Wederom een hackpoging van K32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23578

Guest
Ik wil me niet moeien maar volgens mij zijn K32 hackers want er zijn al meerdere die hebben gezet dat K32 hackt dus is het wel duidelijk.
 

DeletedUser15740

Guest
Ik wil me niet moeien maar volgens mij zijn K32 want er zijn al meerdere die hebben gezet dat K32 hackt dus is het wel duidelijk.

ik snap je zins bouw niet helemaal, of er zijn spontaan wat letters van je toetsenbord gevallen :D
 

DeletedUser

Guest
Hey Peevee,

nu is er eindelijk eens iets waar je bewijs van kan laten zien!

Post eens een screenshotje, van die valse aanmeldingen! ;)
 

DeletedUser

Guest
Die paar aanvalletjes van woete doen mij weinig. Incomings zijn toch heel normaal. Dat is het spelletje en incomings vind ik prachtig. Alleen dat hackgedrag bevalt mij stukken minder.

Op het interne forum van hac(K)stam 32 staat dat als er weer iets op het AF komt te staan dat in het nadeel is van hun stam dat iedereen hier moet reageren op het AF. Dat noemen ze propaganda zodat ze hun vuile spelletjes gewoon door kunnen zetten.

Tsja, wat vind ik hiervan: In en in triest. :(
 

DeletedUser

Guest
Ik heb Brigitte nog niet gezien, dus blijkbaar is de paniek nog niet erg groot.:D
 

DeletedUser13340

Guest
en ik vind in en in triest dat al jij of je stam word aangevallen je weer aandacht moet zoeken, door het weeral eens over de zelfde niet onderbouwde boeg te doen gooien van t hacken,

kom maar met die printsceens van die aanmeldingen.

en nu ben ik er klaar mee peeveetje krijgt weeral te veel aandacht,

ik heb klacht ingedient, want ik bnen hier zeker niet over te spreken, en zeer zeker niet op de manier die peevee nu hanteerd, en hij weet zelf wat ik bedoel

suc6 verders allemaal

Fulgore
 

DeletedUser

Guest
en ik vind in en in triest dat al jij of je stam word aangevallen je weer aandacht moet zoeken, door het weeral eens over de zelfde niet onderbouwde boeg te doen gooien van t hacken,

kom maar met die printsceens van die aanmeldingen.

en nu ben ik er klaar mee peeveetje krijgt weeral te veel aandacht,

ik heb klacht ingedient, want ik bnen hier zeker niet over te spreken, en zeer zeker niet op de manier die peevee nu hanteerd, en hij weet zelf wat ik bedoel

suc6 verders allemaal

Fulgore

-1 schrijffouten tellen mee;D

1-0 voor Peevee!
 

DeletedUser

Guest
Hey Peevee,

nu is er eindelijk eens iets waar je bewijs van kan laten zien!

Post eens een screenshotje, van die valse aanmeldingen! ;)

Geen probleem. Ik heb de laatste cijfers van mijn eigen IPadressen afgeschermd. K 32 is tot alles in staat dus ik neme het zekere voor het onzekere.

 

DeletedUser

Guest
Geen probleem. Ik heb de laatste cijfers van mijn eigen IPadressen afgeschermd. K 32 is tot alles in staat dus ik neme het zekere voor het onzekere.


Wat Crunx zegt:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan