~phoe Vs PAST

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zwamz0r, je praat echt poep, en dat stinkt..
Past Redemption zal nooit alles wat zich bij ons afspeelt op het AF plaatsen,
Dat begrijp jij natuurlijk ook wel, net hetzelfde als dat Phoep dat niet doet..

Maar dat betekent nog niet dat we liegen..
Dat Phoep stinkt, dat weet iedereen..
Past is eerlijk en wij zullen dus posten wat waar is..
Geloof je het niet, What you want! Maar rot dan alsjeblieft op ;)

Dit betekend ook niet dat jullie de waarheid spreken. En grappig dat je mij zwamzor noemt want als jij net zoveel zou aanvalle als zou zwammen waren jullie idd heel goed bezig maar zolang dat niet gebeurd ...:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit betekend ook niet dat jullie de waarheid spreken. En grappig dat je mij zwamzor noemt want als jij net zoveel zou zwammen als ons aan zou vallen waren jullie idd heel goed bezig maar zolang dat niet gebeurd ...:D

nee jij bent lekker aan het aanvallen. ga gewoon weg van het AF je praat alleen onzin en je verdraait alles zo dat het weer bij jou stnadpunt uitkomt , ookal is dat standpunt zo scheef als wat. ga gewoon iets aanvallen en hoop dat je daar meer van bakt.
 

DeletedUser

Guest
nee jij bent lekker aan het aanvallen. ga gewoon weg van het AF je praat alleen onzin en je verdraait alles zo dat het weer bij jou stnadpunt uitkomt , ookal is dat standpunt zo scheef als wat. ga gewoon iets aanvallen en hoop dat je daar meer van bakt.

Ik heb niet eens front met PAST dus hou jij je mond dicht als je dat niet eens weet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet eens front met PAST dus hou jij je mond dicht als je dat niet eens weet.

dan spoor je je stamgenoten aan. in ieder geval verdraai niet alles zo je weet best dat je geen gelijk hebt of je bent scheel
 

DeletedUser

Guest
Mensen, ik krijg schoon genoeg van deze lage uitspraken over elkaar.
Zowel PAST als Phoe zetten zichzelf ten schande hier!

Ja, en ik durf dat zeggen. Ik ben lang geleden gestopt met het gedragen als een perfect lid. Ik durf m'n mond nu open te zetten. En ja, zelfs tegen mijn eigen stam.

Dus mensen, gedraag je een beetje aub...

Grtz
Beldin
 
Reactiescore
661
Zwamz0r, je praat echt poep, en dat stinkt..
Past Redemption zal nooit alles wat zich bij ons afspeelt op het AF plaatsen,
Dat begrijp jij natuurlijk ook wel, net hetzelfde als dat Phoep dat niet doet..

Maar dat betekent nog niet dat we liegen..
Dat Phoep stinkt, dat weet iedereen..
Past is eerlijk en wij zullen dus posten wat waar is..
Geloof je het niet, What you want! Maar rot dan alsjeblieft op ;)

Ik ben het vomondig eens met de vorige post. Het vervormen van namen en stamnamen klinkt bij mij eigenlijk eerder als een scheldwoord. Volgens de forumregels is het enige scheldwoord dat je kan en mag gebruiken "noob". Bij deze doe ik dan eens een oproep aan een moderator dit tegen te gaan. Ik heb bijna niks van heel dit stuk forum gelezen maar vind persoonlijk dat deze post bvb er flink over gaat. Dat het nu toevallig van donatello komt en dus eigenlijk een past speler heeft voor mij geen belang. Ik had een ander voorbeeld kunnen nemen ook.

De stam waar wij inzitten noemt phoe en niet anders, De speler waar jij het over hebt noemt wamzor en niet anders.

Wat me verder raar doet opkijken en waar jullie wss over gaan struikelen is dat het negatief praten over phoe erg haatdragend begint te worden. Ik heb zelfs geruchten opgevangen van spelers die drijgen iemand te komen opzoeken enz. (in real life dan). Als er een topic over een beste stam wordt opgericht dan zijn er spelers die zelfs niet meer hun eigen mening durven verkondigen en dus gewoon phoe niet durven tikken omdat ze angst hebben om finaal afgemaakt te worden op het forum.

Het zou me niet verwonderen dat bij de laatste spelenquete een paar heel negatieve antwoorden over het forum zijn gekomen. Dit komt toch absoluut door een paar spelers die de hele boel wel tot een erg negatief geheel hebben doen evolueren. Voor mij heeft het een vergelijkingspunt met een racistisch gevoel naar allochtone. Meedoen met de hele meute en eigenlijk niet weten waarom.

Ik durf dus nog eens uitdrukkelijk vragen om kwetsende en schelden taalgebruik niet toe te laten op het forum. Ook niet als het komt van zogezegde belangrijke spelers.

Groeten

Robbeke, de ubernoob
 

DeletedUser

Guest
Goed gesproken robbeke. Maar je mag je eigen stamgenoten ook wel is aanspreken op hun taalgebruik. En om nou iemand in real-life op te zoeken voor wat er op een spelletje wordt gezegd, is wel erg overdreven is het niet?
Dat is best wel erg als je je iets aantrekt van mensen die je niet kent of misschien 1 x op een meeting hebt gezien. Ik ben het helemaal met je eens , maar een naam als zwamzor is niet racistisch. Volgens mij als jij dit beschouwd als een rascitsche opmerking kun je voortaan betere iedere belediging opvatten als racistisch. Ik vind dat we nu allemaal (en ik zelf ook) op moeten houden met al dat gezwetst. Maar robbeke dat er nou echt scheldwoorden worden gebruikt zoals phoep vind ik ook sterk overdreven. Dus sluit ik bij deze af ga weer on topic en praat over de oorlog. En niet over iemand nieuwe bijnaam.

shootshoot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30507

Guest
Goed gesproken robbeke. Maar je mag je eigen stamgenoten ook wel is aanspreken op hun taalgebruik. En om nou iemand in real-life op te zoeken voor wat er op een spelletje wordt gezegd, is wel erg overdreven is het niet?
Dat is best wel erg als je je iets aantrekt van mensen die je niet kent of misschien 1 x op een meeting hebt gezien. Ik ben het helemaal met je eens , maar een naam als zwamzor is niet racistisch. Volgens mij als jij dit beschouwd als een rascitsche opmerking kun je voortaan betere iedere belediging opvatten als racistisch. Ik vind dat we nu allemaal (en ik zelf ook) op moeten houden met al dat gezwetst. Maar robbeke dat er nou echt racistisch wordt gedaan vind ik ook sterk overdreven. Dus sluit ik bij deze af ga weer on topic en praat over de oorlog. En niet over iemand nieuwe bijnaam.

shootshoot

Dan mag je je stamleider daar wel eens op aanspreken ;) kom maar met die ontkenningen donnatello....
 
Reactiescore
661
Goed gesproken robbeke. Maar je mag je eigen stamgenoten ook wel is aanspreken op hun taalgebruik. En om nou iemand in real-life op te zoeken voor wat er op een spelletje wordt gezegd, is wel erg overdreven is het niet?
Dat is best wel erg als je je iets aantrekt van mensen die je niet kent of misschien 1 x op een meeting hebt gezien. Ik ben het helemaal met je eens , maar een naam als zwamzor is niet racistisch. Volgens mij als jij dit beschouwd als een rascitsche opmerking kun je voortaan betere iedere belediging opvatten als racistisch. Ik vind dat we nu allemaal (en ik zelf ook) op moeten houden met al dat gezwetst. Maar robbeke dat er nou echt scheldwoorden worden gebruikt zoals phoep vind ik ook sterk overdreven. Dus sluit ik bij deze af ga weer on topic en praat over de oorlog. En niet over iemand nieuwe bijnaam.

shootshoot



Het gebruik van de verkeerde naam zie ik ook helemaal NIET als racistisch hoor. Ik heb geprobeerd een link te leggen in de haatdragerij naar de stam phoe toe. Deze kleinere gemeenschap (de spelers van w1 bedoel ik dan) vindt het tot heden normaal dat alles en iedereen of zelfs alleen maar de naam phoe op eender welke manier dan ook te bekladden. Op zich kan ik daar wel tegen, of zelfs helemaal, maar wat je merkt is dat sommige spelers die niet eens iets met phoe te maken hebben of in de buurt liggen of iemand van phoe kennen net hetzelfde beginnen doen. Ze durven niks wat dan ook met phoe te maken heeft in een positief daglicht zetten. Het negatieve hebben ze vernomen van horen zeggen, wat niet altijd strookt met de waarheid. Zo kom je op een bepaald moment tot een echt heksenjacht. Ik legde alleen de link met hoe er de dag van vandaag wordt omgegaan met allochtone jongeren.

Waar ik op aandring is dus dat je als je iets doms ziet je er zeker op mag ingaan en het mag bespotten maar waar ik nog meer op aandring is dat het toch zou mogen minderen met het sowieso negatief gebruik van de stamnaam phoe. Het lijkt echt nergens meer op.

En idd, het zou best kunnen dat mensen van onze stam of zelfs ik me heb verlaagd tot het gebruik van minder aangename woorden. Het was eerder een algemene oproep.

Waarschijnlijk zal het ook niet alleen op het forum van W1 zijn dat dit gebeurt. Vandaar ook dat de mods er beter op moeten letten dat ze dit inperken.



Ubernoob robbeke
 
Reactiescore
151
Het gebruik van de verkeerde naam zie ik ook helemaal NIET als racistisch hoor. Ik heb geprobeerd een link te leggen in de haatdragerij naar de stam phoe toe. Deze kleinere gemeenschap (de spelers van w1 bedoel ik dan) vindt het tot heden normaal dat alles en iedereen of zelfs alleen maar de naam phoe op eender welke manier dan ook te bekladden. Op zich kan ik daar wel tegen, of zelfs helemaal, maar wat je merkt is dat sommige spelers die niet eens iets met phoe te maken hebben of in de buurt liggen of iemand van phoe kennen net hetzelfde beginnen doen. Ze durven niks wat dan ook met phoe te maken heeft in een positief daglicht zetten. Het negatieve hebben ze vernomen van horen zeggen, wat niet altijd strookt met de waarheid. Zo kom je op een bepaald moment tot een echt heksenjacht. Ik legde alleen de link met hoe er de dag van vandaag wordt omgegaan met allochtone jongeren.

Waar ik op aandring is dus dat je als je iets doms ziet je er zeker op mag ingaan en het mag bespotten maar waar ik nog meer op aandring is dat het toch zou mogen minderen met het sowieso negatief gebruik van de stamnaam phoe. Het lijkt echt nergens meer op.

En idd, het zou best kunnen dat mensen van onze stam of zelfs ik me heb verlaagd tot het gebruik van minder aangename woorden. Het was eerder een algemene oproep.

Waarschijnlijk zal het ook niet alleen op het forum van W1 zijn dat dit gebeurt. Vandaar ook dat de mods er beter op moeten letten dat ze dit inperken.



Ubernoob robbeke

Ik durf ~Phoe niet in een positief daglicht te zetten? Denk het niet, tis meer dat ik geen daglicht kan bedenken waarin ~Phoe positief lijkt ;)

En een heksenjacht? Ik weet niet of je wel begrijpt wat dat is, maar het is zeker niet wat er met ~Phoe gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig ben ik al op een punt gekomen dat ik jou voor 95% negeer, want jij post toch alleen maar onzin, niet relevant, offtopic, spam, beledigend, etc.

Robbeke durft tenminste voor zijn mening uit te komen, hij heeft een duidelijk standpunt, daar wordt (grotendeels) normaal over gediscussieerd. Op die berichten van jou ertussendoor wordt niet eens gelet.
 

DeletedUser10875

Guest
Ik ben het met Robbeke eens.
Het enige wat op dit forum gebeurd is elkaar zo hard mogelijk en zo vaak mogelijk de grond in boren.
Dit is een propaganda forum, dus negatieve dingen naar vorenhalen is dus toegestaan.

Maar de manier hoe het tegenwoordig gaat op het AF van W1 is echt ver beneden het normale niveau.

Dan lees je het toch niet? Wat Amokro altijd zegt.
Een forum is bedoelt om het spel leuker te maken en andere personen op de hoogte te houden van wat er gaande is. En met dit gedrag is W1 het niet eens waard om een AF te hebben.

En als je je niet kan gedragen, ga dan wat nuttigs doen In game! Dan hier de "grote" jongen/meisje uit te hangen.

Naar mijn mening doen de forum mods van W1 geen ene flikker.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met Robbeke eens.
Het enige wat op dit forum gebeurd is elkaar zo hard mogelijk en zo vaak mogelijk de grond in boren.
Dit is een propaganda forum, dus negatieve dingen naar vorenhalen is dus toegestaan.

Maar de manier hoe het tegenwoordig gaat op het AF van W1 is echt ver beneden het normale niveau.

Dan lees je het toch niet? Wat Amokro altijd zegt.
Een forum is bedoelt om het spel leuker te maken en andere personen op de hoogte te houden van wat er gaande is. En met dit gedrag is W1 het niet eens waard om een AF te hebben.

En als je je niet kan gedragen, ga dan wat nuttigs doen In game! Dan hier de "grote" jongen/meisje uit te hangen.

Naar mijn mening doen de forum mods van W1 geen ene flikker.

Allemaal heel leuk en aardig, maar je ziet mij zelden in zulke spam topics, en ik boor Phoe ingame al de grond in.

"dan lees je het toch niet" is meestal als reactie op de spammers die niet tegen een discussie kunnen, omdat de posts te lang zijn, ze het sarcasme en dus de humor ervan niet snappen.

Dus beetje apart om die quote aan dit topic te linken, aangezien ik nooit spam, ik ga enkel wel eens off topic.
 

DeletedUser17047

Guest
Allemaal heel leuk en aardig, maar je ziet mij zelden in zulke spam topics, en ik boor Phoe ingame al de grond in.

"dan lees je het toch niet" is meestal als reactie op de spammers die niet tegen een discussie kunnen, omdat de posts te lang zijn, ze het sarcasme en dus de humor ervan niet snappen.

Dus beetje apart om die quote aan dit topic te linken, aangezien ik nooit spam, ik ga enkel wel eens off topic.

100% gelijk in:)
 

DeletedUser532

Guest
Dan mag je je stamleider daar wel eens op aanspreken ;) kom maar met die ontkenningen donnatello....

WTF!?
Waar heb jij het in godnaam over?
Ik kan me niet voorstellen dat Heavenly Tribe bij iemand op bezoek gaat komen..
Verder is de andere leider op vakantie dus dat lijkt me ook sterk dat die dit heeft gezegd in connectie met dit gebeuren..
En als je mij bedoeld, ik heb nergens gezegd dat ik iemand thuis ga opzoeken, dus ik ben het ook niet..
Kan je dan noemen wie het wel heeft gedaan?
 

DeletedUser

Guest
WTF!?
Waar heb jij het in godnaam over?
Ik kan me niet voorstellen dat Heavenly Tribe bij iemand op bezoek gaat komen..
Verder is de andere leider op vakantie dus dat lijkt me ook sterk dat die dit heeft gezegd in connectie met dit gebeuren..
En als je mij bedoeld, ik heb nergens gezegd dat ik iemand thuis ga opzoeken, dus ik ben het ook niet..
Kan je dan noemen wie het wel heeft gedaan?

Laila gaat iemand opzoeken.;)
 

DeletedUser

Guest
Amokro: Een beetje sarcasme kan altijd, en zelfs graag.
Maar ik heb het gevoel dat de grens van fatsoen al een lange tijd overschreden is, van beide zijden.

Ik ga niet akkoord met de woorden van sommige Phoe leden, alsook van PAST leden. Ik bekijk dit nu los van de stam waarin ik zit. Gelijk in welke stam ik nu zat, Past, Phoe, OVI, ... ik vind de grenzen van fatsoen overschreden.

En zoals ik half in de post van iemadn voor me kan lezen, ik ben te lui op te zoeken wie, moet ik meegaan met: Als het fatsoen niet terugkeert, mag wat mij betreft het W1 Algemeen Forum afgesloten worden.

Grtz
Beldin

Ps: domme vraag, ik weet het. Wie is Tila Tequila ingame? Ik speel w1 nog niet lang....
 

DeletedUser

Guest
Amokro: Een beetje sarcasme kan altijd, en zelfs graag.
Maar ik heb het gevoel dat de grens van fatsoen al een lange tijd overschreden is, van beide zijden.

Ik ga niet akkoord met de woorden van sommige Phoe leden, alsook van PAST leden. Ik bekijk dit nu los van de stam waarin ik zit. Gelijk in welke stam ik nu zat, Past, Phoe, OVI, ... ik vind de grenzen van fatsoen overschreden.

En zoals ik half in de post van iemadn voor me kan lezen, ik ben te lui op te zoeken wie, moet ik meegaan met: Als het fatsoen niet terugkeert, mag wat mij betreft het W1 Algemeen Forum afgesloten worden.

Grtz
Beldin

Ps: domme vraag, ik weet het. Wie is Tila Tequila ingame? Ik speel w1 nog niet lang....

Tila speelt niet meer W1.
En ik vind trouwens dat het allemaal wel meevalt zolang bepaalde spelers niet beginnen met onzin uitkramen irriteer ik me nergens aan.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tila speelt niet meer W1.
En ik vind trouwens dat het allemaal wel meevalt zolang bepaalde spelers niet beginnen met onzin uitkramen irriteer ik me nergens aan.:rolleyes:

Bwa, je hebt geen enkel idee hoe zoiets kan evolueren. Ik heb op een W4 Algemeen Forum gezet, en het wordt enkel erger. Het wordt zelfs te persoonlijk na een tijd... En zoiets wil ik niet meer opnieuw meemaken of zien.

Grtz
Beldin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan