Het speedjaar 2010.

DeletedUser42574

Guest
ik ga proberen wat speeds te winnen en vooral veel plezier te hebben tijdens de speeds,wat volgens mij nog steeds het belangrijkste is. ;)
 

DeletedUser30571

Guest
@ duckje

Voor 2010 zijn we enkele leuke ideeën aan het uitwerken voor de speed-werelden. Zo zijn we al concreet aan het nadenken voor het Nieuwe speed-kampioenschap en zijn er ook enkele andere leuke speed-werelden in de maak.
 

DeletedUser

Guest
@ duckje

Voor 2010 zijn we enkele leuke ideeën aan het uitwerken voor de speed-werelden. Zo zijn we al concreet aan het nadenken voor het Nieuwe speed-kampioenschap en zijn er ook enkele andere leuke speed-werelden in de maak.

Ik kijk er al naar uit:)
 

DeletedUser

Guest
@ duckje

Voor 2010 zijn we enkele leuke ideeën aan het uitwerken voor de speed-werelden. Zo zijn we al concreet aan het nadenken voor het Nieuwe speed-kampioenschap en zijn er ook enkele andere leuke speed-werelden in de maak.

ik wil meedoen aan kampioenschap :D
 

DeletedUser3368

Guest
Zal wat zijn als OwhPUS erin slaagt het speedkampioenschap te winnen. Dat is echt een uitdaging :D
 

DeletedUser4520

Guest
Ik hoop het Yero <3. maar dan moeten er wel veel lange speeds zijn die sloom gaan die zijn geil :).
 

DeletedUser38751

Guest
Neen, hoe korter hoe beter xD

Anders komen we weer in situaties zoals op Apen.ul, waarbij we met 11 spelers op 1 acc zitten om zo alles gevuld te krijgen (en dan geband worden :()
 
Bovenaan