Toen Opus Nog Opus was

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zit ik hier te zeggen dat ik 99% van W1 inmaak?

Ik zeg alleen dat je andere mensen niet moet bekritiseren op een uitspraak die je net zo goed zelf had kunnen maken. Ik zeg niet dat je arrogant bent, maar je neigt wel tot het jezelf voor schut zetten. Roept enige vraagtekens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zeg alleen dat je andere mensen niet moet bekritiseren op een uitspraak die je net zo goed zelf had kunnen maken. Ik zeg niet dat je arrogant bent, maar je neigt wel tot het jezelf voor schut zetten. Roept enige vraagtekens op.

Ik bekritiseerde hem op z'n uitspraak dat hij 99% van W1 inmaakt. Die uitspraak heb ik nooit gemaakt, en zal ik ook niet maken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik bekritiseerde hem op z'n uitspraak dat hij 99% van W1 inmaakt. Die uitspraak heb ik nooit gemaakt, en zal ik ook niet maken. ;)

Wellicht had hij het over geheel iets anders. Het kan natuurlijk altijd zijn dat Dona naast de SPH en andere studies ook nog een kersengaard heeft in zijn achtertuin waar hij de befaamde W1-variant teelt (De Wakon 1-variant om precies te zijn, een Japanse kers, ook wel afgekort als W1). Wat hij dus eigenlijk wilde zeggen is dat hij 99% van de kersen die hij plukt inmaakt en in weckpotten verkoopt terwijl hij 1% gebruikt voor verse verkoop of het planten van meer kersenbomen.

Dit lijkt mij logischer dan hetgeen jullie allemaal denken dat hij beweerde.
 

DeletedUser

Guest
Wellicht had hij het over geheel iets anders. Het kan natuurlijk altijd zijn dat Dona naast de SPH en andere studies ook nog een kersengaard heeft in zijn achtertuin waar hij de befaamde W1-variant teelt (De Wakon 1-variant om precies te zijn, een Japanse kers, ook wel afgekort als W1). Wat hij dus eigenlijk wilde zeggen is dat hij 99% van de kersen die hij plukt inmaakt en in weckpotten verkoopt terwijl hij 1% gebruikt voor verse verkoop of het planten van meer kersenbomen.

Dit lijkt mij logischer dan hetgeen jullie allemaal denken dat hij beweerde.

Mja. Vrij logisch.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien Hildebrand zo'n 2,5 week niets gedaan heeft terwijl er een vv was, en roymi wordt gekickt omdat hij rood was (en al maandenlang niet meer fatsoenlijk groeide), concludeer ik dat ~BsD~ inactief is... Anders zou er toch ten minste wel iets worden gedaan als Alias. zo'n 90 dorpen deze maand van BsD edelt?
Mja dus 2 leden zijn inactief, en jij noemt gelijk heel BsD inactief. :rolleyes:
Echt logisch!
Als je zo kijkt, is elke stam hier op w1 inactief...
 

DeletedUser

Guest
Wat negatief.
En wat kom jij opeens hier doen?
Ga terug naar je grot ofzo...

Als ik even in mag breken... Hij kan beter kersen gaan plukken bij Dona in de achtertuin. Ik heb me laten vertellen dat het akelig veel bomen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Al die studies en toch een kersengaard in de tuin. Al die kersenbloesem moet ook bevrucht worden door bijen. Dona, vraagje, die bijen, als die nou ook honing maken, kun je dan misschien ook tijd besteden, tussen meerdere 40 urige werkweken en master en post bachelor studies om mede te maken voor de meeting, zodat we ook middeleeuwse drank hebben?

Of had ik nu verkeerd begrepen dat je je Imkerdiploma had gehaald tussen de kleuterschool en het basisonderwijs?
 

DeletedUser

Guest
Euhh, de kleuterschool IS tegenwoordig het basisonderwijs, en een imkerdiploma haal je in de bijenstal:)

En waar kun je die beter halen dan in de bijenstal van pobo? Ik heb mijn beestjes zo afgericht dat ze alleen anderen prikken, want ze weten, dat wanneer ze mij prikken, ze een pak slaag krijgen met de vliegenmepper:D

Tot zover mijn hobby, maar als we het toch over de natuur gaan hebben, komt bij mij de vraag naar boven of het niet verstandig is om de spelers van opus op de lijst van uitstervende rassen te plaatsen.
Het uitsterven van het soort is dus door toedoen van CTH veroorzaakt.... Dat vind ik een compliment waard, want ongedierte kun je maar op één manier bestrijden, met ander ongedierte, oftewel natuurlijke selectie:p
 

DeletedUser

Guest
Waar haal jij vandaan dat CTH 1 van de redenen is dat Opus opgeheven is? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ipv hier te spammen over bijen, middeleeuwse drank, en Dona's rare hobby's, hadden jullie beter wat leuks kunnen maken van koninginnenacht ;)
 

DeletedUser

Guest
Kijk Pobo, ik kan een aardig eind met je meekomen, maar dat CTH 1 van de redenen is waarom Opus gestopt is slaat natuurlijk weer nergens op.
 

DeletedUser

Guest
CTH is de stam waarop Opus is kapotgelopen...
De stam die nu nog steeds bestaat!
Dat kunt u niet over Opus zeggen he!
+ CTH is nu de oudste topstam van wereld 1.. is het niet? :p
Nu nog SeSw :D

@ Druidfather/Haskier: Sarcasme...

Mja dus 2 leden zijn inactief, en jij noemt gelijk heel BsD inactief. :rolleyes:
Echt logisch!
Als je zo kijkt, is elke stam hier op w1 inactief...

Vooruit dan maar...
Sprite. wordt geinternd, net als makrie1 (die eigenlijk wordt ge-externt). Same goes for bloodhuman. Gypsie wordt pauperhard geëdeld, en voor de rest zie ik nog een boel nulletjes bij bv. duivie en luut. Gezien de ambities van l3loodsucker om naar Opus te gaan zit/zat hij daar ook niet echt op z'n plek.
En aangezien er zowel op gypsie als op Hildebrand vrijwel niet wordt gedeft, neem ik aan dat de rest van de stam ook niet dusdanig actief is. Natuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die wel actief zijn, maar toch is het niet al te veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4900

Guest
BsD is compleet inactief, het is jammer dat hildebrand geblock is, maar op de accounts van gypsie en roymi gebeurd echt totaal niets.
Het is jammer dat de edels steeds meer kosten!
 

DeletedUser

Guest
BsD is compleet inactief, het is jammer dat hildebrand geblock is, maar op de accounts van gypsie en roymi gebeurd echt totaal niets.
Het is jammer dat de edels steeds meer kosten!
Natuurlijk 2 leden (want ja roymi is niet voor niks stamloos) zijn inactief. En jij noemt heel BsD inactief. Echt domme redenering...

Vooruit dan maar...
Sprite. wordt geinternd, net als makrie1 (die eigenlijk wordt ge-externt). Same goes for bloodhuman. Gypsie wordt pauperhard geëdeld, en voor de rest zie ik nog een boel nulletjes bij bv. duivie en luut. Gezien de ambities van l3loodsucker om naar Opus te gaan zit/zat hij daar ook niet echt op z'n plek.
En aangezien er zowel op gypsie als op Hildebrand vrijwel niet wordt gedeft, neem ik aan dat de rest van de stam ook niet dusdanig actief is. Natuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die wel actief zijn, maar toch is het niet al te veel.
We hebben laatste tijd wat interns ja, maargoed er zijn zat actieve spelers bij ons.
Wat betreft Gypsie. Ja klein cluster in C99 aanvallen en dan verwachten dat er veel gedeft wordt als het acc niet eens kan aanvallen.
Hmm ja zo kan ik het ook.
Er zijn allemaal redenen voor, maargoed maakt me eigenlijk geen zak uit wat jullie ervan vinden, als wij maar weten dat we nog actieve mensen genoeg hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan