Er is al 1 ingelogd lid

DeletedUser34908

Guest
Dit is wel een goed idee...
Kdenk dat het verschillende mensen zou helpen...
 

DeletedUser

Guest
Dit is zeker een goed idee.
Dan gooi je elkaar er ook niet steets af.
 

DeletedUser13565

Guest
Zeker handig, toen ik nog tw speelde had ik er elke dag wel last van ^^
Maar aangezien 99% van de ideeën terecht komt bij afgekeurde ideeën denk ik dat deze daar ook komt.
 

DeletedUser

Guest
Zo af en toe heb ik het idee dat de mod's niet meer naar de ideeën kijken..
4 pagina's vol met ideeën, mag wel wat aangedaan worden van mij.
 

DeletedUser23144

Guest
Zeker handig, toen ik nog tw speelde had ik er elke dag wel last van ^^
Maar aangezien 99% van de ideeën terecht komt bij afgekeurde ideeën denk ik dat deze daar ook komt.

Is ie zelfs al even geweest, maar heb hem terug gevraagd aan hopsie.
 

DeletedUser

Guest
dit idee is al vaker langs gekomen:eek:

en iedere keer vind ik het een goed idee:p
 

DeletedUser

Guest
Zeker voor, maarrrrrrrrr dan niet als er nog een sessie bezig is op dat ip. Want ik log wel eens in als ik mijn oude venster weg heb geklikt en de sessie nog bezig is. Ik heb geen zin om dan telkens daarop te klikken. ;)

Dat is lekker, dan zul je net 2 pc's hebben, waarvan vader en zoon (ik noem maar wat). En die spelen beide TW. Dan kan je niet eens tegelijk op een wereld zitten :(

U bent al ingelod op het IP: XX.XX..XXXX

Dat klinkt voor beter

Voor!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor, maar dan moet het IP er ook wel bij staan wie al ingelogd is, zoals the r d al meldde.

Het is een goed idee, maar ik weet niet of innogames alles weer aan wil gaan passen om dit te maken..
 

DeletedUser

Guest
ik wil dit echt! als je dan toevalligaan het snipen bent
 
Reactiescore
2.496
Dit zal momenteel niet ingevoerd worden.

Het is technisch te moeilijk om om te zetten. Gewoon goede afspraken maken met je co-speler dus.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

DeletedUser27974

Guest
Dit zal momenteel niet ingevoerd worden.

Het is technisch te moeilijk om om te zetten. Gewoon goede afspraken maken met je co-speler dus.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
Je kijkt op de speler al een sessie heeft, zo ja dan geef je dat scherm... Wat is er moeilijk aan? :S
 

DeletedUser

Guest
niet alles is zo makkelijk als het lijkt hoor :rolleyes:

maar onmogelijk is het toch ook niet. Het is ook niet een probleem dat zich pas vrij ressent voor doet en dat al meerdere keren is aangekaart
Ben zkerst een voorstander van nu is het altijd eerst gaan kijken of de andere er niet opzit
 

DeletedUser27974

Guest
niet alles is zo makkelijk als het lijkt hoor :rolleyes:
JAwel hoor... Het bestaat zelfs al... Elke keer als je inlogt maak je een sessie aan... Deze checkt die zowat in elk script... Het is dus gewoon uitlezen van $login_online = 1 dan ....
En ik heb websites gemaakt dus ik weet wel waarover ik praat... jij duidelijk niet.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
JAwel hoor... Het bestaat zelfs al... Elke keer als je inlogt maak je een sessie aan... Deze checkt die zowat in elk script... Het is dus gewoon uitlezen van $login_online = 1 dan ....
En ik heb websites gemaakt dus ik weet wel waarover ik praat... jij duidelijk niet.:rolleyes:

zo klinkt het wel weg makkelijk:eek:

software en programeren( website's maken) is ook niet lastig;)

en als dit al bestaat is het ook al een stuk gemakkelijker, maar of het echt zo makkelijk is:rolleyes:

maar als het echt zo makkelijk is zou niet weten waarom dit niet ingevoerd zou worden:p

EDIT:

Zo iets doen ze trouwens ook bij VV dus waarom zou het technisch niet mogelijk zijn:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan