The Golden Awards

DeletedUser

Guest
Een mening kan zeker een argument zijn als je die onderbouwt.
En interns, slechte ligging, mooi cluster dat is wel degelijk een feit.
Daarbij is hij vrij om zijn mening te geven, en andere ervan proberen te overtuigen. Dit heet discussieren.

billy, stop met slymen jong.
we weten het, je wil dat ze hydramine met rust laten.
goed zo.
nu mag jhe weer verder knoeien...
 

DeletedUser

Guest
Oja, als ik wil dat ze Hydramine metrust laten ga ik ook Pokerface aanvallen he?

Ik wist dat je niet al te slim was, maar dit slaat echt alles :p.

En daarbij, wat heeft dat met slijmen te maken?

je loopt al dagen aan een stuk werkelijk te gatlikken.
2 maand terug zou je jezelf schamen voor je gedrag...
 

DeletedUser

Guest
Dat heb ik nooit gehad. Wel tegen Gummi.
Ik heb nog steeds wat tegen bepaalde spelers van ViB. Maar met andere kan ik weer goed opschieten.

nja...
same..
het was jij en ik tegen die gummibende.
een bende die op nx trok
 

DeletedUser

Guest
Award voor de meest zinloze discussie: voor alle posters van de afgelopen dag in het Golden Awards topic. Met als hoofdprijswinnaars Prima en BillyPSV! Chapeau!
 

DeletedUser

Guest
Bijna alle spelers in TAoW die er voordat de FOG-leden erbij kwamen inzitten, zitten er al vanaf de start in. Wij kennen de kwaliteiten van hen wel, en daar staat het groeien van punten los van. Spelers stoppen, worden interns en andere spelers groeien hier weer van. Wellicht hebben sommige spelers hier grotendeels hun punten uit gehaald, maar wij kennen wel degelijk de kwaliteiten van deze spelers wel. Ik vind het trouwens wel grappig/raar, dat jij na de komst van de FOG-spelers, een heeeeel ander beeld heeft over TAoW gezien op: individuele spelers, leiding en clusterwerkingen (of hoe je dat noemt)

Hier wil ik graag aan toevoegen na de kritiek van ferdy op de 'slechte spelers' in TAoW:

Stopt er een speler in ViB, dan wordt er gezocht naar een vervanger voor een account, waardoor je nooit een goede samenhorigheidsgevoel kunt kweken. De nieuwe spelers ballen de geschiedenis of het hele plan erachter niet als ze maar een beetje kunnen edelen etc. Interns daarintegen zorgen ervoor dat de stoppende spelers van de wereld verdwijnen zonder daarvoor een nieuwe speler aan te roepen. De oude garde blijft hetzelfde, en komt geen verandering in. Hiermee kweek je toch wel een betere samenhorigheidsgevoel dan door constant nieuwe spelers op accounts te laten spelen.
Dus in hoeverre is jouw theorie over TAoW wel kloppend?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook nieuw in Fort op een account gezet, maar kan het prima vinden hoor. Ik volg de plannen van de leiders netjes en kan leuk samenwerken met andere leden.

Dus voor hoever klopt jou theorie voordat je een andere gaat twijfelen?


Al ben ik het wel met je eens, dat het verhaaltje van Ferdy ver te zoeken is..
 

DeletedUser

Guest
Waarom kan VIB dan geen vervanger vinden voor het account van Smeagol ? die jullie tenslotte internen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ligging misschien? Sommige liggen zo beroert dat je die beter kan internen..

Maarja, ik denk persoonlijk omdat die zo dicht bij Fort lag, haha, nee hoor :p Grapje
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: ViB
Meest belovende stam voor de toekomst: ViB
Slechtste stam: lux, TSB, FOG (alle 3 gevallen, teamspirit was weg en inactief)
Beste speler: bladieblaat, benleonard, ptagi
Meest belovende speler voor de toekomst: stafke, bladieblaat
Slechtste speler: (heel veel die zich groot voor doen)
Beste leider: benleonard, ptagi
Favoriete leider: benleonard
Slechtste leider: (momenteel geen antwoord)
Favoriete forumfiguur: ferdy
Minst favoriete forumfiguur: prima
Meest Arrogante Spelers: (momenteel geen antwoord)
Minst Arrogante Spelers: ferdy
Mooiste profiel afbeelding (speler): da phoenix
Mooiste profiel afbeelding (stam): Lux
Meest onterechte top stam*: (TSB lux)
Meest onterechte top speler*: careless xD
 

DeletedUser

Guest
Ik zie erg veel ViB voor ogen?

Tegenwoordig kan dit tropic ook wel gesloten worden, alles is ViB.. En krijg je nu weer zo'n andwoord: 'Ja maar dat terecht, we zijn de beste'.. Pff:(
 

DeletedUser

Guest
janno

stel je voor jij zit in vib, je weet hoe de stam in elkaar zit enz enz, en je kan je er helemaal in vinden. je ziet bijvoorbeeld (zoals een paar maanden voorheen) leden van fog een grote mond hebben op het AF. dan maak je daar toch korte metten mee als ze niet de waarheid spreken ?

ViB (klinkt misschien arrogant), is gewoon een top stam. Zo zie je er niet veel op wereld 8.

Vib, heeft vele grote stammen laten vallen. Mooie acties gedaan, mogen de leden daar dan ook eens voor beloont worden zonder afgekraakt te worden ?
 

DeletedUser

Guest
Mij hoor je niemand afkraken?

Het is gewoon zo dat het altijd zo gebeurt, maar je weet natuurlijk het meeste van je eigen stamleden af. Dat is wel zo..
Maar misschien word het tijd om buiten ViB ook eens te gaan praten met mensen, er zullen vast en zeker meer mensen zijn die bij jou hetzelfde gevoel losmaken als ViB leden.
Die mogen ook best eens in het zonnetje gezet worden dmv een golden award? Het geeft veel afwisseling en verrassingen hier in het tropic als iedereen zoveel mogelijk awards geeft buiten zijn eigen stam om.
 
Bovenaan