Dtw & tsb

DeletedUser14450

Guest
Dan mist hij het punt slimmerik, want DTW - TSB waren vijanden en TSB - AND vriendjes. Daarbij loopt BSK drogredenen te vertellen en worden wij TFT erop aangesproken hun genaaid te hebben, wat in wezen ook zo is, maar ik leg even de motivatie uit. Want BSK probeert nu een andere stam het in de schoenen te schuiven dat TSB faalde, maar dat kan natuurlijk alleen maar de schuld van TSB zelf zijn.

Bijdehandje.

En dat is nu precies waar de uitspraak van moeysiano over hypocrieten niet op sloeg!..

Het was erop gericht dat mensen vertelde dat DTW heel TSB recruiteerden, hij laat zien dat AND hetzelfde doet. Dat bedoeld hij met hypocrieten.
 

DeletedUser

Guest
Spreekt hier de leider van de meest zwakke stam van de voormalig top 5? Die OS aantrok als een ik weet niet wat en dan op termijn alsnog verliezen boekte? Spreekt hier de stam die gaat pronken bij BG's voor een keer winst wat achteraf vrijwillige dorpen afgaven bleken te zijn?

Het klinkt namelijk nu alsof er een oorlogsheld praat...

EDIT:

Daaraan wil ik nog toevoegen dat je wel kan miepen dat er niks gebeurt, door andere stammen, maar dan vind ik het een eigenaardige timing..

Side 1:
Tribes: AND
Players:

Side 2:
Tribes: *DTW*
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 29
Verschil: 43

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 681,030
Kant 2: 273,478
Verschil: 407,552

image.php

Side 1:
Tribes: TSB
Players:

Side 2:
Tribes: *DTW*
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 344
Verschil: 326

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 171,874
Kant 2: 3,336,640
Verschil: 3,164,766

image.php

Wie doet er nou niks dan?

Het feit dat je op de man moet spelen en niet op onze argumenten geeft al weer dat je ons volkomen gelijk moet geven en dat je met je grote mond vol tanden staat...

Je spreekt hierbij dan ook je eigen medestanders tegen... ons argument was : Wij vragen hulp op verdedigend en aanvallen vlak, jullie antwoorden daarop : jullie hebben amper hulp gevraagd... en nu zeg jij dat we de meest ondersteuningvragende stam zijn??? Hier komt de eerste aap al uit de mouw, jullie weten dus dat we gelijk hebben en dat we reden genoeg hebben om jullie terug te naaien net zo fel als jullie ons naaiden...

TSB pronkte inderdaad met overwinningen, maar wij deden dat teminste met overwinningen die we zelf hebben behaald, jij komt met stats van AND omdat jullie zelf gewoon niets hebben behaald...

Dus TSB is de slechtste stam van de top 5 ??? Als je weet dat TSB op 4 maanden tijd de helft van kills heeft van TFT in z'n hele bestaan zie je dat TSB 10 keer zo actief vecht als jullie... als je dan ziet dat wij 70 procent daarvan defence kills hebben zie je ook dat wij enorm veel clears over ons heen kregen... Jij hebt dus 1) geen poot om op te staan 2) geen recht op spreken

Dus AND kan een klap uitdelen van 72-29??? De klap van TSB was 1 van in de 150... dus eens kijken hoe AND het er vanaf gaat brengen binnekort... TSB is juist de enige van heel de noorderalliantie die deden wat er was afgesproken : aanvallen op DTW... Logisch dat we dan daarna ondersteuning nodig hebben, wij waren de enige die aanvielen dus ook de enige die angevallen werden... TFT lag daar lekker vanachter te wenen voor een paar spelertjes in hun rim...

Kom zeg, je kan geen argumenten aanhalen en op de man spelen kan je ook niet met rede... Je hebt je 5 minuten faam gehad... wacht nu met spreken tot je iets nuttigs te zeggen hebt...
 

DeletedUser4045

Guest
Hier moet ik BSK wel gelijk in geven..

Wat voor grandioos heeft TFT bereikt??

Ze hebben gevochten tegen B0RG, maar kon ook meer internen genoemd worden, daarna zijn ze gewoon weer allemaal vriendjes geworden..

TSB heeft wel het lef gehad, ondanks dat ze zeker de mindere partij zouden zijn, toch de aanval in te zetten op DTW..

Tenminste iets waar je respect voor kunt opbrengen.
 

DeletedUser22326

Guest
Dat ik geen argumenten geef is echt BS, dan moet je het nog maar een keer lezen hoor. (EDIT: nog even nagelezen en was inderdaad beetje op de man gespeeld, excuses)

Laat ik het even op een rij zetten.

Jij beweert dat TSB de enige stam is die iets onderneemt tegen de alliantie en dat dat een van de redenen is voor jullie overstap. Nu zeg ik dat ik het een vreemde timing vindt dat jullie juist nu jullie achter staan in stats en AND voor. Wie doet er dan niks AND of TSB?

Ik ben weleens benieuwd waar wij beweren, dat jullie amper om OS vragen? En dan nog ik zeg dat er bij jullie veel OS stond en jullie hadden nog steeds vette verliezen.

Daarbij was het dus geen klap van 150, maar velen malen minder. Kijk nu doe je het weer. Pronken met iets wat op een dorpen ruil berust.

Ik snap jullie keuze om naar de vijand over te lopen opzich wel, maar het falen van jullie in de schoenen van AND of TFT schuiven. Kom op zeg :rolleyes:

@ Lytho

Ik begrijp precies wat je bedoeld (ik weet niet of ik het er wel mee eens ben, maar ach..), maar anderen de stammen het in de schoenen schuiven dat je zelf kapot gaat.. c'om
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier moet ik BSK wel gelijk in geven..

Wat voor grandioos heeft TFT bereikt??

Ze hebben gevochten tegen B0RG, maar kon ook meer internen genoemd worden, daarna zijn ze gewoon weer allemaal vriendjes geworden..

TSB heeft wel het lef gehad, ondanks dat ze zeker de mindere partij zouden zijn, toch de aanval in te zetten op DTW..

Tenminste iets waar je respect voor kunt opbrengen.



TFT heeft misschien niets bereikt maar ze zeggen ook niet dat ze dat wel gedaan hebben. TSB had lef wat ik nu zie dat is niet veel lef bij je vijand in de stam gaan zitte vind ik laf. Mijn mening ik heb daar geen enkele argumenten voor, mijn excuses.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik geen argumenten geef is echt BS, dan moet je het nog maar een keer lezen hoor. (EDIT: nog even nagelezen en was inderdaad beetje op de man gespeeld, excuses)

Laat ik het even op een rij zetten.

Jij beweert dat TSB de enige stam is die iets onderneemt tegen de alliantie en dat dat een van de redenen is voor jullie overstap. Nu zeg ik dat ik het een vreemde timing vindt dat jullie juist nu jullie achter staan in stats en AND voor. Wie doet er dan niks AND of TSB?

Ik ben weleens benieuwd waar wij beweren, dat jullie amper om OS vragen? En dan nog ik zeg dat er bij jullie veel OS stond en jullie hadden nog steeds vette verliezen.

Daarbij was het dus geen klap van 150, maar velen malen minder. Kijk nu doe je het weer. Pronken met iets wat op een dorpen ruil berust.

Ik snap jullie keuze om naar de vijand over te lopen opzich wel, maar het falen van jullie in de schoenen van AND of TFT schuiven. Kom op zeg :rolleyes:

@ Lytho

Ik begrijp precies wat je bedoeld (ik weet niet of ik het er wel mee eens ben, maar ach..), maar anderen de stammen het in de schoenen schuiven dat je zelf kapot gaat.. c'om

Excuses aanvaard

Maar die OS, dat is het juist, die stond er niet, die hebben jullie teruggetrokken!

Daarbij was de timing misschien wat fout, maar we waren al aan het praten met DTW VOOR deze actie (leiding onderling) vandaar ook geen deelname erbij.
Onze eerste aanval was wel degelijk een klap van 150, die dorpenruil is pas daarna afgehandeld...
Wij schuiven jullie niets in de schoenen, DTW was te sterk voor ons, dat wil ik eerlijk toegeven...
Hadden jullie meegevochten had ik het niet erg gevonden om kapot te gaan... maar jullie deden DIE momenten niets, en dat was wat ons stoorde, nogmaals, we waren aan het praten de moment dat jullie BG verbraken en B0RG nog bestond...
 

DeletedUser

Guest
vergis ik mij nu, of stond er op ons forum dat bijna elk lid dat OS bij jullie had staan, amper berichten van aanvallen kreeg?
 

DeletedUser

Guest
als je OS vraagt, doe het dan op de juiste plaatsen.
de lijsten met de dorpen waar OS heen moest waren lang.
als je dan tot 5 deffdorpen per dorpje daarop moest gaan..

niet genoeg OS?
 

DeletedUser14450

Guest
TFT heeft misschien niets bereikt maar ze zeggen ook niet dat ze dat wel gedaan hebben. TSB had lef wat ik nu zie dat is niet veel lef bij je vijand in de stam gaan zitte vind ik laf. Mijn mening ik heb daar geen enkele argumenten voor, mijn excuses.

jij snapt het spel niet
 

DeletedUser

Guest
als je OS vraagt, doe het dan op de juiste plaatsen.
de lijsten met de dorpen waar OS heen moest waren lang.
als je dan tot 5 deffdorpen per dorpje daarop moest gaan..

niet genoeg OS?

1) Ik werd ondersteund met LC op sommige plaatsen...
2) het waren preventieve dorpen
3) Doordat jullie die dorpen ossen konden wij moet onze def schuiven... deze werd echter gewoon gekilled...

Wij kunnen niet voorspellen waar DTW ging aanvallen... Alle dorpen waarin wij os vroegen waren frontdorpen, maar als DTW dan aanvalt op een ander front... tjah... Ons front met DTW en SPARTA was mss 5 continenten groot...
 

DeletedUser3166

Guest
Zegt lid van de stam die tot nu toe niets waard was op w3.

Kom eens terug binnen een 3-tal jaar als je uit je hoekje gekropen bent.

Nou een hoek beheersen is idd wel makkelijker. Maar TFT heeft wel tegen diverse stammen moeten vechten om die machtspositie daar te verkrijgen. Bovendien heeft TFT haar eigenheid kunnen bewaren. Kunnen we over niemand anders zeggen in wereld 3. (nee ook niet cervix en dtw want die hebben ook een hoop fusies achter de rug)
 

DeletedUser

Guest
zucht .....

@ basch : indd zoals Vexx zegt , jij snapt het spel niet ...

@ pain /BSK : maak het niet te ingewikkeld , TSB geeft de nederlaag toe , TSB hadden meer verwacht van de noordelijke alliantie , tis natuurlijk niet makkelijk om iedereen tevreden te stellen vanuit de rim..
maar wat nu blijkt is dat het maar een beetje moddergooien is tussen tsb en tft , dus hou er best mee op , het gaat nergens heen , jullie samenwerking heeft gefaald, punt , en nu weer even goeie vrienden ?

@ nachtwaker : ik dacht dat TFT ook een paar fusies had gedaan .. , soit , Waarom neem je het op voor tft , vriendjes nodig ? Ik denk dat tft goed voor zichzelf kan zorgen
 

DeletedUser

Guest
Als NW het ergens niet mee eens is mag hij dat gewoon zeggen neem ik aan zonder dat er opmerkingen komen van : "Heb je iets van ze nodig"
 

DeletedUser

Guest
1) Ik werd ondersteund met LC op sommige plaatsen...
2) het waren preventieve dorpen
3) Doordat jullie die dorpen ossen konden wij moet onze def schuiven... deze werd echter gewoon gekilled...

1)ik vraag me af dan wie dat heeft gedaan, kan het haast niet geloven, tenzij hij een paar troepen daarvan had gemaakt(of er nog stonden) en hoopte dat die dood zouden gaan bij een aanval
2)ja dat heb ik gemerkt, ik heb een hele berg os dorpen naar jou toe gestuurd en helemaal geen enkel bericht over 1 van jouw aanvallen binnen gekregen en heb aardig wat dorpen gedaan van jouw lijstje
3) als je er dan achter komt dat ze op andere plaatsen gaan aanvallen dan je dacht dan maak je toch een nieuw lijstje met met dorpen die in de buurt liggen van waar ze aanvallen
 

DeletedUser22326

Guest
zucht .....

@ basch : indd zoals Vexx zegt , jij snapt het spel niet ...

@ pain /BSK : maak het niet te ingewikkeld , TSB geeft de nederlaag toe , TSB hadden meer verwacht van de noordelijke alliantie , tis natuurlijk niet makkelijk om iedereen tevreden te stellen vanuit de rim..
maar wat nu blijkt is dat het maar een beetje moddergooien is tussen tsb en tft , dus hou er best mee op , het gaat nergens heen , jullie samenwerking heeft gefaald, punt , en nu weer even goeie vrienden ?

@ nachtwaker : ik dacht dat TFT ook een paar fusies had gedaan .. , soit , Waarom neem je het op voor tft , vriendjes nodig ? Ik denk dat tft goed voor zichzelf kan zorgen

Lijkt me inderdaad wijs om het moddergooien te stoppen, al moet ik zeggen dat ik het inhoudelijk nog wel OK vond..

Ooh en Nachtwaker is onze nieuwe stam BFF... :D

Nou moet je niet zelf ook gaan moddergooien eh.. :p
 

DeletedUser

Guest
bewaar het moddergooien voor tijdens de volgende oorlog.

owja,
LC als deffence, is daar iets mis mee?:rolleyes:
 

DeletedUser13897

Guest
Lc gaat beetje snel dood vind je niet? wel lekker om te killen :p
 

DeletedUser

Guest
Lc heeft wel mijn enigste gewonnen dorpje gered vs de edels van zeromax :D
 
Bovenaan