Er is al 1 ingelogd lid

DeletedUser23144

Guest
Kan er voortaan als je inlogd en je speelt met een co die online is niet te zien krijgen :

Deze speler is al ingelogd, weet u zeker dat u verder wilt gaan.

M.V.G. Dutch
 

DeletedUser

Guest
goed idee als je bv. wil snipen maar zal alleen mogelijk zijn met ip adres denk ik
 

DeletedUser26046

Guest
Als je een goede samenwerking hebt, met je co, heb je dat probleem niet ;)

Maar verder is het wel handig ja, als je niet op MSN / Skype kan.
 

DeletedUser26046

Guest
Snap het idee niet?

Als je inlogd, terwijl je een VV hebt, staat er '.... is de VV, weet je zeker dat je hem wil verbreken' (tenminste, zo ongeveer).

En nu is het idee, dat wanneer je inlogd, en er zit al iemand op het account, je een waarschuwing krijgt 'Er zit al iemand op het account, weet je zeker dat je door wilt gaan?'
 

DeletedUser

Guest
zeker voor!
heb nu het probleem dat we elkaar er veel afgooien :p
 

DeletedUser466

Guest
Zeker voor, maarrrrrrrrr dan niet als er nog een sessie bezig is op dat ip. Want ik log wel eens in als ik mijn oude venster weg heb geklikt en de sessie nog bezig is. Ik heb geen zin om dan telkens daarop te klikken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Denk dat het wel handig is, ik ben voor. Kan een hoop irritaties voorkomen :D
 

DeletedUser

Guest
Interessant, het toestaan van meerdere spelers op 1 account is niet genoeg. Ondanks dat dit mensen al een voordeel geeft willen ze nu zelfs dat ze nog verder geholpen worden door ingame features zoals deze...
 

DeletedUser37136

Guest
Interessant, het toestaan van meerdere spelers op 1 account is niet genoeg. Ondanks dat dit mensen al een voordeel geeft willen ze nu zelfs dat ze nog verder geholpen worden door ingame features zoals deze...
Tja, evolutie van het spel zullen we het maar noemen. Nieuwe stappen in het spel, nieuwe problemen, nieuwe behoefden ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu nog wachten op een mod die er (misschien) iets op zegt...
 

Deleted User - 1526919

Guest
dan inderdaad wel dit erbij:
weet u zeker dat u verder wilt gaan
ja - nee​



anders kan je geen edeltreinen meer versturen...
 
Bovenaan