elite players in w6

DeletedUser

Guest
elite ?.

stefanaa uit wereld 2, is al gestopt maar verdient die eer ;).

Hij was gek genoeg om de wekker te zetten en 's nachts zijn edels/aanvallen te sturen(soms heb ik die bui ook).

Tevens amokro & stefanaa uit ik dacht wereld 1.

groet,
marcel

er zijn er echt veel meer die dat doen hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Thughearted heeft het ooit is voor mij gedaan ^^, spijtig genoeg was het nog te vroeg en vergat hij een aanval :p
 

DeletedUser

Guest
Niemand is elite. Het hangt af van hoeveel tijd je besteed aan dit spel, en je tactisch inzicht, en natuurlijk ook een beetje geluk.
 

DeletedUser

Guest
Niemand is elite. Het hangt af van hoeveel tijd je besteed aan dit spel, en je tactisch inzicht, en natuurlijk ook een beetje geluk.

ervaring speelt ook wel, ik heb (vind ik ) genoeg ervaring opgedaan in W5 maar ben zeker geen E
mensen zeg aub niet het E woord dat zien we wel over een paar maanden wie de E zijn
 

DeletedUser

Guest
elite ?.

stefanaa uit wereld 2, is al gestopt maar verdient die eer ;).

Hij was gek genoeg om de wekker te zetten en 's nachts zijn edels/aanvallen te sturen(soms heb ik die bui ook).

Tevens amokro & stefanaa uit ik dacht wereld 1.

groet,
marcel

Het zou tijd worden dat je deze kant opkwam. :eek:
 

DeletedUser1527

Guest
leuk marcel, als je ook ff er 1tje naast mij edelt, kunnen we nog lol hebben

haha, dat hangt ervan af in welke stam jij zit :D.

als wij niet in dezelfde stam zitten of geen BG of NAP hebben dan is het voor jou niet leuk wanneer ik een dorp naast jou heb ;)
 

DeletedUser

Guest
haha, dat hangt ervan af in welke stam jij zit :D.

als wij niet in dezelfde stam zitten of geen BG of NAP hebben dan is het voor jou niet leuk wanneer ik een dorp naast jou heb ;)

juistwel, ik volgde je eerst met TLW in world 5 ;) jammer genoeg (kijk maar na) hadden wij volgens mij een NÓG hoger puntengemiddelde, maar ik ben ergestopt en word ge vv-t dus je moet ff kijken of het nog zo is..
 

DeletedUser

Guest
haha, dat hangt ervan af in welke stam jij zit :D.

als wij niet in dezelfde stam zitten of geen BG of NAP hebben dan is het voor jou niet leuk wanneer ik een dorp naast jou heb ;)

lol marcel , je ligt in k54 :eek:
geen zin om te verhuizen?:D
 

DeletedUser

Guest
tjah als je nog bij je ouders woont en je moet de volgende ochtend naar school gaat het ietsie moeilijker he :rolleyes:

Valt wel mee.
Ga gewoon wat eerder naar bed en wordt zo rond 5 a 6 uur wakker, dan kan het ook.

Of, je gaat eerder naar bed en zet de wekker rond 2 a 3 uur, vervolgens pc aan, versturen en weer slapen. :rolleyes:
Helaas kan ik niet garanderen dat je meteen weer in slaap valt of dat je de volgende ochtend overleefd zonder een bakje kuffie
 

DeletedUser4695

Guest
Je bent pas een goeie speler als je dat allemaal niet nodig hebt :p
 

DeletedUser

Guest
exacte speeltijd voor mij per dag: 30 tot 40 minuten.

de rest zit ik een beetje te kloten met art op me computer en muziek te luisteren en een beetje forums spammen :p
 
Bovenaan