[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
723
Nacht 5
Iedereen ging met een gerust hart slapen om smorgens met z'n allen een feest te vieren.

(geen doden)
 
Reactiescore
1.014
Ja Moh was er niet om lunch in te sturen. :p

Of Legende deed zn taak :cool:

Of iets hekserigs?
 
Reactiescore
1.014
zou ik niet zomaar vanuit gaan, wolven gooien elkaar dit rondje makkelijk onder de bus heb ik gemerkt
Want jij doet dat ook met Sule bedoel je? ^^


Dit zijn van die CL uitspraken.
Hide in plain sight
 
Reactiescore
3.584
Hoe Sule het nog gespeeld heeft zo hoort het, alles uit de kast halen om erin te blijven. Toppunt van sportiviteit!

Gelukkig zijn we er niet ingetrapt.
 
Reactiescore
1.804
moh lijkt mij alleszins een logische volgende keuze? Lijkt me sterk dat sule een random goedje uitkiest als fake zienertarget en zijn rol zegt?
 
Reactiescore
1.804
alternatief voor mij is CI, vooral gebaseerd op het feit dat die helemaal uit het potje verdwenen is
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
3.584
Ja Simeco is bewezen medewolven onder de bus smijter. Maar daar maken we gebruik van zolang hij wolfjes aanduid?
 
Reactiescore
1.804
snappen jullie nu waarom ik doorgaans inactief speel? op deze manier is het niet eerlijk voor de slechtjes!!
 
Reactiescore
1.014
Hierboven de namen : antra simeco speeder

Wat is dit in vredesnaam voor onzin? Omdat ik zijn claim geloofde ben ik slecht?

Lijkt me minstens 2 van de 3 bovenstaande wolf.

Speeder snel op mij stemmen in de hoop dat je wat meelopers krijgt?

anthraxxol is goed gebleken, al voor jouw post, dus simeco en speeder wolf zeg je?

Dat heb ik even gemist, maar in dat geval is die kans erg reëel ja.

 
Reactiescore
1.277
Tijd om te kijken hoeveel zekere goedjes we komen

Mezelf duh

6. Chmegers
7. rover ram

11. Calamus Incendium
13. BloodWolf14
15. De LEGENDE van het Noorden
16. Simeco

17. victorious
18. Jokersbrain
21. Candiu
22. Azzandra
31. MOH


dit is wat mij betreft het lijstje, maar ik ben niet alleen in de info. Vul gerust aan waar nodig. Of maak je eigen lijstje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik heb net CL's posts door zitten nemen. Lijkt me wel goedje idd. Dash zou eventueel infectie kunnen zijn, maar dan heeft hij idd bewust Speeder opgegooid voor drankje.

Ik heb ook Speeders posts doorgenomen: Wat me hierin opvalt is dat hij Silmad veel noemt en af en toe quote, maar nooit hard doorzet op hem. Stemt wel 2x op Silmad, maar nooit op een moment dat die in gevaar is.


Bappos niet verwacht dat hij goed was?
Dash en ik slecht?
Ik raad je aan om nogmaals na te lezen wie er opperden om spieder te wateren:







Sule Silmad
Had geen tijd om er op te reageren maar goede opening en daarna oko heel scherp gezien van bloodwolf mbt speeder. Chapeau maatjes.
 
Reactiescore
3.584
Tijd om te kijken hoeveel zekere goedjes we komen

Mezelf duh

6. Chmegers
7. rover ram

11. Calamus Incendium
13. BloodWolf14
15. De LEGENDE van het Noorden
16. Simeco

17. victorious
18. Jokersbrain
21. Candiu
22. Azzandra
31. MOH


dit is wat mij betreft het lijstje, maar ik ben niet alleen in de info. Vul gerust aan waar nodig. Of maak je eigen lijstje

Waarom CI redelijk groen? Zou hem met Vic ruilen eerder.
 
Bovenaan