toch, dat de originele speler zijn account niet onder CN bewind wil hebben.

Deze valse beschuldiging hoeft dus ook niet...
 

DeletedUser41379

Guest
Ik heb hier echt een hekel aan...

Ik vind de posts van sommige CN leden erg laag, vind je het gek dat sommige leden ons over dezelfde kam scheren :eek: kan ook niet anders met zulke posts. Dit is dus wel iets wat ik kwijt wil...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan