Mystic & COTN vs. #DDD#

DeletedUser

Guest
En ik reageerde op jouw opmerking, maat :).

De oorlog is zo fair als het maar zijn kan. Dan zou er wel meer niet fair zijn hè?

It's the game, deal with it.

Niet onze schuld dat de oorlog zo geworden is hè?

(Kan wel weer in argument vallen met je maar dan praat je er toch weer omheen. Nutteloos dus.)

klopt, er zijn zoveel dingen niet fair, maar het is kansloos om hier op dit forum te zetten wat er allemaal niet fair is want daar is het niet voor bedoeld ;)

en wie zegt dat het jullie schuld is? dat heb ik niet gezegt, en ik kan wel wéér gaan zeggen wat ik wel gezegt heb maar daar draai jij dan weer om heen (of eigenlijk...jij noemt het argumenten geven, ach ieder zo zijn eigen ding;))
 

DeletedUser

Guest
klopt, er zijn zoveel dingen niet fair, maar het is kansloos om hier op dit forum te zetten wat er allemaal niet fair is want daar is het niet voor bedoeld ;)

en wie zegt dat het jullie schuld is? dat heb ik niet gezegt, en ik kan wel wéér gaan zeggen wat ik wel gezegt heb maar daar draai jij dan weer om heen (of eigenlijk...jij noemt het argumenten geven, ach ieder zo zijn eigen ding;))

Nee maar zo komt het wel over ;). Ook op de rest van de TW-community. Alsof wij helemaal geen reet hoeven te doen, dat #DDD# vanzelf wel dood gaat nu er toch 4 stammen tegen vechten. Denk je dat die zich zo gemakkelijk weggeven? Vraag maar aan Dutch3c, die bieden echt wel verzet hoor, ben daar maar zeker van.
 

DeletedUser

Guest
En ik reageerde op jouw opmerking, maat :).

De oorlog is zo fair als het maar zijn kan. Dan zou er wel meer niet fair zijn hè?

It's the game, deal with it.

Niet onze schuld dat de oorlog zo geworden is hè?

(Kan wel weer in argument vallen met je maar dan praat je er toch weer omheen. Nutteloos dus.)

ik vraag 1 ding af.

wat als wk en tne ons op dit moment niet aangevallen hadden.

dan hadden we daar dus geen os heen hoeven te sturen en stond alles bij jullie.

dus je kan ze op dit moment beter bedanken dan dat je ze zo afkraakt.

want zonder die aanvallen van hun hadden jullie het nooit! gered.
 

DeletedUser

Guest
ik vraag 1 ding af.

wat als wk en tne ons op dit moment niet aangevallen hadden.

dan hadden we daar dus geen os heen hoeven te sturen en stond alles bij jullie.

dus je kan ze op dit moment beter bedanken dan dat je ze zo afkraakt.

want zonder die aanvallen van hun hadden jullie het nooit! gered.

dat was dus mijn punt de hele tijd al. :)
 

DeletedUser

Guest
ik vraag 1 ding af.

wat als wk en tne ons op dit moment niet aangevallen hadden.

dan hadden we daar dus geen os heen hoeven te sturen en stond alles bij jullie.

dus je kan ze op dit moment beter bedanken dan dat je ze zo afkraakt.

want zonder die aanvallen van hun hadden jullie het nooit! gered.

We redden het al de hele tijd zonder ze hoor. Tot heden toe.

Zolang wij op verschillende posities blijven aanvallen samen met COTN die aan de andere kant van jullie ligt blijven we toch mooi dorpen overnemen?

En ik wil niet héél vervelend doen maar wij liggen totaal omgeven door *ART* en ~GaG~ met jullie (#DDD#) er dan ook nog bij. Dat betekent dus dat wij het net zo moeilijk horen te hebben als jullie!

En de grens met ons staat echt nog wel vol met troepen hoor, ochiba in ieder geval. Vandaag toch wel een paar volop gecleard! :D


Met andere woorden:
Het is dus gewoon een zwak excuus om jullie nederlaag tegen twee kleine stammetjes als Mystic en COTN te verminderen.




Zo kan ik het ook spelen hè
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We redden het al de hele tijd zonder ze hoor. Tot heden toe.

Zolang wij op verschillende posities blijven aanvallen samen met COTN die aan de andere kant van jullie ligt blijven we toch mooi dorpen overnemen?

En ik wil niet héél vervelend doen maar wij liggen totaal omgeven door *ART* en ~GaG~ met jullie (#DDD#) er dan ook nog bij. Dat betekent dus dat wij het net zo moeilijk horen te hebben als jullie!

En de grens met ons staat echt nog wel vol met troepen hoor, ochiba in ieder geval. Vandaag toch wel een paar volop gecleard! :D


Met andere woorden:
Het is dus gewoon een zwak excuus om jullie nederlaag tegen twee kleine stammetjes als Mystic en COTN te verminderen.




Zo kan ik het ook spelen hè

een paar dorpen van ochiba gecleard???? dan mis ik wat denk ik

je snapt het nog steeds niet he, want als wij niet aangevallen werden aan de andere kant stonden die dorpen dubbel zo vol
 

DeletedUser

Guest
We redden het al de hele tijd zonder ze hoor. Tot heden toe.

Zolang wij op verschillende posities blijven aanvallen samen met COTN die aan de andere kant van jullie ligt blijven we toch mooi dorpen overnemen?

En ik wil niet héél vervelend doen maar wij liggen totaal omgeven door *ART* en ~GaG~ met jullie (#DDD#) er dan ook nog bij. Dat betekent dus dat wij het net zo moeilijk horen te hebben als jullie!

En de grens met ons staat echt nog wel vol met troepen hoor, ochiba in ieder geval. Vandaag toch wel een paar volop gecleard! :D


Met andere woorden:
Het is dus gewoon een zwak excuus om jullie nederlaag tegen twee kleine stammetjes als Mystic en COTN te verminderen.




Zo kan ik het ook spelen hè

hoo, even over een zwak excuus gesproken?

dit is een zwak excuus!

je ligt omgeven door *ART* en ~GAG~ en wat dan nog? voor zover ik weet vallen ART & GAG members Mystic niet eens aan. en DDD word daarentegen wél belaagd door meerdere stammen

en dan durven te stellen dat een ander een zwak excuus geeft...
 

DeletedUser

Guest
hoo, even over een zwak excuus gesproken?

dit is een zwak excuus!

je ligt omgeven door *ART* en ~GAG~ en wat dan nog? voor zover ik weet vallen ART & GAG members Mystic niet eens aan. en DDD word daarentegen wél belaagd door meerdere stammen

en dan durven te stellen dat een ander een zwak excuus geeft...

Worden die dan zo hard belaagd? Volgens mij niet hoor.
 

DeletedUser

Guest
dutch3c daar kan ik helaas niet op antwoorden ^^

daarnaast is de oorlog officieel verklaren vrij relatief, DDD heeft ons officieel de oorlog verklaard via ons gedeelde forum dat we hadden als NAP.

niet op dit algemene forum via peppy spoilers enzo

jogoo ge zijt de grootste zeveraar van heel tw .wij hebben nooit maar dan ook nooit de oorlog verklaard aan jullie .we waren bg dat prutserke met zijn grote mond .dat stukje sompel vond dat hij een van onze leden moest aanvallen .terwijl we bg waren .toen heb ik jullie de keuze gegeven en gevraagd om er mee op te houden want een bg valt geen bg aan .maar sompelke vond dat niet nodig om er ook maar mee op te houden met het aanvallen van ons stam lid .toen heb ik hem de keuze gegeven en jullie gezegd dat er zeker tegen reactie zou komen van onze kant uit (tegen reactie is niet een oorlogsverklaring )jullie bleven immers door gaan toen heb ik de knoop door gehakt en jullie geschrapt als bg .en kom nu niet met de zever af dat hij een vluchteling was nee sompel is pas met aanvallen begonnen toen hij al in onze stam zat .zo is het gelopen en niet anders :confused:
 

DeletedUser35205

Guest
mwah dat komt ook redelijk in de buurt, als jij het zo wilt noemen je bent gewoon de helft van je ondersteuning kwijt

enkel wat wij gedaan hebben is gereageert op die zogenaamde represailles. dan noem je het geen oorlog dan noem je het schermutselingen maakt me verder niet uit.

waar het op neerkomt wat Oponn en Mortal ook zeiden DDD mist gewoon de helft van zijn ondersteuning.

ik heb gesprekken gehad met sint todor over het een en ander en ware het niet dat er inderdaad wat voor is gevallen zoals micati zei dan had DDD er misschien wel een BG bij
 

DeletedUser

Guest
mwah dat komt ook redelijk in de buurt, als jij het zo wilt noemen je bent gewoon de helft van je ondersteuning kwijt

enkel wat wij gedaan hebben is gereageert op die zogenaamde represailles. dan noem je het geen oorlog dan noem je het schermutselingen maakt me verder niet uit.

waar het op neerkomt wat Oponn en Mortal ook zeiden DDD mist gewoon de helft van zijn ondersteuning.

ik heb gesprekken gehad met sint todor over het een en ander en ware het niet dat er inderdaad wat voor is gevallen zoals micati zei dan had DDD er misschien wel een BG bij

een bg er bij dan nog liever zonder jullie als bg .een bg die zijn eigen bg aanvalt neen bedankt .ik vermoed dat jullie nog niet eens weten wat een bg is.anders zouden jullie geen stamlid tijdens de bg aanvallen .(sorry sompel weet dat niet ) bwa en jullie ook niet anders zouden jullie er wel op in gegaan zijn op sompel zijn acties .maar jullie kruipen hem in de kont .:)zullen jullie ver mee komen .en das de waarheid ook
 

DeletedUser

Guest
een paar dorpen van ochiba gecleard???? dan mis ik wat denk ik

je snapt het nog steeds niet he, want als wij niet aangevallen werden aan de andere kant stonden die dorpen dubbel zo vol

Daar had Raizor wel gelijk, er waren een aantal dorpen gecleard, ik heb het gemerkt:( Maar deze discussie word een beetje rot, lees het dus ook niet echt meer, het is hier alleen maar een soort welles,nietes spelletje
 

DeletedUser35205

Guest
een bg er bij dan nog liever zonder jullie als bg .een bg die zijn eigen bg aanvalt neen bedankt .ik vermoed dat jullie nog niet eens weten wat een bg is.anders zouden jullie geen stamlid tijdens de bg aanvallen .(sorry sompel weet dat niet ) bwa en jullie ook niet anders zouden jullie er wel op in gegaan zijn op sompel zijn acties .maar jullie kruipen hem in de kont .:)zullen jullie ver mee komen .en das de waarheid ook

ach micati, voel je niet zo aangevallen, lees eerst wat ik zeg.

ik zeg als dat niet was voorgevallen. daarnaast staan wij achter de acties van onze leiding daarom bestaan we nog steeds en staan we hoger dan ooit tevoren.

kont kruipen is anders, daar ben ik sowieso geen fan van. het is een voor allen allen voor 1 dus als 1 iemand een beslissing maakt staan we daar als stam achter
 

DeletedUser

Guest
Ik geef Mortal helemaal gelijk dat DDD niet alleen aan onze grens vecht en dat ze hun OS moeten verdelen. Dat maakt het ons inderdaad wel wat makkelijker.

Maar als je de dreigingen per stam bekijkt, zijn de dreigingen van COTN en Mystic denk ik toch wel het sterkst. Dus de grenzen daar zullen ook voller staan dan elders. Vooral Ochiba zijn dorpen staan aardig vol.

Eerlijk gezegd vind ik dat DDD de draad nu weer heel goed oppakt. In het verleden vond ik ze een mindere stam dan dat ze nu zijn. Vroeger waren ze een massa stam met 60+ leden. En nu is het een stam van netjes 40 leden. 40 leden die elkaar goed ondersteunen. Verdedigen kan #DDD# zowiso wel, dat hebben we gemerkt bij Ochiba-shigure en bij gameboy12341.

Dus ik denk dat DDD wel weer een kans maakt om erboven uit te komen, maar dan zullen ze wel de diplomatische kant op moeten en ervoor zorgen dat ze niet op alle fronten oorlog voeren. Dat is niet slim en houd je niet eeuwig vol.

De aanvallen gaan nog altijd vrolijk voor. Van beide kanten worden dorpen overgenomen en verloren.

De aanvallen op gameboy12341 werden geblockt of de dorpen werden direct weer terug genomen. +1 voor #DDD#

De geclearde dorpen van ochiba, waar raizor het over had, ben ik verantwoordelijk voor.

Het plan was om 3 dorpen over te nemen in het Mystic cluster. 2 dorpen zijn met succes overgenomen. Het 3e dorp stond echter te vol en heb ik niet kunnen clearen.

Van de derde clear kreeg ik dit terug:

Verdediger: Ochiba-Shigure
Dorp: 032 N/E (794|348) C37

Aantal: 19058 26366 10 14007 0 6 0 4702 3 0 0 0
Verliezen: 1233 1706 1 906 0 0 0 304 0 0 0 0


Tijdens mijn aanval wist ochiba ook nog een dorpje van Karele te pakken, mijn complimenten daarvoor. Dit dorpje kreeg de volgende ochtend ook weer 8 clears op zijn dak. Dat dorp heb ik de volgende ochtend gelukkig weer terug kunnen pakken.


Verdediger: Ochiba-Shigure
Dorp: Shibuya 30 (793|348)

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 11 naar -14


Zo zie je dat het nu toch wel aardig gelijk op gaat. Ookal doen wij, Mystic, het toch nog altijd iets beter :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even de VV bij Gameboy gedaan en hij speelt het erg goed moet ik zeggen. :)

Verder moet ik ok een complimentje geven aan KNVB (Zo heet hij toch) Die timede een aanval echt perfect maar vergat met een paar clears rammen mee te sturen. Als hij dat wel had gedaan had hij het gered denk ik.

Maar Bliksem, ben jij dan de enige die dorpen van Ochiba gecleard heeft?
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk iemand die de discussie de goede kant op laat lopen, gewoon eerlijk.
complimenten Bliksem Pybe :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even de VV bij Gameboy gedaan en hij speelt het erg goed moet ik zeggen. :)

Verder moet ik ok een complimentje geven aan KNVB (Zo heet hij toch) Die timede een aanval echt perfect maar vergat met een paar clears rammen mee te sturen. Als hij dat wel had gedaan had hij het gered denk ik.

Maar Bliksem, ben jij dan de enige die dorpen van Ochiba gecleard heeft?

Met de stamaanval op micati had ik heel wat clears over. Deze heb ik dus daarvoor gebruikt.

Ik heb het ook al met KBVB over gehad. Hij baalde er een beetje van dat hij die aanval gedaan had. Hij scoutte die dorpen en ging meteen in de aanval, maar kon daardoor geen rammen meesturen. Voor de aanval aankwam had hij er al een slecht gevoel bij. Hij zei ook dat dat nooit meer zal gebeuren ;) Dus de volgende keer krijgt Gameboy gewoon ook rammen over de vloer :)
 
Bovenaan