X-mas vs NEOH

DeletedUser56633

Guest
mwah tompeter,niet gunnen is een groot woord,ze hebben misschien geen 2 fronten oorlog,wat jammerlijk is haha
maar wel 1 waar ze dikke winsten op halen,en oeps behaald op beide fronten geen grote winsten atm.

of jij komt gewoon terug?
Het is zo saai nu:rolleyes:
 

DeletedUser81928

Guest
Naah dan komen ze maar op hun blote knieen smeken dan neem ik het in overweging. sws niks aan zonder wim
 

DeletedUser

Guest
mwah tompeter,niet gunnen is een groot woord,ze hebben misschien geen 2 fronten oorlog,wat jammerlijk is haha
maar wel 1 waar ze dikke winsten op halen,en oeps behaald op beide fronten geen grote winsten atm.

Daar heb je een punt, als je iets doet moet je het ook goed doen he:)
 

DeletedUser81928

Guest
oooh zeker denk dat neoh kwalitatief er het beste voorstaat logisch als ze ziet hoe de wereld nu verloopt
 

DeletedUser81928

Guest
oooh zeker denk dat neoh kwalitatief er het beste voorstaat logisch als ze ziet hoe de wereld nu verloopt
 

DeletedUser56633

Guest
Daar heb je een punt, als je iets doet moet je het ook goed doen he:)

Ja,maja het is X-mas he:p

grote bek tegen mij,en nu lopen ze allemaal weg,heb het wel gemist helaas,heb enkel stats soms gevolgd,en soms gelogd op TRI.


oooh zeker denk dat neoh kwalitatief er het beste voorstaat logisch als ze ziet hoe de wereld nu verloopt


ja klopt,maja..

en gewoon terug komen jij,dan komt Shikea ook wel terug denk ik:p
 

DeletedUser65185

Guest
zoo jammer he, dan kicken ze wardking en dan pas komt er een speler vv'en in plaats van in x-mas te houden dat is mooier voor de stats
 

DeletedUser56633

Guest
ja,zag ik ook:p

Ik dacht naja wardking is gekicked dus is gestopt,maar nee zit er weer iemand op te vv-en
naja gewoon wardking bij stats voegen..
 

DeletedUser

Guest
Wel een prestatie van wardking, ik heb nog nooit iemand zo hard zien dalen=']
 

DeletedUser65185

Guest
knight dat weten we hoor, en die is de moed na 2 dagen ook verloren omdat het acc dood is, tjah wat verwacht je als je een acc krijgt dat gefarmt wordt en continu wordt geedeld.


Hij vond onze edel aanvallen wel zwak... wat verwacht je nu ook als je al 20u loopt naar het dichtstbijzijnde dorp en je moet al 2 weken niet timen om dorpen binnen te halen :p.

Blijkbaar was wardking weg van dag 1 dat hij een massa kreeg hahaha
 

DeletedUser65185

Guest
achja 2dagen vv en het al opgeven koste me toch de volle 3 treinen waarvan 1 door eigen schuld haha :p.
 

DeletedUser56633

Guest
Ik vraag me alleen af waarom spelers X-mas steeds verlaten en dan toch weer terug keren?

Is dit een poging ons in de war te brengen?
Of ons te laten lachen omdat X-mas weer leden 'kwijt' is?

Mini was weg(met vv waakaap) die is nu terug,en happy is weer weg,en die zal ook wel weer terugkeren:confused:
 

DeletedUser

Guest
Maakt niet uit. Onze edelrichtingen blijven hetzelfde, namelijk naar het zuiden.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me alleen af waarom spelers X-mas steeds verlaten en dan toch weer terug keren?

Is dit een poging ons in de war te brengen?
Of ons te laten lachen omdat X-mas weer leden 'kwijt' is?

Mini was weg(met vv waakaap) die is nu terug,en happy is weer weg,en die zal ook wel weer terugkeren:confused:

zal wss niet terugkeren.
 

DeletedUser56633

Guest
Maakt niet uit. Onze edelrichtingen blijven hetzelfde, namelijk naar het zuiden.

tsja,bij ons ook,maja dat geswitch steeds,ik weet nog een regel binnen X-mas.

"Als je eenmaal de stam verlaat,kom je er ook niet meer in,we willen de leden veranderingen aantal zo laag mogelijk houden"

ja uhu:rolleyes:

zal wss niet terugkeren.

Speel jij daar op?
ik weet nog steeds niet waar jij speelt haha
 
Bovenaan