Een goed voorbeeld van hoe het niet moet

DeletedUser

Guest
jee als je een goedkoop dorpje in wilt nemen kom dan bij mij in de buurt rotzooien allemaal inactieve spelers :O:)
 

DeletedUser

Guest
wrom als je daar een goed dorp kan opbouwen kqan je sneller meerdere dorpen daar veroveren en daarna een grote aanval zetten op de sterkere spelers:D :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wrom als je daar een goed dorp kan opbouwen kqan je sneller meerdere dorpen daar veroveren en daarna een grote aanval zetten op de sterkere spelers:D :rolleyes:

Omdat edelmannen steeds duurder worden en je ze maar best efficiënt kan inzetten.
 

DeletedUser

Guest
ja je krijcht tog grondstoffen dan kan je tog een nieuwe kopen dat is zo makkenlijk volgens mij of moet je daarna meer dingen hebben??????
 

DeletedUser

Guest
ja je krijcht tog grondstoffen dan kan je tog een nieuwe kopen dat is zo makkenlijk volgens mij of moet je daarna meer dingen hebben??????

De eerste edelman kost
holz.png
15.000
lehm.png
25.000
eisen.png
10.000, de tweede
holz.png
30.000
lehm.png
50.000
eisen.png
20.000 en de derde
holz.png
60.000
lehm.png
100.000
eisen.png
40.000. Dat is behoorlijk duur aan het worden. Dus gebruik ze efficiënt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dus je kan er per dorp niet meer dan 4 oplijden nou en ik ga mijn dorpen niet over de hele wereldkaart versprijden tot ik een beetje goeden defencie heb:D
 

DeletedUser

Guest
ok dus als ik het goed begrijp kan ik:

per dorp 4 edelmannen oplijden daarna word het te duur

dan kan ik met 2 dorpen 8 edelmannen oplijden
dan kan ik met 4 dorpen 16 edelmannen oplijden

enz enz enz

zeg ik het goed???
 

DeletedUser

Guest
De eerste edelman kost
holz.png
15.000
lehm.png
25.000
eisen.png
10.000, de tweede
holz.png
30.000
lehm.png
50.000
eisen.png
20.000 en de derde
holz.png
60.000
lehm.png
100.000
eisen.png
40.000. Dat is behoorlijk duur aan het worden. Dus gebruik ze efficiënt.

Is helemaal fout.

eerste edelmal kost
holz.png
28.000
lehm.png
30.000
eisen.png
25.000, de tweede
holz.png
56.000
lehm.png
60.000
eisen.png
50.000 en de derde
holz.png
84.000
lehm.png
90.000
eisen.png
75.000.
Per nieuwe edelman komt er dus 28K 30K 25K aan grondstoffen bij.
 

DeletedUser

Guest
dus je kan er per dorp niet meer dan 4 oplijden nou en ik ga mijn dorpen niet over de hele wereldkaart versprijden tot ik een beetje goeden defencie heb:D

Je kan per dorp MAXIMAAL 3 extra adels maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en hoezo max 3 je kan je opslagplaats upgraden tot 400.000 grondstoffen er in dan kan je volgens mij zowizo meer dan 5 edels maken:cool:
 

DeletedUser

Guest
dat is ook goed maar dan kan je tog per 2 dorpen 6 maken enz niet dat je max met alle dorpen maar 3 maken kan want ik zie mensen met 11 dorpen

PER dorp kan je er 3 maken, zolang je je adelshoeves maar upgrade.
dus met 3 dorpen kan je er nog 7 maken:D
 

DeletedUser

Guest
en hoezo max 3 je kan je opslagplaats upgraden tot 400.000 grondstoffen er in dan kan je volgens mij zowizo meer dan 5 edels maken:cool:

NEE, want je moet voor elke nieuwe adel je adelshoeve ugraden.

Je kan zoveel adels maken als je wilt in een dorp, zolang je maar je adelshoeves upgrade.
En het heeft niks met je opslagplaats te maken, want je kan in je adelshoeve de voorraden voor een adel per pakketje opslaan.

SNAP JE HET NU?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan