Boogshutters en poort wachters

DeletedUser

Guest
Is het meschien een iedee als er meer soorten legers zijn
want wat er nu is wel vrij weinig. Mis is Boogschutters en Poort wachters een iedee.:D En andere soorten soldate die ze in deze tijdperk hebben. Dan zou het spel nog leuker worden:D
 
Reactiescore
2.496
zie W5.net ..
 

DeletedUser

Guest
??? wa bedoel je er mee
ik speel het spel sins kort weet nog nie helemaal hoe alles werkt
 
Reactiescore
2.496
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.496
er is niemand die in mijn mag antwoorden ...

iedereen die dat toch doet hun antwoord mag je zinloos en idioot noemen...

en ja ik zeg graag clicky!

...Clicky!...Clicky!...Clicky!...Clicky!...Clicky!...Clicky!...Clicky!...Clicky!...

wat moet ik anders typpen als ik een link zet ?

klik ABSOLUUT HIER NIET! als je hierop drukt ben je binnen 24 uur dood!

?

P.S.: kdeb, leer mijn naam schrijven
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel de manier om veel emo's te laten klikken

(sorry hoor, ik moest het gewoon ff zeggen. Voor mensen zeggen dat ik een persoon ben die teveel naar stereotypes kijkt --> Ik maak veel grappen over stereotypes voor de rest zie ik alleen maar individuelen)
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel de manier om veel emo's te laten klikken

(sorry hoor, ik moest het gewoon ff zeggen. Voor mensen zeggen dat ik een persoon ben die teveel naar stereotypes kijkt --> Ik maak veel grappen over stereotypes voor de rest zie ik alleen maar individuelen)
Heb je ooit een grap gemaakt:confused:
 

DeletedUser

Guest
Gaat je niks aan.

Boogshutters en Poortwachters zijn een beetje onnodig, Poortwachters zijn er al in de vorm van muur en verdedigings-troepen (speermannen/zwaardmannen). Boogschutters is gewoon raar, wat voor set-up wil je hebben dan?

X aanval, X verdediging, X Verdediging tegen Cavalary
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt naar de periode waar tribal wars zich af speelt nl de vroege middeleeuwen kende men eigenlijk weinig of geen boogschuters als krijgsunit. De boogschuters in grote veldslagen zagen hun opkomst pas in de 14de en 15 de eeuw. zeg maar een 600 jaar later.

maar zelf zou ik het ook bere interesant vinden om boogschuters toe te voegen. je kan namelijk met een partij boogschuters enrom veel dood en verderf zaaien zeker als de tegenstander ze niet heeft. Probeer maar eens ene muur te bestormen als je bestookt wordt door pijlen. Eeen gemiddelde boogschuters schoot 10 pijlen in de roos op 100 m per minuut.

Maar je zou ze een hoge verdedigings bonus kunnen geven. immers op de muur staan ze veilig en kunnen ze lekker dood en verderf zaaien. Bij de aanval zou je ze ook best een hoge aanval kunnen geven. Want bogen hebben een bereik van een 300 m en die leg je niet snel af als tegen stander. Dirt zou betekene dat een leger met boogschuters flink in het voordeel is tegen over een leger zonder boogschuters. Daarnaast waren boogschuters vaak ook voorzien van zwaarden en ander wapentuig.

Maar juist tegen cavelarie een zeer lage verdediging voor als je een dorp aanvalt.

bijvoorbeeld

30 aanval, 100 verdediging, 5 Verdediging tegen Cavalary
 

DeletedUser532

Guest
de middeleeuwen duurde van 500 tot 1500 dus moeilijk te zeggen xD
 

DeletedUser

Guest
nou kijk wat die boogschutters op w5 van .net hebben dan kan je het zien
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt naar de periode waar tribal wars zich af speelt nl de vroege middeleeuwen kende men eigenlijk weinig of geen boogschuters als krijgsunit. De boogschuters in grote veldslagen zagen hun opkomst pas in de 14de en 15 de eeuw. zeg maar een 600 jaar later.

maar zelf zou ik het ook bere interesant vinden om boogschuters toe te voegen. je kan namelijk met een partij boogschuters enrom veel dood en verderf zaaien zeker als de tegenstander ze niet heeft. Probeer maar eens ene muur te bestormen als je bestookt wordt door pijlen. Eeen gemiddelde boogschuters schoot 10 pijlen in de roos op 100 m per minuut.

Maar je zou ze een hoge verdedigings bonus kunnen geven. immers op de muur staan ze veilig en kunnen ze lekker dood en verderf zaaien. Bij de aanval zou je ze ook best een hoge aanval kunnen geven. Want bogen hebben een bereik van een 300 m en die leg je niet snel af als tegen stander. Dirt zou betekene dat een leger met boogschuters flink in het voordeel is tegen over een leger zonder boogschuters. Daarnaast waren boogschuters vaak ook voorzien van zwaarden en ander wapentuig.

Maar juist tegen cavelarie een zeer lage verdediging voor als je een dorp aanvalt.

bijvoorbeeld

30 aanval, 100 verdediging, 5 Verdediging tegen Cavalary

probeer TW.net op w5...
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt naar de periode waar tribal wars zich af speelt nl de vroege middeleeuwen kende men eigenlijk weinig of geen boogschuters als krijgsunit. De boogschuters in grote veldslagen zagen hun opkomst pas in de 14de en 15 de eeuw. zeg maar een 600 jaar later.


maar zelf zou ik het ook bere interesant vinden om boogschuters toe te voegen. je kan namelijk met een partij boogschuters enrom veel dood en verderf zaaien zeker als de tegenstander ze niet heeft. Probeer maar eens ene muur te bestormen als je bestookt wordt door pijlen. Eeen gemiddelde boogschuters schoot 10 pijlen in de roos op 100 m per minuut.

Maar je zou ze een hoge verdedigings bonus kunnen geven. immers op de muur staan ze veilig en kunnen ze lekker dood en verderf zaaien. Bij de aanval zou je ze ook best een hoge aanval kunnen geven. Want bogen hebben een bereik van een 300 m en die leg je niet snel af als tegen stander. Dirt zou betekene dat een leger met boogschuters flink in het voordeel is tegen over een leger zonder boogschuters. Daarnaast waren boogschuters vaak ook voorzien van zwaarden en ander wapentuig.

Maar juist tegen cavelarie een zeer lage verdediging voor als je een dorp aanvalt.

bijvoorbeeld

30 aanval, 100 verdediging, 5 Verdediging tegen Cavalary

wat is dit nou weer voor onzin?? die dingen werden al massaal gebruikt bij de eerste kruistcoht (1184 ofz)
 
Bovenaan