temp fusie met querra

DeletedUser

Guest
Toen was temp ineens de nummer 5 stam en deden ze aan een fusie met Querra en dan nu de bekende vraag waarom?

tijd voor speculaties :D
 
Reactiescore
35
Tijd rekken voordat ze weggeadeld zijn:eek:

Ik snap niet wat jullie tegen fusies hebben. Een van m'n tw idolen zei ooit het volgende:

Context: Noob was op het AF aan het jammeren dat twee stammen die groter waren dan zijn stam hun spelers gecoordineerd aan het aanvallen waren. Hij zei dat dit laf was en dat ze niet durfden om een even grote stam aan te vallen en dit 1v1 te doen. (Ik heb dit hier ook al zoveel noobs horen rondstrooien)

Mijn idool zijn antwoord (Oorspronkelijk in het Engels) zei dat ze inderdaad niet goed bezig waren, dat het veel beter zou zijn om de beste en actiefste spelers van de twee grote stammen te laten mergen, dat die dan de overschot van de grote twee stammen edelen om DAN de kleinere stam aan te vallen opdat ze de stam sneller en efficiënter kunnen rimmen.

Ik veronderstel dat dit ook de bedoeling is van Temp + Guerra. Of ze daar gaan in slagen is natuurlijk weer iets anders :D
 

DeletedUser15110

Guest
Ik snap niet wat jullie tegen fusies hebben. Een van m'n tw idolen zei ooit het volgende:

Context: Noob was op het AF aan het jammeren dat twee stammen die groter waren dan zijn stam hun spelers gecoordineerd aan het aanvallen waren. Hij zei dat dit laf was en dat ze niet durfden om een even grote stam aan te vallen en dit 1v1 te doen. (Ik heb dit hier ook al zoveel noobs horen rondstrooien)

Mijn idool zijn antwoord (Oorspronkelijk in het Engels) zei dat ze inderdaad niet goed bezig waren, dat het veel beter zou zijn om de beste en actiefste spelers van de twee grote stammen te laten mergen, dat die dan de overschot van de grote twee stammen edelen om DAN de kleinere stam aan te vallen opdat ze de stam sneller en efficiënter kunnen rimmen.

Ik veronderstel dat dit ook de bedoeling is van Temp + Guerra. Of ze daar gaan in slagen is natuurlijk weer iets anders :D

Ah ik snap het wel hoor de goede fee.

Ooit zei een van mijn tw idolen (van nl/net server) het volgende:

Context: Noobs op het AF zijn aan het janken dat iedereen maar kan internen, dat fuseren enkel voor dikke noobs is,...

Mijn idool zijn antwoord: Ach niets van aantrekken, de TW.nl moet nog volwassen komen.


En die heeft volledig gelijk ook :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar ik kan niet zingen.

over die fusie...

Happy. recruteert zich naast zowat iedere andere stam in de top10,
maar als zij niet tot daar geraken, recruteren de anderen toch gewoon richting Happy.
 

DeletedUser

Guest
Ah ik snap het wel hoor de goede fee.

Ooit zei een van mijn tw idolen (van nl/net server) het volgende:

Context: Noobs op het AF zijn aan het janken dat iedereen maar kan internen, dat fuseren enkel voor dikke noobs is,...

Mijn idool zijn antwoord: Ach niets van aantrekken, de TW.nl moet nog volwassen komen.


En die heeft volledig gelijk ook :D

naast of het n00b is of niet
het is en blijft dat iedereen kan internen en fuseren :rolleyes:
Volgens mij ligt het ook aan de beweeg redenen maar sorry hoor dit is vrij n00b, een PM die ik heb ontvangen :eek:

R*** op 27.07. om 21:05 uur
hey, zou je misschien willen fuseren, als we fuseren zijn we beter dan ***** xD maarja ff serieus als we fuseren hebben we samen een groot stuk van ****** of niet dat? en als we het goed aanpakken zitten we dan in **** en als we eenmaal in ***** zitten kan niks ons meer stoppen

PS : idolen lol???
 
Reactiescore
35
naast of het n00b is of niet
het is en blijft dat iedereen kan internen en fuseren

Het is en blijft dat de grootste noob jarenlang hoog in de ranking kan staan, ook zonder internen en fuseren en dat die maar van zijn voetstuk valt zodra hij aangevallen wordt. Je moet in feite al serieus pech hebben om (deftig) aangevallen te worden in tw...

Neem nu shinpu. Als die jonges vinden dat je vanaf dag 1 in de stam moet zitten en ze gaan nooit fuseren/internen of mensen aannemen, ze dan na een tijdje een lege doos worden want iedereen stopt met spelen (na een tijdje studeer je immers af, vind je een vriend(in), ben je niet langer werkloos, heb je een andere hobby gevonden, etc etc) en vervangers (blijven) vinden is niet te doen... Toch niet als je wil dat ze een beetje deftig zijn.

Als je dan nog steeds niet voor opteert om het account te internen omdat je te koppig bent en omdat je stoer wil doen met je 0% interne overnames op het AF terwijl je stam erop achteruit gaat omdat er een account van 39 miljoen punten ligt te verkommeren dan ben je gewoon noob bezig :D
 

DeletedUser

Guest
klopt daarom zei ik ook dat het aan de beweeg redenen ligt en de reden waarom je het doet.

Echter het neemt niet weg dat sommigen mensen het puur voor punten doen ipv. noodzaak.
 

DeletedUser

Guest
klopt daarom zei ik ook dat het aan de beweeg redenen ligt en de reden waarom je het doet.

Echter het neemt niet weg dat sommigen mensen het puur voor punten doen ipv. noodzaak.

bekijk nummer 1 van de wereld
al twee maanden aan het internen
nummer 2,die is puntengeil en maakt zijn dorpen lekker groot en internt ook masaal.
nummer 3 in fusie met speler van bijna 2 miljoen
hun oda ???
 

DeletedUser

Guest
bekijk nummer 1 van de wereld
al twee maanden aan het internen
nummer 2,die is puntengeil en maakt zijn dorpen lekker groot en internt ook masaal.
nummer 3 in fusie met speler van bijna 2 miljoen
hun oda ???

we kunnen natuurlijk overbodige troepen in barbarendorpen zetten en die aanvallen om zo het oda op te krikken, maar het farmen kost al zoveel tijd :)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet wat jullie tegen fusies hebben. Een van m'n tw idolen zei ooit het volgende:

Context: Noob was op het AF aan het jammeren dat twee stammen die groter waren dan zijn stam hun spelers gecoordineerd aan het aanvallen waren. Hij zei dat dit laf was en dat ze niet durfden om een even grote stam aan te vallen en dit 1v1 te doen. (Ik heb dit hier ook al zoveel noobs horen rondstrooien)

Mijn idool zijn antwoord (Oorspronkelijk in het Engels) zei dat ze inderdaad niet goed bezig waren, dat het veel beter zou zijn om de beste en actiefste spelers van de twee grote stammen te laten mergen, dat die dan de overschot van de grote twee stammen edelen om DAN de kleinere stam aan te vallen opdat ze de stam sneller en efficiënter kunnen rimmen.

Ik veronderstel dat dit ook de bedoeling is van Temp + Guerra. Of ze daar gaan in slagen is natuurlijk weer iets anders :D

geloof je dit nu zelf? pff ok, weer eens dat ik me vergis in je

Als je wilt spelen voor de rang geef ik je gelijk, is de easy weg, twee stammen fuseren, enkel de grootste, kleinste zijn edelvoer. Leuk e voor die mannen die vroeger je stamgenoot waren etc. Iedereen doet wat hij wilt natuurlijk, maar ik speel toch graag dit spel met wat normen en waarden.
Veel mensen gebruiken die speelwijze omdat ze anders dan nutteloos veel tijd verliezen etc in hun gevechten tegen moeilijke tegenstanders en zo gaat hun o zo belangrijke rang achteruit en worden mss hun pijnpunten blootgelegd. En kost het hun meer tijd. Ga je mij toch niet komen zeggen dat dit alles een leuke manier van spelen is? de uitdaging is ver te zoeken.

Waarom sommige niet willen internen zoals ikzelf? wij willen het op eigen kracht doen, spel is al easy genoeg ga je nog eens je tijd verdoen met enkel te internen waar geen fun aan is enkel ranggeilen, dat is het eenige leuke dat ik er mij kan bij inbeelden. Want wie zelf constant voor zijn dorpjes moet vechten kan die interners niet bijhouden, dus die plaatsen winnen ze sowieso al.
 
Reactiescore
35
geloof je dit nu zelf? pff ok, weer eens dat ik me vergis in je

Als je wilt spelen voor de rang geef ik je gelijk, is de easy weg, twee stammen fuseren, enkel de grootste, kleinste zijn edelvoer. Leuk e voor die mannen die vroeger je stamgenoot waren etc. Iedereen doet wat hij wilt natuurlijk, maar ik speel toch graag dit spel met wat normen en waarden.
Veel mensen gebruiken die speelwijze omdat ze anders dan nutteloos veel tijd verliezen etc in hun gevechten tegen moeilijke tegenstanders en zo gaat hun o zo belangrijke rang achteruit en worden mss hun pijnpunten blootgelegd. En kost het hun meer tijd. Ga je mij toch niet komen zeggen dat dit alles een leuke manier van spelen is? de uitdaging is ver te zoeken.

Waarom sommige niet willen internen zoals ikzelf? wij willen het op eigen kracht doen, spel is al easy genoeg ga je nog eens je tijd verdoen met enkel te internen waar geen fun aan is enkel ranggeilen, dat is het eenige leuke dat ik er mij kan bij inbeelden. Want wie zelf constant voor zijn dorpjes moet vechten kan die interners niet bijhouden, dus die plaatsen winnen ze sowieso al.

Natuurlijk geloof ik dat. Je gooit de inactieve boel eruit (te inactief, enkel internen, niet kunnen timen, lastig karakter) en edelt hun dorpen. Je blijft over met een sterke kern, ruimt de kleine stam(men) op en dan zit je tegen de stam waartegen het oorlogje kan beginnen.

Ik heb die mergers tussen de toppers al zoveel keer zien gebeuren. Divide & conquer.

Als die andere topstam dan vol koppigaards zitten zoals jij dan zit je met een half inactieve stam waarbij de beste spelers 1/3 kleiner zijn. Resultaat: Die zijn eigenlijk niet veel beter meer dan de andere kleine stammen die eerder waren opgeruimd.
Hoe goed je ook bent als je minder offense en minder defense hebt ga je er niet komen he.

Maar doe gerust verder met voor elk dorp te vechten wanneer we tegen elkaar komen gaan wij groter zijn en gaan wij actiever zijn.. Hopelijk toch :D

En uiteindelijk heb ik na zoveel internen nog altijd meer ODA en ODD dan jij.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk geloof ik dat. Je gooit de inactieve boel eruit (te inactief, enkel internen, niet kunnen timen, lastig karakter) en edelt hun dorpen. Je blijft over met een sterke kern, ruimt de kleine stam(men) op en dan zit je tegen de stam waartegen het oorlogje kan beginnen.

Ik heb die mergers tussen de toppers al zoveel keer zien gebeuren. Divide & conquer.

Als die andere topstam dan vol koppigaards zitten zoals jij dan zit je met een half inactieve stam waarbij de beste spelers 1/3 kleiner zijn. Resultaat: Die zijn eigenlijk niet veel beter meer dan de andere kleine stammen die eerder waren opgeruimd.
Hoe goed je ook bent als je minder offense en minder defense hebt ga je er niet komen he.

Maar doe gerust verder met voor elk dorp te vechten wanneer we tegen elkaar komen gaan wij groter zijn en gaan wij actiever zijn.. Hopelijk toch :D

En uiteindelijk heb ik na zoveel internen nog altijd meer ODA en ODD dan jij.

Als ze niet actief zijn, geef ik je gelijk, niet kunnen timen is fout van de recrutering of de stam weet je best zelf ook.
Nadien ben je dan inderdaad sterker en weer een vijand minder want je bent ermee gefuseerd... ach kom e je gaat de confrontatie uit de weg, is toch leuk als er eens tegenstand is? Je weet zelf, je maakt het spel zo moeilijk als je wil, zelf ben je er niet zo een voorstander van. Begrijp ik, de meeste zien het liever niet want kost veel tijd als het eens zou spannen.

Euh stam vol koppigaards? omdat ik dit niet doe moeten mijn stamgenoten dit niet doen e ;) en doen ze ook meestal niet want kben een goede buur, alle interns voor hen :p en 1/3de kleiner? hmm dat denk ik nu ook niet e, het is inderdaad moeilijk om de top 5 te volgen dan, maar top 20 lukt altijd probleemloos nochtans in een latere fase.

Euh minder defence en minder offence? hmm mja moet je al eens nakijken hoeveel top 10 spelers al ik heb geedeld. Meer troepen en dorpen is niet alles e weet je best zelf ook, zeker niet in pakketjes wereld.

en over dat laatste ga je mij niet verleiden om mijn mond open te doen :p
 

DeletedUser

Guest
Neem nu shinpu. Als die jonges vinden dat je vanaf dag 1 in de stam moet zitten en ze gaan nooit fuseren/internen of mensen aannemen, ze dan na een tijdje een lege doos worden want iedereen stopt met spelen (na een tijdje studeer je immers af, vind je een vriend(in), ben je niet langer werkloos, heb je een andere hobby gevonden, etc etc) en vervangers (blijven) vinden is niet te doen... Toch niet als je wil dat ze een beetje deftig zijn.

Mss eerst weten waar je over praat, dat ik niet intern wil niet zeggen dat de rest dat noet doet.
En eh, niemand aannemen?
Er bestaat zoiets als Tw stats, ik zou dat eens raadplegen voor je een nogal domme post maakt.

Ow en dat iemand van .net een idool van je is, is ook al een minpunt, op de werelden waarik heb gespeeld was het nogal easy.
Beetje jou en RIP verhaal.

1 topper en de rest noob, en op .net heb je dan al snel 80 noobs om je heen.

Natuurlijk geloof ik dat. Je gooit de inactieve boel eruit (te inactief, enkel internen, niet kunnen timen, lastig karakter) en edelt hun dorpen.

Mjah dan blijft er niemand over in Shinpu eh :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
35
Ow en dat iemand van .net een idool van je is, is ook al een minpunt, op de werelden waarik heb gespeeld was het nogal easy.
Beetje jou en RIP verhaal.

Ik zou wel iemand van .nl als idool willen maar wie moet ik dan nemen? De enige die in aanmerking komt ben jij natuurlijk, maar als we dit even objectief bekijken ben jij precies enkel op het AF actief.

Ik heb hier nog van meer personen gehoord dat .net "easy" is maar ik vraag me dan wel af of ze daar ooit een oorlogje hebben meegedaan. Ik wil de .net nu niet gaan ophemelen maar hier zijn de 'oorlogen' ronduit zwak omdat iedereen zich gegeneerd voelt een dorpje te veroveren dat toevallig in een nieuwe provincie ligt. (Laat dus maar staan nieuw continent)
Volgens mij moet de eerste oorlog van w10 nog steeds beginnen, ik heb enkel nog maar opruimacties gezien tot nu toe.

Dan ga ik me wel gaan afvragen hoeveel dagen (sorry weken/maanden want het duurt even voor je doorhebt dat je gewoon grandioos aan het verliezen bent) Shinpu/dispar/rip (Ja je mag eigenlijk het afzonderlijk talent van die drie stammen combineren) het zou uithouden tegen de stammen die ik op .net ben tegengekomen.

Maar goed, dit is totaal nutteloos, we zullen binnen een paar jaar ingame tegenover elkaar staan en dan kunnen we echt elkaar beginnen te flamen.

Nog volledig PS: Ik ken TWStats (echt waar), m'n statements zijn er licht over ik probeer er vooral een aantal pijnpunten van .nl met bloot te leggen.

Maar om even een ballonetje op te laten: Als dit een pro wereld is op .nl (zoals er bij creatie van een nieuw account op w10 wordt aangegeven) en het zit hier vol noobs (laat daar aub geen discussie over bestaan), hoe erg is het dan op de andere werelden?
 

DeletedUser

Guest
Ik zou wel iemand van .nl als idool willen maar wie moet ik dan nemen? De enige die in aanmerking komt ben jij natuurlijk, maar als we dit even objectief bekijken ben jij precies enkel op het AF actief.

Ik heb hier nog van meer personen gehoord dat .net "easy" is maar ik vraag me dan wel af of ze daar ooit een oorlogje hebben meegedaan. Ik wil de .net nu niet gaan ophemelen maar hier zijn de 'oorlogen' ronduit zwak omdat iedereen zich gegeneerd voelt een dorpje te veroveren dat toevallig in een nieuwe provincie ligt. (Laat dus maar staan nieuw continent)
Volgens mij moet de eerste oorlog van w10 nog steeds beginnen, ik heb enkel nog maar opruimacties gezien tot nu toe.

Dan ga ik me wel gaan afvragen hoeveel dagen (sorry weken/maanden want het duurt even voor je doorhebt dat je gewoon grandioos aan het verliezen bent) Shinpu/dispar/rip (Ja je mag eigenlijk het afzonderlijk talent van die drie stammen combineren) het zou uithouden tegen de stammen die ik op .net ben tegengekomen.

Maar goed, dit is totaal nutteloos, we zullen binnen een paar jaar ingame tegenover elkaar staan en dan kunnen we echt elkaar beginnen te flamen.

Nog volledig PS: Ik ken TWStats (echt waar), m'n statements zijn er licht over ik probeer er vooral een aantal pijnpunten van .nl met bloot te leggen.

Maar om even een ballonetje op te laten: Als dit een pro wereld is op .nl (zoals er bij creatie van een nieuw account op w10 wordt aangegeven) en het zit hier vol noobs (laat daar aub geen discussie over bestaan), hoe erg is het dan op de andere werelden?

oorlog meegemaakt op .net etc de ranking halen was net hetzelfde ondanks er veel meer spelers zijn, natuurlijk de meeste stammen daar met hun familie stammen zijn heel groot, maar stammen zoals Pils zijn daar ook klein gebleven ze en met succes ;) en nu daar in de laatste werelden hebben ze ook al een tijdje ingezien dat die .nl zo dom nog niet zijn met hun compacte stammen.

Wat je daar zegt over alle topspelers hier bij elkaar leggen en dan nog verliezen daar is echt wel sterk overdreven ze ;) Je onderschat hier dan de meeste toch. Maar geen erg is mooi :)

En hier noobs? klopt zeer zeker maar in dezelfde verhouding heb je er op .net nog meer ze want daar veel proberen er nog meer zomaar voor efkes zonder dat ze weten wat ze doen. En het verschil op andere werelden? hmm mja ik ken een paar werelden die ik persoonlijk minder vind, maar er zijn ook werelden waar ik leuke buurtjes heb er zit wel genoeg talent op .nl maar door de SNELLE opeenvolging van werelden worden die veel te veel verspreid daarin gaat tw een beetje in de fout feitelijk als je het mij vraagt.
En ook wilt niet zeggen dat het nu in je buurt rustig is dat er voor de rest niets rondloopt op deze wereld of op .nl e ;)

En waarom worden de oorlogen merendeel uit de weg gegaan? omdat er veel mensen redeneren zoals jij, liever "mergen" zoals je het noemt en rustig de "kleintjes" opedelen, dan kom jij nog eens klagen over het niveau als je het al zelf in de hand werkt!
 
Bovenaan