*PG* Vs ImpreZ (.EXiRE)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Weer 1 die aan het lijstje toegevoegt kan worden pfff opeens stoppen ze allemaal xD

er gaan er nog volgen zo gaat het altijd als er iets ''mislukt'' en als het te heet onder hun voeten wordt ^^


deal with it chepperke :p
 

DeletedUser

Guest
Even ter info ik was w9 al enorm lang beu daarom ook mijn fusie met warrior maar die besloot toen ook niet meer te spelen, toen vroeg ik calella ex Pg om bij mij op het account te komen. Toen kreeg ik aanvragen van stammen langs alle kanten onderandere Imprez en Pg, maar ik kreeg ook wat aanvalletjes van Pg hoe vreemd dat ook klinkt. Dus mijn co calella joinde Imprez ( toen speelde ik niet meer). Toen kreeg ik massa aanvallen van Pg, terwijl ik niet actief was en mijn co ook niet. Toen vernam ik dat er via mijn account info naar Pg ging dus heb ik calella van het account gegooid, ben ik uit Imprez gegaan en heb ik mijn vv gegeven aan de persoon die het meest respect verdient op w9.

Dat is zowat het verhaal
 

DeletedUser

Guest
toch een leuk idee, dat ik bij de mensen hoor met meer doorzettingsvermogen.
al zit ik niet bij de top. (punten zeggen dus niet alles):confused:

toch vind ik het jammer.
 

DeletedUser

Guest
Even ter info ik was w9 al enorm lang beu daarom ook mijn fusie met warrior maar die besloot toen ook niet meer te spelen, toen vroeg ik calella ex Pg om bij mij op het account te komen. Toen kreeg ik aanvragen van stammen langs alle kanten onderandere Imprez en Pg, maar ik kreeg ook wat aanvalletjes van Pg hoe vreemd dat ook klinkt. Dus mijn co calella joinde Imprez ( toen speelde ik niet meer). Toen kreeg ik massa aanvallen van Pg, terwijl ik niet actief was en mijn co ook niet. Toen vernam ik dat er via mijn account info naar Pg ging dus heb ik calella van het account gegooid, ben ik uit Imprez gegaan en heb ik mijn vv gegeven aan de persoon die het meest respect verdient op w9.

Dat is zowat het verhaal

Jij hebt niemand eraf gegooid. Calella is uit eigen wil ervan af gegaan omdat jouw account best noob is. Legers enz. waren niet op orde, kortom een verlaten account. Zo'n account gaat hij geen moeite insteken.

Heb je bewijzen dat calella zoiets heeft gedaan? Informatie doorspelen? Indien ja, dan heb je gelijk. Indien nee, dan moet je je mond houden want calella is geen spion!
 

DeletedUser

Guest
Even ter info ik was w9 al enorm lang beu daarom ook mijn fusie met warrior maar die besloot toen ook niet meer te spelen, toen vroeg ik calella ex Pg om bij mij op het account te komen. Toen kreeg ik aanvragen van stammen langs alle kanten onderandere Imprez en Pg, maar ik kreeg ook wat aanvalletjes van Pg hoe vreemd dat ook klinkt. Dus mijn co calella joinde Imprez ( toen speelde ik niet meer). Toen kreeg ik massa aanvallen van Pg, terwijl ik niet actief was en mijn co ook niet. Toen vernam ik dat er via mijn account info naar Pg ging dus heb ik calella van het account gegooid, ben ik uit Imprez gegaan en heb ik mijn vv gegeven aan de persoon die het meest respect verdient op w9.

Dat is zowat het verhaal

Wie dan wel?
 

DeletedUser13811

Guest
Even ter info ik was w9 al enorm lang beu daarom ook mijn fusie met warrior maar die besloot toen ook niet meer te spelen, toen vroeg ik calella ex Pg om bij mij op het account te komen. Toen kreeg ik aanvragen van stammen langs alle kanten onderandere Imprez en Pg, maar ik kreeg ook wat aanvalletjes van Pg hoe vreemd dat ook klinkt. Dus mijn co calella joinde Imprez ( toen speelde ik niet meer). Toen kreeg ik massa aanvallen van Pg, terwijl ik niet actief was en mijn co ook niet. Toen vernam ik dat er via mijn account info naar Pg ging dus heb ik calella van het account gegooid, ben ik uit Imprez gegaan en heb ik mijn vv gegeven aan de persoon die het meest respect verdient op w9.

Dat is zowat het verhaal

Best wel zielig vincent, dat je zo natrapt. Ten eerste kwam ik op jouw acc spelen omdat ik niet zoveel tijd meer had voor TW. Blijk jij opeens inactief te zijn.. Vind je het gek dat ik iets anders dan ga zoeken??

En ik heb nooit via je acc info doorgespeelt, geloof het of geloof het niet, boeit mij toch weinig wat jij denkt maar ga geen info verspreiden waar je niet 100% zeker van bent.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt niemand eraf gegooid. Calella is uit eigen wil ervan af gegaan omdat jouw account best noob is. Legers enz. waren niet op orde, kortom een verlaten account. Zo'n account gaat hij geen moeite insteken.

Heb je bewijzen dat calella zoiets heeft gedaan? Informatie doorspelen? Indien ja, dan heb je gelijk. Indien nee, dan moet je je mond houden want calella is geen spion!

Hij zal toch niet alles gelogen hebben ?

En waarom zou die liegen als die toch stopt hier ??
 

DeletedUser

Guest
Hij zal toch niet alles gelogen hebben ?

En waarom zou die liegen als die toch stopt hier ??

Als hij bewijzen heeft, mag hij die tonen anders is alles wat hij zegt voor mij bullsh*t. Calella is en blijft geen.

Gaat calella in eerste instantie hem helpen, komt hij hiermee aanzetten. Een mes in je rug?

Aan wiens kant sta jij trouwens n44bje :D
 

DeletedUser

Guest
maar nu even weer on topic. wie valt nu wie aan, en wie heeft er nog oorlog met wie?
 

DeletedUser

Guest
2 mensen konden op het account ik en calella en als er info van mijn acc komt en ik ben het niet wie is het dan ?
 

DeletedUser

Guest
2 mensen konden op het account ik en calella en als er info van mijn acc komt en ik ben het niet wie is het dan ?


Diegene wie dat doorspeelt gaat dat natuurlijk niet open en bloot op het forum aankondigen, dus wie zegt dat jij het niet bent behalve jijzelf?

Kan ook zijn dat calella het is natuurlijk, maar er komt natuurlijk geen bewijs voor, dus stop maar gewoon met het welles-nietes spelletje of er moeten namen onder pm's komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan