.kiwi + koekje vs. HRS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Cmen dan ?
Wel leuk grapje, het had een mooie oorlog geworden..
 

DeletedUser29762

Guest
Ik denk dat deze speler helemaal niet gestopt is maar nu gewoon iedereen op een dwaalspoor wilt brengen.
Ik volg meer de mening van Diedlydoe
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat deze speler helemaal niet gestopt is maar nu gewoon iedereen op een dwaalspoor wilt brengen.
Ik volg meer de mening van Diedlydoe

Je kan natuurlijk altijd je eigen mening geloven, maar ik speel al een tijdje niet meer.
 

DeletedUser

Guest
die gene die mij zit te treiteren moet echt snel kappen hier mee!

gaan nu allemaal geruchten dat ik het weer deed(Aan de hand van IP) maar dit is niet zo!, in mijn vriendenkring weten ze dat dit mijn taal niet is!

maar goed denk zoals je wilt ;), ik speel nog gewoon vrolijk en heb ook haast geen verleden met spammen ofzo..
 

DeletedUser

Guest
die gene die mij zit te treiteren moet echt snel kappen hier mee!

gaan nu allemaal geruchten dat ik het weer deed(Aan de hand van IP) maar dit is niet zo!, in mijn vriendenkring weten ze dat dit mijn taal niet is!

maar goed denk zoals je wilt ;), ik speel nog gewoon vrolijk en heb ook haast geen verleden met spammen ofzo..

Nee, jij bent het inderdaad niet :eek:
Ik ken jou wel..
 

DeletedUser

Guest
wie ben jij in **** naam?

en mij kenne zal je niet want dan ken ik jou ook en dan weet ik ook wie jij bent ;-),

tenzij ik denk wie jij bent..
 

DeletedUser

Guest
Moet je echt overal je mening opgeven wie je kent en wie je niet kent en wie je beschermt en niet en wie je vriendje is of je mama etc... :rolleyes:

Als je al graden hebt van spammers dan ben jij eentje van de hoogste graad en dan nog een zonder inhoud. ;)

Pardon hoor.
Maar jij was ook een grote spammer... je hebt je wel veranderd zie ik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan