_TBR_ vs. Guards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3253

Guest
huh,, ten 1e is dat van bormsie niet waar en ten 2e is dat tunky wel want hij heet ben.. en het is niet lord-wolf want die heet ook ben.

en waarom denk je dat tunky dat zegt?, het kan een grap zijn, dat wel maar waarom zou hij dan vloeken?,

hij is een man van in de 30 en gaat niet zomaar vloeken he.

gr.

Dat was een voorbeeld, Devintje, is niet echt ;)
 

DeletedUser2626

Guest
Als is dit echt waar is het niet de meest slimme actie, ik schat Tbr tog iets slimmer in!
 

DeletedUser

Guest
1. Klopt
2. Hij dacht dat ik _TBR_ was
3. Ik heb geen Photoshop
4. ZEKER!

* YES, domste van de klas:D

Leg me nog even 1 ding uit......

Hij gaat tegen jou zeggen dat "wij" de BG met Guards gaan opzeggen (sterker nog in jouw fantasie gaan we Guards zelfs aanvallen).

Vraag 1:
Waarom heeft hij mij op msn daar niets over verteld?

Vraag 2:
Denk je dat Tunky niet weet wie op msn _TBR_ member is of niet?

Vraag 3:
Denk je dat als wij werkelijk Guards zouden willen aanvallen, dat wij daarover iets zouden loslaten op MSN?

===

Blijft gewoon een feit dat OF iemand jou goed voor de gek heeft gehouden OF je zelf niet helemaal bij de tijd bent.
 

DeletedUser3253

Guest
Als je gewoon na denkt.


Guards Hier --------RB hier--------TBR hier.


TBR zal eerst helemaal door RB gaan of er door heen. Wie zou nou oorlog verklaren als je helemaal niet naast ze zitten.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als je gewoon na denkt.


Guards Hier --------RB hier--------TBR hier.


TBR zal eerst helemaal door RB gaan of er door heen. Wie zou nou oorlog verklaren als je helemaal niet naast ze zitten.:rolleyes:

nee volgens mij gaat RB door guards en TBR heen :p
 

DeletedUser

Guest
Leg me nog even 1 ding uit......

Hij gaat tegen jou zeggen dat "wij" de BG met Guards gaan opzeggen (sterker nog in jouw fantasie gaan we Guards zelfs aanvallen).

Vraag 1:
Waarom heeft hij mij op msn daar niets over verteld?

Vraag 2:
Denk je dat Tunky niet weet wie op msn _TBR_ member is of niet?

Vraag 3:
Denk je dat als wij werkelijk Guards zouden willen aanvallen, dat wij daarover iets zouden loslaten op MSN?

===

Blijft gewoon een feit dat OF iemand jou goed voor de gek heeft gehouden OF je zelf niet helemaal bij de tijd bent.

1.Ik heb sins gister zijn MSN

2. Nee, zo dom is hij
3. Blijkbaar!
 

DeletedUser3253

Guest
Nog iets. Tunky zit al heel lang in TBR, en denk je nou echt zelf dat ie niet weet wie TBR is en wie RB is.

Logisch mannen...
 

DeletedUser

Guest
Even vraagje: Hoe kan TBR een dorp overnemen van Guards? Kaartje al eens gezien :S
 

DeletedUser

Guest
Via een ander iemand:rolleyes:

Hij trapt in dat Nic TheLastRoman is...

tunky1hv6.png
 

DeletedUser

Guest
Mogen we dan wat dorpen lenen van RB om tegen Guards aan te komen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan