WvW Verledens

Reactiescore
122
Het kleine dilemma is vooral dat je dan krijgt dat ze een soort bewezen goedje is omdat ze wellicht toch een claim maakte

Anderzijds zou ik mezelf ook best eens burger kunnen noemen ipv goedje zonder dat dat het mijn bedoeling is of dat ik uberhaupt burger ben, daar meteen iemand voor laten doodvallen vind ik ook wat overdreven persoonlijk, al staat het tigor vrij omte doen in haar potje. Ik had het ook niet gedaan.

In principe kan iedereen zeggen dat ie burger is zonder dat dit bewezen kan worden.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Kijk en dat is nou net wat ik wilde mijden,

er werd meteen geroepen van ooh claim hier claim dat.
Dus heb ik daar op geanticipeerd en met gevolgen.

Ik weet dat non claim geen favo potje is. Maar ik had in feite duidelijk kunnen zeggen wat er onder nonclaim verstaan word.
al heb ik benoemd geen claims geen hints. Dus kan je wel de conclusie uit trekken dat ik geen andere keuze had.

Maar goed ;)
 
Reactiescore
723
Ik kan mijn rol duidelijk maken zonder te claimen of hinten. Als dat geen specialiteit is?
 
Reactiescore
770
ik heb een oorlogsverleden in de Joegoslavische oorlogen
 
Reactiescore
28
Potjes:
#49 Kahvi:
Burger en cupido, gekoppeld aan Lieflap, dood lynch dag 3
#51 Quecha & AivB: Burger, lynch dag 2
#52 Edward von Woodstock: Burger, gelunched laatste dag
#53 Jojor: Burger, gewonnen
#54 Bappos & Senne: Burger, dood dag 1
#55 iDesign & Failure: Burger, vervangen dag 2
#56 -Tim-: Burger, gelunched dag 1
#57 Lollie-nator12 & Thijsje: Burger, zelfmoord op dag 2 (onenigheid met leiding)
#58 Lieflap & Kahvi: Burger, lynch dag 4
#59 Simonyoda3: Ketterse wolf, laatste dag lynch
#60 AivB & Riverflow: Burger, gewonnen
#61 Predator025: Ziener, dag 2 claimdood omdat ik indirect Slaro (wolf) lynchte.
#62 Quechua: Beul, lynch dag 4
#63 Joe Carioca & Bappos: Burger, lunch dag 4
#64 AivB: Burger, gewonnen
#65 ll0ll king & Slaro: Geen idee wie won
#67 Lieflap & Quechua: Burger, lynch dag 6
#70 Lieflap & Quechua: Burger, lunch dag 1
#71 AivB & ll0ll king: Burger, lynch dag 1, daarna geholpen met leiden nadat Riverflow
tijdgebrek had
#72 Slaro: Heks, lunch dag 1
#73 Simonyoda3: Jager, Lynch dag 2, Bappos (burger/cupido) neergeschoten, koppel
met Ayse (heks)
#81 Simonyoda3: Heks, lunch dag 2, koppeltje Anthraxxis (geinfecteerde wolf) en Slaro
(Wolf) gedood met mijn doodsdrankje.
#82 ll0ll King: Ice sCream gewonnen als wolf
#83 A Fatal Prestige: Burger, lunch dag 3
#84 Quechua: Jager, lunch dag 5. Chagall (burger) geschoten.
#85 Koenfighter & Senne: Burger, ingevallen en gewonnen
#86 Moederkoek & Ayse: Burger, lynch dag 7
#87 Simonyoda3: Wolf, ronde stilgelegd
#88 Bert & Amytje14: Wolf & koppel. Gewonnen als g/s koppel met Jodude
#91 Edward von Woodstock: Ketterse wolf, lynch dag 3
#93 -Tim-: Wolf, overleden aan hongersnood
#95 Senne: Burger, gewonnen en laatste wolf gevangen
#96 Bappos & Bert: Burger, Lunch dag 1 na eruit werken wolf
#97 Ice sCream & ll0ll king: Stilgelegd nadat g/s koppel TV/Slaro alle wolven weggaven na hun
dood
#99 Quechua: Burger, lynch dag 5
#102 Bik en Rode Trap: Burger, lunch dag 8.
#103 Yube: Burger, claimdood dag 6 (anoniem potje)
#106 Rukurt en Zygote: Jager, lunch dag 6, ik schoot Amy dood (burger)
#110 Bik en Rode Trap: Welp, lynch dag 6
#117 Marwoleath: Muizenval en koppel. Dood dag 2 omdat mijn koppeltje inactief was.
#127 Bik & Marwoleath: Burger, ik overleefde maar wolven wonnen
#130 Simonyoda3: Burger, wederom leven tot het einde, wederom wonnen de wolven
#131 Anthraxxis & Anne: Wijze burger, leven tot einde, verliezen van slechtjes
#132 Marwoleath & Bappos: Burger, dood dag 2
#156 ??? : Burger, lynch dag 1
#157 ???: Infectiewolf, lynch dag 6, wolven wonnen.
#158 ll0ll king: Gewonnen door Stealer of Faith, Kahvi, Reversistence, Ice sCream,
Deviance, Flexibility, RobinVe
#159 Oscar11: Bengel, dood dag 5
#162 Ice sCream: Wolf, lynch dag 4
#164 CrazySobek: Burger, lunch dag 6
#165 ???: Burger, lynch dag 3
#166 Blue: Gewonnen als 4-man koppel met Marwoleath, Ice sCream en
Flexibility
#167 Lytho: Burger, lynch dag 4
#168 Marwoleath: Burger koppel met Reversistence, lunch dag 1
#169 Moederkoek & Vic: Burger, lunch dag 2
#171 pr0sieeb: Bengel, wolven wonnen vrij snel
#172 Capri & Reversistence: Bengel, gewonnen
#176 Dream&n Ice sCream: Wolf, gewonnen met Nonkel Jos en Quechua
#179 Marwoleath: Burger, lunch dag 3
#193 Jodude en Quechua: Wolf, gewonnen met Dacure
#219 Capricorno: Burger, lynch dag 5
#317 Tigor93: Burger, lynch dag 6


Rollen:
Beul:
1x
Bengel: 3x
Burger: 37x
Jager: 3x
Heks: 3x
Muizenval: 1x
Welp: 1x
Wolf: 9x (2x ketters, 1x infectie)
Ziener: 1x

Statistieken:
Gespeeld:
58x
Leiding: 4x
Gewonnen als goedje: 6x
Gewonnen als slechtje: 2x
Gewonnen als koppel: 2x g/s
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2265087

Guest
Ah, het waren zoveel topics om door te nemen dat ik op het einde er snel doorheen ben gegaan :tongue:

Haha fair enough, er staat ook niet echt duidelijk in de rollenlijst wie nou eigenlijk koppel was met wie. Ik heb het alleen onthouden omdat ik toen zoveel zin had in dat potje - koppelpotje leek me grappig - en toen de eerste nacht al dood ging :tongue:
 
Reactiescore
28
Haha fair enough, er staat ook niet echt duidelijk in de rollenlijst wie nou eigenlijk koppel was met wie. Ik heb het alleen onthouden omdat ik toen zoveel zin had in dat potje - koppelpotje leek me grappig - en toen de eerste nacht al dood ging :tongue:

Ook heel veel rollenlijsten die niet worden bijgewerkt en dan moet je zelf door de topics heen :tongue:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ook heel veel rollenlijsten die niet worden bijgewerkt en dan moet je zelf door de topics heen :tongue:

Ja indd. Of linkjes uit de beginposts die niet meer werken doordat de urls zijn veranderd. En de verwijderde accounts/gebruikersnamen maken het er ook niet makkelijker op om snel posts van de spelleider te vinden. Het is een frusterend werkje geworden om de geschiedenis bij te houden.
 
Reactiescore
28
Ja indd. Of linkjes uit de beginposts die niet meer werken doordat de urls zijn veranderd. En de verwijderde accounts/gebruikersnamen maken het er ook niet makkelijker op om snel posts van de spelleider te vinden. Het is een frusterend werkje geworden om de geschiedenis bij te houden.

Dat is echt het meest vervelende. En dan overal "deleteduser404040404".
 
Reactiescore
122
BlueKnife.

#120. Edward von Woodstock -
Beschermengel , ik werd lijk en vervolgens gehackt. (dus gestorven als Hacker), g/g koppel met Albers (Cupido) - Liefdesverdriet dag 7.
#121. Jodude & Bik en rode trap - Burger - Lunch dag 5.
#122. Rukurt - Weerwolf - Gewonnen.
#123. Heulsen - Burger - Lynch dag 2.
#124. Quechua & Sven - Weerwolf - Gewonnen, samen met Roboro toen Yube in een 'netwerkgroep' gezet waarbij we deden alsof ik muizenval was en Yube had gezien. Hij zette zodoende zijn jagersschot op een goedje. (heerlijk die netwerkrondes vroeger)
#125. Amycipatie - Burger - ronde gestaakt.
#126. Cgrain & Mooteman - Infectiewolf - Lynch dag 5.
#127. Marwolaeth & Bik en rode trap - Huurmoordenaar - Overleefd maar verloren.
#128. Jodude & Bappos - Burger - Lunch dag 4.
#129. Riverfl0w - Geïnfecteerde beul - winst.
#130. OrAsU - Geïnfecteerde wisselaar - winst.
#131. Anthraxxis & Anne. - Beul - Lynch dag 1.
#132. Marwolaeth & Bappos - Jager - Lynch dag 1.
#133. Bik en rode trap - Heks - Beulactie dag 2.
#134. Blue - Zelf geleid - Gewonnen door de goedjes.
#135. Juoma & March to War - Infectiewolf - Jagersschot dag 2.
#136. Ice sCream - Infectiewolf - Jagersschot dag 1. (KIJK DAN WAT EEN PECH)
#137. Yube - Onschuldig meisje - Lunch nacht 5.
#138. Lady Sophie & Bik en rode trap - Heks - Gewonnen als BM laatste dag en met doodsdrankje Oscar (wolf) gekilld.
#139. Anthraxxis - Geinfecteerde pool (geen idee wat dat was). Potje met de 'desinfectiewolf' -> die kon zichzelf desinfecteren naar burger vlak voordat ie werd gelyncht. - Gewonnen.
#140. Anne. - Burger - Lynch dag 5.
#141. Reversistence. - Gewapende onderzoeker (Jager) - Lynch dag 1.
#142. Blue & Emperor of Blood - Zelf geleid - Goedjes gewonnen.
#143 Marcoknight - Burger - Welpactie dag 1. (Toen konden burgers nog gewelpt worden, is hierna vgm veranderd)
#144 Jojor - Geen idee - Potje beëindigd na zwarte dood dag 1.
#145 Weerwolfgek - Priester (Wolf Bik en rode trap gekilld) - Gewonnen.
#146 I like trains - Rol onbekend maar goedje - Lunch dag 4.
#147 Glenn & Bappos - Dorpsoudste - Lynch dag 3.
#148 OrAsU - Jager - Jagersschot dag 3. (Dit was een ronde met 17 jagers en 3 wolven genaamd 'Knalmaaaaarraaaaak')
#149 Cgrain - Doodsheks - Lunch dag 2.
#150 Quechua, Yube en ikzelf (na mn dood) Jubileumronde - Burger - Lunch dag 6 (Wel na het halen van het tweede dorp!)
#151. Napoleon Bonaparte & Victorious - Muizenval - Doodsdrankje dag 3. (Werd gekilld terwijl ik bewezen goedje was...)
#152. -Tim- - Cupido g/s koppel met Marwolaeth (infectiewolf) - Liefdesverdriet laatste dag. -> Goedjes gewonnen.
#153. Kahvi - Weerwolf - Gewonnen door enorme hoeveelheid slechtjes (12 op 37).
#154. Mooteman - Beul (ik beulde de andere beul) - Gewonnen!
#155. Purpletail & Blue - Zelf geleid - Wolven gewonnen in een ronde waar men samen met een andere speler in Kamers kon verblijven om daar eventuele items te vinden. (Zo was er een jagersgeweer met 1 kogel en geld aangeboden door de wolven om een burger eventueel corrupt te maken)
#156. Bappos - Jager g/g/g koppel met Flexibility en Dragonfriend - Liefdesverdriet dag 2. (Dragonfriend werd gelunched)
#157. Marwolaeth - Geïnfecteerde huurmoordenaar - Gewonnen. (Denk dat dit potje het allerbeste potje is wat ik ooit heb gespeeld -> Als goedje dag 1 een infectiewolf eruit gewerkt en vervolgens in een onmogelijke positie de goedjes misleid in deze netwerkronde waardoor de wolven de winst toch pakten)
#158. ll0ll King - Even ziener - Gewonnen!
#159. Dragonfriend & Oscar - Oneven orakel - Lynch dag 5.
#160. Victorious - Ziener, maar na herstart potje Welp - Gewonnen na iedere dag goed gewelpt te hebben :D (netwerkrondes als slechtje altijd zo heerlijk)
#161. CrazySobek - Weerwolf - Lynch dag 1 (Gelynched terwijl ik ook net BM was geworden. Meest trieste potje vol met meelopers wat ik ooit heb meegemaakt. De BM-stemming ging toen tussen mij en Bappos dus besloot de rest ook maar dat de lynch tussen mij en Bappos moest gaan. Bappos stemde toen nog zonder reden op mij en bleek later de welp te zijn en mij expres uit het spel te willen werken, zonder te weten dat ik dus echt wolf was.)
#162. Ice sCream - Levensheks - Lunch dag 4.
#163. Cgrain - Burger - Doodsdrankje dag 4. (meegedaan als vervanger)
#164. CrazySobek - Cupido (mijn koppel ging op dag 2 al deaud) - Lunch dag 4.
#165. Anthraxxis - Burger - Jagersschot dag 5.
#166. Blue - Zelf geleid - G/G/G/S-koppel gewonnen (ll0ll King, Marwolaeth (s), Ice sCream en Flexibility! (Dat krijg je als elke cupido zich aan elkaar koppelt)
#167. Lytho - Weerwolf - Gewonnen! (Op de laatste dag door gehad dat Bappos & Marwolaeth g/s koppel waren en de juiste gelunched).
#168. Marwolaeth - Koppelronde met Flexibility - Laatste 2 overlevenden! G/G-koppel.
#170. Lytho - Burger - Lunch dag 2.
#171. Pr0sieeb - Weerwolf - Gewonnen!
#173. Arbeitman - Weerwolf - Beulactie dag 4 nadat ik gezienerd was door Roboro.
#174. Empire of Statement - Burger - Jagersschot dag 4.
#175. Big bear & Stalov - Burger - Lynch dag 1.
#177. Capricorno - Cupido (Koppel met Flexibility -> Jager) - Liefdesverdriet dag 2. (Flex was lunch)
#178. Flexiblity & Blue - Zelf geleid - Goedjes gewonnen.
#180. CrazySobek - Burger - Overleefd maar verloren (Stuurde toen nog in PM naar Nonkel dat ik wist hoe het zat - dat hij wolf was - maar dat het niet meer uitmaakte wat ik zei, dat de rest van de goedjes toch niet mee zouden gaan -> hebben toen nog wel ff gelachen :D)
#181. Victorious. - Ziener - Lunch dag 2.
#183. Eucalyptus Sunrise - Ziener - Welpactie nacht 3.
#184. Flexibility & Lord of the Strings - Burger - Lunch nacht 2.
#190. Capricorno - Burger - Gewonnen.
#192. ? - Burger - Inactiviteitsdood dag 4.
#194. ? - Prefab/Ziener - Lunch dag 1. (Flexibility was Slet en ging met me mee deaud)
#195. I like trains. - Rol onbekend (goedje) - Overleefd maar verloren.
#200. Marwolaeth (Jubileumronde) - Muizenval - Slechte beulactie van Capricorno op dag 6.
#204. PartOfTheGame - Burger - Laatste dag gelynched en helaas verloren van Marneus Calgar.
#205. Ice sCream - Weerwolf (g/s-koppel met Marneus Calgar) - Gewonnen! Helaas werd Marneus na de 4e dag inactief, maar we hadden het hele potje compleet onder controle als g/s en de hele tactiek uitgestippeld om alle wolven eruit te werken. Uiteindelijk als laatste slechtje overgebleven.
#206. Marwolaeth - Huurmoordenaar + ervaren speler - Moord dag 5. Potje compleet onder controle totdat een nieuwere speler mijn netwerktactiek + rol ging doorsturen naar de wolven die me mezelf lieten killen (toen ben ik wel even mad geweest ja).
#210. Kunjack - Jager - Overleefd maar wel verloren door overmacht slechtjes.
#211. Blue - Zelf geleid - Wolven gewonnen!
#220. Pr0sieeb & Netsky - Burger - Jagersschot dag 3.
#221. DemocratischeZwijmelaars & TheRussianBear - Priester - Inactiviteitsdood dag 4.
#230. Woodster - Weerwolf (G/S-koppel met Netsky, Heks) - Laatste dag verloren door jagersschot van Svennieboys terwijl we normaal meerderheid zouden hebben gehad...
#231. AJBK - Burger - Inactiviteitsdood dag 5.
#233. DemocratischeZwijmelaars - Cupido (G/S-koppel met Dragonfriend) - Gewonnen! (toen nog Capri eruit gelynched hehe)
#234. Yube - Burger - Inactiviteitsdood dag 2.
#236. Dragonfriend & Netsky - Beul - Doodsdrankje dag 3.
#237. Castiel, mama waar is mijn pils & DemocratischeZwijmelaars - Slet (gekoppeld met Capricorno, doodsheks ) - Liefdesverdriet dag 6 door jagersschot.
#238. Blue & Mikeeeeee3 - Zelf geleid - Wolven gewonnen!
#239. Calamus Incendium - Vervloekte burger - Gewonnen!
#244. TimeforPlanB - Burger + Ijzeren Hein - Gewonnen, samen met Dragonfriend enige overgebleven goedjes.
#245. Marwolaeth - Weerwolf - Gewonnen! (Samen met Capri nog wolf toen, hele risky verdediging heeft toen goed uitgepakt)
#253. Svennieboys & Westkip - Burger - Lunch dag 2.
#254. Tigor & Lytho - Infectiewolf - Doodsdrankje dag 1. Ik werd toen gekilld omdat iemand het gewoon wilde verzieken (zelf toegegeven) in een netwerkronde waar ik op dag 1 al zon 10 speciaaltjesclaims had :D
#263. Jenskeuh - Beschermengel - Lunch dag 7.
#264. DemocratischeZwijmelaars - Wreker -> Beul -> Lijk (Ik kon dus mijn claim niet meer bewijzen lol) - Lynch dag 6.
#265. DZ & WatBlaasJeInMijnOor? - Ziener -> Geïnfecteerd (ik was invaller dit potje) - Gewonnen!
#309. Rukurt - Burger - Gewonnen!
#317. Tigor - Burger met zilverbloed - Lunch dag 4.
#318. Time en Miketijger - Infectiewolf - Lijfwacht dag 3. (Beschermde de persoon die ik wilde infecteren)
#319. Blue - Zelf geleid - Goedjes gewonnen.


Rollen:
Burger: 26x
Weerwolf: 10x
Infectiewolf: 4x
Welp: 1x
Beschermengel: 2x
Huurmoordenaar: 3x
Jager: 5x
Beul: 3x
Wisselaar: 1x
Wreker: 1x
Heks: 2x
Levensheks: 1x
Doodsheks: 1x
Onschuldig meisje: 1x
Pool: 1x
Dorpsoudste: 1x
Muizenval: 2x
Cupido: 4x
Ziener: 5x
Even ziener: 1x
Slet: 1x
Priester: 2x
Oneven orakel: 1x
Vervloekte burger: 1x
Burger met zilverbloed: 1x
Lijk: 2x
Hacker: 1x
Aantal keer geïnfecteerd: 5x
Aantal keer G/S-koppel: 3x

Statistieken:
Aantal gespeeld: 84
Zelf geleid: 8
Aantal keer gewonnen als slechtje: 14x
Aantal keer gewonnen als goedje: 7x
Aantal keer gewonnen als G/S: 1x (2x zo dichtbij...)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Ik heb mn lijstje weer eens aangepast:


WvW #300
-> Wijze burger. Lunch Dag 7

WvW #301
-> Infectiewolf. Winst Dag 4

WvW #302
-> Anonieme Slaaf (Executeerder).
Doodsdrankje heks Dag 2

WvW #304
-> Beschermengel. Slechte Anonieme Beul Dag 5

WvW #306
-> Explosiewolf/ G/S-koppel met Anthrax . SS-lunch Dag 3

WvW #307
-> Welp. Lynch dag 4

WvW #309
-> Heks. Rol vermeld door leiding bij actie
...dus Lunch Dag 4

WvW #311
-> Minion/Ziener. Vast aan de rol Duckje. Duckje (Anthraxx) was g/s koppel met fam. Fam werd gebeuld, dus val van TW-team op Dag 3

WvW #312
-> Welp. Beulactie Dag 2

WvW #313
-> Burger. Lunch Dag 6. Uur later was potje gedaan

WwW #314
-> Wolf. Gedurfde stem maakte me dood
op Lynch Dag 1

WvW #316
-> Beul. Lunch Dag 3 na geslaagde Beulactie

WvW #317
-> Sneeuwwitje/Burger met zilverbloed. Dag 7 door “claimen”

WvW #318
-> Burger. Lynch dag 1

WvW #319
-> Cupido. Koppel met CI. Die werd gepakt door slaapschutter. CI was ongekend inactief ;-). Dus liefdesverdriet op dag 2

WvW #320
-> Burger. Extra dode op Dag 2. Iets met MOHniels en drankje

WvW #323
-> Wethouder, werd Wapensmid. Lunch Dag 4. Vlak voor winst goedjes

WvW #324
-> Infectiewolf/Mark Rutte. Koppel met Arbeitman. Over het verloop wil ik het niet hebben. Zie topic :)

WvW #321
-> Burger/Dashba. Lynch dag 4

WvW #326.2
->Klaagmuurtovenaar. Potje is gestaakt.

WvW #326.3
-> Ooit zal de uitslag komen.
 
Bovenaan