Discussie w15

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
kzou het wel mooie actie vinden om gewoon 1 voor 12 te beginnen.. is nog in de loop van de ochtend:D
 

DeletedUser36170

Guest
kzou het wel mooie actie vinden om gewoon 1 voor 12 te beginnen.. is nog in de loop van de ochtend:D
Ja echt prachtig xD
De mannen die een halve dag vrij hebben genomen zullen dan echt wel pissed off zijn xD
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook op w14 via 9 uur ziiten wachten
en na weken kapt ik al weer
 

DeletedUser

Guest
waarom praate we gewoon niet over stame die worden opgerigt of zo voor de tijd te doven:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik geraak niet gefrustreerd van eht spel hoor. wel van het feit dat mensen denken dat ze god zijn en zich alles kunnen permiteren.... (en dat ze dat godver.... nog kunnen ook) ik ben er zeker van dat ze bij TW nu serieus met ons aan het lachen zijn..... en dat ze plezier hebben in ons (on)geduld.... en dat wekt frustratie bij mij op..... niet het spel zelf hoor

vast :rolleyes:
Nou sorry hoor maar Duckje doet altijd zijn best voor de community.
Praat aub geen onzin over mods
 

DeletedUser

Guest
wel... het feit dat ik werk ... geeft wel aan dat ik iets ouder ben dan 11 he. ik denk trouwens dat ik momenteel den oudste zak ben die hier op eht forum zit.
 

DeletedUser

Guest
wel... het feit dat ik werk ... geeft wel aan dat ik iets ouder ben dan 11 he. ik denk trouwens dat ik momenteel den oudste zak ben die hier op eht forum zit.

ik merk et aan je spelling ;)
je zal niet ouder zijn dan de gemiddelde lezer op het forum.
 

DeletedUser

Guest
en ookal kunnen ze god spelen.. zij doen het.. ik niet.. En laat ze lol hebben;)
ik zou het ook hebben gedaan xd haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan