Mystic & COTN vs. #DDD#

DeletedUser

Guest
het is onreëel om dit topic Mystic&COTN VS #DDD# te noemen, gezien het feit dat er op het zelfde moment al oorlog word gevoerd tegen ze...
en dan niet me je stats komen dat jullie meer dorpen nemen dan WK/TNE want hun kunnen wel de doorslag geven

wel reëel blijven :D

Dat is een totaal andere oorlog die speelt en daar hebben wij als Mystic en COTN niks mee te maken. Die oorlog kwam er trouwens pas later dan die van Mystic & COTN tegen #DDD# dus zij zijn later ingegrepen.

Nounou, ze geven echt een doorslag. -TNE- verliest dorpen als een gek en +WK+ gaat ook bergafwaarts.

Beter nog; die is niet ééns officieel verklaard.

Wel reëel blijven ;).
 

DeletedUser

Guest
onzin, dorpen verliezen aan de vijand of je vijand verzwakken is niet hetzelfde...
ja volgens de stats verliezen ze dorpen, daarmee ben ik het niet met je oneens. maar hun kunnen wel de vijand (de vijand van jullie, in dit geval #DDD#) verzwakken!
op de statistieken staan niet de verslagen tegenstanders en als je me daar geen gelijk in wilt geven dan kan het alleen al een misleidend effect hebben.
een stam die aan verschillende kanten door verschillende stammen word aangevallen heeft het moeilijker om zichzelf te ondersteunen en verdedigen
 

DeletedUser35205

Guest
dutch3c daar kan ik helaas niet op antwoorden ^^

daarnaast is de oorlog officieel verklaren vrij relatief, DDD heeft ons officieel de oorlog verklaard via ons gedeelde forum dat we hadden als NAP.

niet op dit algemene forum via peppy spoilers enzo
 

DeletedUser

Guest
en +WK+ gaat ook bergafwaarts.


Denk dat ik daar maar eens een groot aanvalsplan op ga stellen ;)

en idd -TNE- verliest als een gek dorpen ;)
 

DeletedUser

Guest
onzin, dorpen verliezen aan de vijand of je vijand verzwakken is niet hetzelfde...
ja volgens de stats verliezen ze dorpen, daarmee ben ik het niet met je oneens. maar hun kunnen wel de vijand (de vijand van jullie, in dit geval #DDD#) verzwakken!
op de statistieken staan niet de verslagen tegenstanders en als je me daar geen gelijk in wilt geven dan kan het alleen al een misleidend effect hebben.
een stam die aan verschillende kanten door verschillende stammen word aangevallen heeft het moeilijker om zichzelf te ondersteunen en verdedigen

Wat jij wil, #DDD# wordt op verschillende fronten aangevallen etcetera. En dan? Zijn ze dan opeens superieur? Ik kan me herinneren dat we voor de oorlog, zelfs voor het bestaan van héél -TNE- al dik voor stonden op #DDD# ;). Toen vochten ze nog niet op meerdere fronten, en dat is nog niet alles, al zouden ze op meer fronten vechten, ze zijn en blijven grotere spelers hebben dan Mystic, die zichzelf redelijk zouden moeten kunnen weren.







dutch3c daar kan ik helaas niet op antwoorden ^^

daarnaast is de oorlog officieel verklaren vrij relatief, DDD heeft ons officieel de oorlog verklaard via ons gedeelde forum dat we hadden als NAP.

niet op dit algemene forum via peppy spoilers enzo

Dan moet je ook niet in ons oorlogtopic gaan praten over jullie oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Wat jij wil, #DDD# wordt op verschillende fronten aangevallen etcetera. En dan? Zijn ze dan opeens superieur? Ik kan me herinneren dat we voor de oorlog, zelfs voor het bestaan van héél -TNE- al dik voor stonden op #DDD# ;). Toen vochten ze nog niet op meerdere fronten, en dat is nog niet alles, al zouden ze op meer fronten vechten, ze zijn en blijven grotere spelers hebben dan Mystic, die zichzelf redelijk zouden moeten kunnen weren.

beweer ik iets anders? ik zeg ook niet dat DDD superieur is, ik heb niets in die richting gezegt dus ik weet niet waar je die opmerking op basseerd.

ik weet niet precies hoe het met TNE zit hoor, maar ik zie hier op het profiel van TNE:
The New Empire komt voort uit een fusie tussen Le Mec en TriadX. Samen zullen wij deze wereld overheersen.
Dus dat van, vóór TNE bestond verhaal lijkt me dan ook onzin, aangezien de vorige 2 samen waaruit TNE nu bestaat al langer bestonden.

maar nogmaals ik ken TNE niet, dus ik weet niet hoe het me le mec en triadx zat
 

DeletedUser

Guest
beweer ik iets anders? ik zeg ook niet dat DDD superieur is, ik heb niets in die richting gezegt dus ik weet niet waar je die opmerking op basseerd.

ik weet niet precies hoe het met TNE zit hoor, maar ik zie hier op het profiel van TNE:

Dus dat van, vóór TNE bestond verhaal lijkt me dan ook onzin, aangezien de vorige 2 samen waaruit TNE nu bestaat al langer bestonden.

maar nogmaals ik ken TNE niet, dus ik weet niet hoe het me le mec en triadx zat

Zeg ik dat jij zegt dat ze superieur zijn? Het was niet zo letterlijk bedoelt maar je prijst ze wel de hemel in en probeert ze veilig te praten ondanks dat ze verliezen.

-TNE- bestaat dus korter dan Mystic, goedzo ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zeg ik dat jij zegt dat ze superieur zijn? Het was niet zo letterlijk bedoelt maar je prijst ze wel de hemel in en probeert ze veilig te praten ondanks dat ze verliezen.

-TNE- bestaat dus korter als Mystic, goedzo ;).

neen, ik prijs ze niet de hemel in.
ik vind enkel dat dit te eenzijdig word bekeken, het is onredelijk om zo te zeggen dat jullie DDD verslaan als DDD al vanuit meerdere kanten wordt belaagd.
 

DeletedUser

Guest
neen, ik prijs ze niet de hemel in.
ik vind enkel dat dit te eenzijdig word bekeken, het is onredelijk om zo te zeggen dat jullie DDD verslaan als DDD al vanuit meerdere kanten wordt belaagd.

We verslaan ze toch of niet dan? Mag ik dat dan niet zeggen? :)
 

DeletedUser

Guest
neen, ik prijs ze niet de hemel in.
ik vind enkel dat dit te eenzijdig word bekeken, het is onredelijk om zo te zeggen dat jullie DDD verslaan als DDD al vanuit meerdere kanten wordt belaagd.

Precies en maar patsen en patsen dat jullie dorpjes winnen. Ik elke post van jouw komt dat voor.
 

DeletedUser

Guest
Zo hoe nuttig zijn jouw posts dutch3c?

Je bevestigt dingen en verbeterd mijn Nederlands.

Toevoegende waarde: 0
 

DeletedUser

Guest
het is onreëel om dit topic Mystic&COTN VS #DDD# te noemen, gezien het feit dat er op het zelfde moment al oorlog word gevoerd tegen ze...
en dan niet me je stats komen dat jullie meer dorpen nemen dan WK/TNE want hun kunnen wel de doorslag geven

wel reëel blijven :D

maar daar hebben hun niets mee te maken.
en als hun zoveel vijanden hebben, hebben ze waarschijnlijk zelf voor gezorgd.
als ze zo aardig zijn en alles zouden ze niet veel vijanden hebben.
 

DeletedUser

Guest
maar daar hebben hun niets mee te maken.
en als hun zoveel vijanden hebben, hebben ze waarschijnlijk zelf voor gezorgd.
als ze zo aardig zijn en alles zouden ze niet veel vijanden hebben.

onzin, daar hebben ze wel degelijk iets mee te maken.
wat is nu makkelijk een stam 1:1 aanvallen of een stam aanvallen die al belaagd word, dan is de oorlog makkelijker te winnen aangezien je vijand al verzwakt is!
 

DeletedUser

Guest
onzin, daar hebben ze wel degelijk iets mee te maken.
wat is nu makkelijk een stam 1:1 aanvallen of een stam aanvallen die al belaagd word, dan is de oorlog makkelijker te winnen aangezien je vijand al verzwakt is!

Luister: Mystic & COTN vallen #DDD# al geruime tijd aan, +WK+ is sowieso later ingesprongen want die hadden nog een NAP tijdens onze oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Luister: Mystic & COTN vallen #DDD# al geruime tijd aan, +WK+ is sowieso later ingesprongen want die hadden nog een NAP tijdens onze oorlog.

Luister maat ik reageerde op Chipsz0r.
anyway wat dan nog? het is voor jullie altijd nog een voordeel.
en het ging hier om het feit dat de oorlog zoals hij hier wordt gesteld niet fair is.
 

DeletedUser

Guest
Luister maat ik reageerde op Chipsz0r.
anyway wat dan nog? het is voor jullie altijd nog een voordeel.
en het ging hier om het feit dat de oorlog zoals hij hier wordt gesteld niet fair is.

En ik reageerde op jouw opmerking, maat :).

De oorlog is zo fair als het maar zijn kan. Dan zou er wel meer niet fair zijn hè?

It's the game, deal with it.

Niet onze schuld dat de oorlog zo geworden is hè?

(Kan wel weer in argument vallen met je maar dan praat je er toch weer omheen. Nutteloos dus.)
 
Bovenaan