DomTe, heeft het nog bestaansrecht?

Reactiescore
30
Ik ga hier niemand aanvallen of verdedigen, ik geef slechts mijn mening.

Ik vind dat ''barbaar worden'' nog niet perse aan de stam hoeft te liggen. Er kunnen wel 100 redenen zijn waarom iemand barbaar wordt, en slechts een stuk of 5 daarvan hebben met je stam te maken. Ik heb geen idee waarom die folipio, etc, bb werden. Dus ik weet ook niet of het wat met hun stam te maken had. Maar als je het niet WEET, kun je nooit zeggen dat het aan hun stam lag.

Iedere stam kent wel eens moeilijke tijden. Er is denk ik geen een stam op W4 meer over die die niet heeft gehad. DomTe draait misschien nu wat minder goed, zijn in punten gedaald en hun aanvallen (In ieder geval op Order) hebben weinig succes gehad. Volgens hun eigen zeggen is de sfeer goed in hun stam. Dat hebben de niet-DomTe mensen dan maar te geloven. Maar ALS ze zo inactief zijn kunnen ze denk ik beter eerst alle interne zaken weer op orde krijgen voordat ze aanvallen gaan doen.

En ik hoop dat er hier weer verder wordt gediscussieerd. Daar houd ik wel van:)

Kwakje22
 

DeletedUser

Guest
Night Angel mag strax weer dorpjes opbouwen ;)

En jij mag lekker clears heropbouwen. ;)

gimly37, mooi antwoord, daar valt tenminste nog iets over te discussiëren, kan je niet van elke post hier zeggen.

Dat spelers BB worden is nu eenmaal een aspect van dit spelletje. En spijtig genoeg zijn dat er bij ons al een aantal geweest ja. Maar heeft dat veel met DomTe zelf te maken? Ik weet het niet, dat hangt er wat vanaf hoe je het bekijkt. Ik denk dat kwakje hier een mooie uitleg op gegeven heeft en ik deel die mening.

Die 5k clears op spyro tja, valt weinig op te zeggen. We hebben spyro gekozen omdat er nieuwe spelers op kwamen dus ergens heeft grym wel gelijk. Natuurlijk hoopten we dat we iets zouden bereiken, anders zou de aanval niet opgezet zijn. Maar we tillen er niet zo zwaar aan dat er niets van gekomen is. We hebben er conclusies uit getrokken, meerdere, maar ik denk dat we die binnen DomTe mogen houden.

Over respect. Ja, daar heb je wel een punt, misschien een beetje fout verwoord. Het komt er gewoon op neer dat we enkel discussies kunnen voeren als beide kanten er iets deftig van willen maken en niet gewoon alles wat ze kunnen beginnen afkraken. Jou objectieve mening heeft geleid tot weer een nieuw discussiepunt. Hoort het zo niet te gaan? Of gaan we het topic hier helemaal volspammen met posts van 2 regels lang. Als je het mij vraagt haalt dat nog minder uit.

Ja ik heb respect voor TSL, maar dat wil niet zeggen dat ik voor de rest van Order geen respect heb. Maar goed, ik denk dat dit er nu weer net niet toe doet.

Voorspellingen over wat er met DomTe gaat gebeuren en met hun leden als DomTe valt zijn leuk om te maken. Maar helaas gebaseerd op zo goed als niets. Niemand kan voorspellen wat er echt mee gaat gebeuren, dat zullen we wel zien als het zover is. Tenmiste, als het ooit zover komt.

Mvg
 

DeletedUser

Guest
En jij mag lekker clears heropbouwen. ;)

En dat zegt de meneer die toevalligerwijs de buurman van Spyro met dumps aanvalt^^ Nee geloof nog steeds niet in "toeval" omdat RRgait ook weer eens popiejopie kwam doen met z'n clears. Precies dezelfde tijdstip^^
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier niemand aanvallen of verdedigen, ik geef slechts mijn mening.

Ik vind dat ''barbaar worden'' nog niet perse aan de stam hoeft te liggen. Er kunnen wel 100 redenen zijn waarom iemand barbaar wordt, en slechts een stuk of 5 daarvan hebben met je stam te maken. Ik heb geen idee waarom die folipio, etc, bb werden. Dus ik weet ook niet of het wat met hun stam te maken had. Maar als je het niet WEET, kun je nooit zeggen dat het aan hun stam lag.

Iedere stam kent wel eens moeilijke tijden. Er is denk ik geen een stam op W4 meer over die die niet heeft gehad. DomTe draait misschien nu wat minder goed, zijn in punten gedaald en hun aanvallen (In ieder geval op Order) hebben weinig succes gehad. Volgens hun eigen zeggen is de sfeer goed in hun stam. Dat hebben de niet-DomTe mensen dan maar te geloven. Maar ALS ze zo inactief zijn kunnen ze denk ik beter eerst alle interne zaken weer op orde krijgen voordat ze aanvallen gaan doen.

En ik hoop dat er hier weer verder wordt gediscussieerd. Daar houd ik wel van:)

Kwakje22

Alsnog is er een duidelijk verschil te zien in het AANTAL spelers dat barbaar geworden is. De individuele gevallen kunnen dan wel 100 redenen hebben als je kijkt naar het aantal komt toch ook de stam om de hoek kijken. Elke stam heeft inderdaad wel eens een speler die barbaar wordt. Toch blijf ik vinden dat als er een groot aantal spelers barbaar wordt je daar als stam ook verantwoordelijk voor bent.
 

DeletedUser26928

Guest
Maarja, leuk voor die dorpjes. Alleen met straks nog 2 nieuwe co's zijn we nog actiever dan jullie allemaal. :p

och kan ie de aanvallen niet meer aan dat ie nog 2 co's er bij nodig is.


dat vetgedrukte moet je eerst maar bewijzen als dat je lukt.
Denk dat er genoeg single players of duo accounts actiever zijn dan jouw!
 
Reactiescore
30
@ Gnurkus: Daar zit misschien ook wel wat in inderdaad.
 

DeletedUser38984

Guest
och kan ie de aanvallen niet meer aan dat ie nog 2 co's er bij nodig is.


dat vetgedrukte moet je eerst maar bewijzen als dat je lukt.
Denk dat er genoeg single players of duo accounts actiever zijn dan jouw!

Dan mij? :eek: Wist niet dat, dat kon. :D
Maar wil je nou zeggen dat je actiever bent dan mijn andere co? :confused:
Je kent hem niet eens, en gelijk ordele. :p
 

DeletedUser26928

Guest
Dan mij? :eek: Wist niet dat, dat kon. :D
Maar wil je nou zeggen dat je actiever bent dan mijn andere co? :confused:
Je kent hem niet eens, en gelijk ordele. :p

Dat wil ik niet zeggen. Maar misschien is het wel zo zul je mijn secretaresse (robbie) om moeten vragen hoe actief ik wel niet ben of niet :D
 
Reactiescore
30
Niet iedereen zit de hele dag achter de pc he:eek:

PS. Een uurtje later:eek:
 
Reactiescore
30
Actief geldt meestal niet voor het AF. + Actief betekent niet dat je elke minuut je account checkt.
 

DeletedUser20308

Guest
Leuk hé?
Stats?

Side 1:
Tribes: Order
Players:

Side 2:
Tribes: DomTe
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 64,786
Kant 2: 55,331
Verschil: 9,455

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,002
Kant 2: 83
Verschil: 919

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 600,025,415
Kant 2: 494,004,106
Verschil: 106,021,309

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,427,869
Kant 2: 833,168
Verschil: 8,594,701

chart
 

DeletedUser

Guest
En Matty, hoeveel staat liefde tegenover Order? :D

Altijd die nutteloze reacties van jou... Wth heeft jou laatste antwoord te maken met Order tegen DomTe?

Je zou beter wat commentaar geven over bijvoorbeeld de stats die juist gepost zijn. Iets zoals "Ja we staan achter maar we komen zeker nog terug" of "we gaan ons best doen om de stats in ons voordeel te doen uitdraaien" of weet ik veel wat.

Als je dan toch zit te klooien met je vrije tijd, doe het dan toch nuttig;)
 

DeletedUser38984

Guest
Wou je zeggen dat Order of TFF lekkere reacties geeft. :confused:
Op Gimly, en soms Vikingen en Nemensiss na. ;)
 
Bovenaan