Wereld 70: Wereld einde awards

Reactiescore
1.367
Beste speler van W70:
Beste is nogal subjectief, dus ik houd het zelf bij dat Pony, Tad en Chefke de beste teams waren. Aka de grootste, actieve accounts van SZN.
Stiekem was team johnny ook best sterk, maar zat dat over 2 accounts verdeeld.

Beste stam van W70:
SZN, simpelweg omdat deze met niemand BG's of iets dergelijks had en geen gigantische fusies nodig was.
Alle accounts waren op basis van ligging en kunsten uitgezocht en toen de rim eindelijk van SZN was leek niets SZN nog te kunnen stoppen

Beste stam speler van w70:
Ik ga @Mr.Bob benoemen, zonder gemekker naar een ander account gaan om dat te helpen, heerlijk

De beste aanvaller van W70:
Er is voor mij niemand die echt aanvallend heeft uitgeblonken daarom mijn favoriete aanvallen: de aanval op pielemuis of the north, inni op tring, szn op alle rim stammen en aanval op EJ van 2 kanten was ook leuk.

De beste verdediger van W70:
De spelers die op EJ geholpen hebben met deffen en de spelers die Triador hebben lopen VV'en de laatste massa

Meest gezellige speler van W70:
Ik kan de slechte humor van @Mr.Bob wel waarderen, de manier waarop die soms mensen opstookt met 1 woord. Heerlijk.

Grootste VV slet van W70:
Dont remember

Het grootste ego van W70:
Triador, tis my way or the highway. En ik kan het niet waarderen dat als iemand zijn eigen rim vast legt met vriendjes dat die dan ruzie gaat zoeken met zn buren, omdat deze niet alles op het front kunnen gooien.

Beste leider van W70:
Tuur, heeft een zeer mooie stam opgezet, natuurlijk met hulp.

Slechtste leider van W70:
Leiding tring/pion, kanshebbers die na 2 tellen pleitte waren.

Mooiste stam naam van W70:
Ei hoort erbij

Slechtste P&P'er:
tidal en kisho, wat een drama's

Dikste wannabe op het W70 AF:
tidal en kisho, wat een drama's

Dikste wannabe van W70(IG):
Kisho

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Asteek, ik wilde ze als versterking voor johnny, maar ze bleven voet bij stuk houden, de dood of de gladiolen :p
Ryker, had een kans om in SZN te komen en probeert van 2 kanten te eten (SZN en inni) en word vervolgens genaaid door inni. Heerlijk

Grootste stabber van W70:
Teun

Mooiste actie van W70:
SZN die alle rimstammen na een paar massa's geheel dood heeft en keihard de inni alliantie aan het inhalen was

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
SZN die veel te lief was. We wisten dat inni zich niet aan onze normen en waarden wilden houden en we hadden autismal kapot kunnen maken na de ban. Niet gedaan en dan doen ze het wel bij ons. Helaas

Slechtste verliezer van W70:
Kisho, Tidal

Grootste blunder van W70:
Direct delete gaan van szn, had nog makkelijk gekunt

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
De volgende accounts kan ik erg waarderen, omdat deze danwel aardig zijn of goed presteren
The Alcoholic Dream
Absurd.
Chef.Intern
Johnny English
Jayce Garen
Arteriae-Infectio.
mrmohawk
Elusive Jester
Asteek
Atlas
Predec
de beer van zwolle
heesie80
Pielemuis Of The North
BlackBeauty

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Het spijt me zeer maar Tidal, Kisho, kan zulke mensen niet waarderen. Verder de aasgieren die direct pony edelen.
En last but not least Triador, om de reden bij grootste ego

Welke speler verdient het meeste respect:
BlackBeauty, heesie80, de beer van zwolle, asteek
Rimmers zonder enige kans op winst maar toch door deffen/spelen
 

DeletedUser81766

Guest
Ik ben benieuwd naar wat lijstjes van INNI, zijn er nog spelers van INNI actief op het fora?
 
Reactiescore
376
Jazeker. Ik zal binnenkort is een poging doen voor een leuk lijstje :)
 
Reactiescore
376
Beste speler van W70:
Hier heb erg lang over na moeten denken. Sprong er nou echt iemand uit? Wie heeft er gigantische prestaties verricht? Ik heb besloten niemand te vernoemen tot beste speler van W70.

Beste stam van W70:
Infamous Nightmare (INNI)

Beste stam speler van W70:

DennisThies87
Arithmetic


De beste aanvaller van W70:
Geen individu maar een stam: Infamous Nightmare (INNI). Elke massa die INNI initieerde werd afgesloten met significante winst.

De beste verdediger van W70:
DennisThies87
. Defde vaak voor stamleden.
Triador heeft ook een massa leuk afgeslagen, maar dat was nagenoeg BLOCK OK.

Meest gezellige speler van W70:
Atlas
:D

Grootste VV slet van W70:
DennisThies87

Het grootste ego van W70:
Niet in de negatieve zin:
Steff van Sequa Quare
Steve van Chef.Intern
Enkele lui van Pony

Beste leider van W70:

Heel eerlijk gezegd? Geen. Misschien Antwan van Arithmetic omdat hij de winnende stam heeft geleid. Al was er niet heel veel "leiding" nodig in INNI.

Slechtste leider van W70:
Leiding PION + TRING liep niet lekker. Niks tegen de individuen, maar het uiteindelijk afgeleverde werk was niet optimaal (lees: belabberd)

Mooiste stam naam van W70:
Infamous Nightmare (INNI)

Slechtste P&P'er:

Genoeg, en daar houd ik het bij.

Dikste wannabe op het W70 AF:
Genoeg, en daar houd ik het bij.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Tidal. Van "Zure Tang TW2 N00B" in een onhoudbare situatie in het begin naar wereldwinst als een van de grootste accounts. Dat doen hem niet veel mensen na.

Grootste stabber van W70:
Interdictum
en de lui van Pony die liegen over het scriptgebruik.

Mooiste actie van W70:
Tidal (destijds vijand) die open kaart speelt over het gestab van interdictum. Wat je ook van Tidal op het AF vind, in game speelt hij erg respectvol.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Chef.Intern
en Pony die beide overgingen naar SZN
De zoveelste ban van pony
Het op grijs gaan van SZN

Slechtste verliezer van W70:
Met pijn in mijn hart moet ik toch SZN opschrijven. Er zat zoveel potentie in, en zo plots werd er de stekker uitgetrokken. Hoe fair of unfair het voorstel van INNI ook was voor het opdelen van Pony, zelfs met 66% / 33% was het grondgebied nog steeds in voordeel van ZSN of minimaal 50/50. De wereld had daarna nog alle kanten op kunnen vallen.

Grootste blunder van W70:
PION + TRING
Mijn AM die al mijn kerken afbrak vlak voor een massa
Leon die herhaaldelijk 20 miljoen miljard GS opvraagt voor munten en dan direct AFK gaat zodat ik 4 uur lang munten kan slaan.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Leon van Atlas
Rickert van Directeur Vulkanstrabe
Heel veel van INNI eigenlijk. Zelden een stam met zo weinig interne problemen/gezeur meegemaakt.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Niemand. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mwa, Nicolas van Interdictum mag trouwens wel een wereldje overslaan bij nader inzien.

Welke speler verdient het meeste respect:
Dennisthies87 voor het diehard inzetten voor de stam;
Leon (Atlas) die in 6 maanden tijd zo verschrikkelijk veel geleerd heeft en altijd meer wil leren. Sterker nog, na wereldwinst is hij nog steeds volop met dingen aan het oefenen!;
Pielemuis of the North voor het actief blijven terwijl wereldwinst voor hem onmogelijk was.

OVERIG:
Ik heb niemand dit nog zien doen hier, maar ik wil toch even iedereen die account atlas heeft ondersteund via deze weg persoonlijk bedanken. In het bijzonder:

Bette2 (Vanaf dag 1 aan onze zijde gestaan)
Cacturne (De over-gekwalificeerde MB, die overigens ook nog de grootste prijzenpot PP mee naar huis nam van het contest.)
Blackhand (Hopelijk morgen erbij op W72 :D)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
382
Met pijn in mijn hart moet ik toch SZN opschrijven. Er zat zoveel potentie in, en zo plots werd er de stekker uitgetrokken. Hoe fair of unfair het voorstel van INNI ook was voor het opdelen van Pony, zelfs met 66% / 33% was het grondgebied nog steeds in voordeel van ZSN of minimaal 50/50. De wereld had daarna nog alle kanten op kunnen vallen.
Vergeet in het vervolg niet de wereldinstellingen, die in dit geval melden dat je stamgenoten niet kan aanvallen, bij eventuele nieuwe gamemod taken die je gaat krijgen :)
 

DeletedUser81766

Guest
Het was uiteindelijk niet iedereen zijn keuze om te stoppen, ondanks de meeste voor hadden gestemd om te stoppen voordat er nieuwe informatie ons bekend werd gemaakt.

Verder is het een goed lijstje, ik kan me in een hoop vinden. Uiteraard niet alles maar dat is eenmaal het verschil van het spelen met een andere partij, je krijgt niet mee wat er intern bij je oppositie speelt.
 
Reactiescore
300
Mwuah was netjes geweest van jullie als dat soort deals aangeboden zouden worden, als er niet al 1000+ incs lopen. Wekt inderdaad vertrouwen dat er te praten is met de tegenpartij!

Er liepen al honderden inc voordat wij wisten dat die bann er was. Jullie hebben nooit op een normale manier open gestaan voor een deal en alles werd afgewezen.

Maarja deze discussie opnieuw gaan voeren heeft geen zin. ;)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Er liepen al honderden inc voordat wij wisten dat die bann er was. Jullie hebben nooit op een normale manier open gestaan voor een deal en alles werd afgewezen.

Maarja deze discussie opnieuw gaan voeren heeft geen zin. ;)
Onzin Antwan. Liepen er 70 toen ik het aankaartte. Daarna al gauw 500+, verder werden de eerste voorstellen van jullie kant afgewezen. Blijf bij de waarheid.
 

DeletedUser81766

Guest
Er liepen al honderden inc voordat wij wisten dat die bann er was. Jullie hebben nooit op een normale manier open gestaan voor een deal en alles werd afgewezen.

Maarja deze discussie opnieuw gaan voeren heeft geen zin. ;)

Heeft zeker geen zin en zo is het zeker niet gelopen, jullie beginnen allebei weer te zeuren om niets en door het niet direct eerlijk neer te zetten creëer je de discussie.

Er liepen 90 incomings op het moment dat wij INNI benaderde, grotendeels scouts wat jij zelf bevestigde. Ik quote: ‘Ik vroeg mij al af waarom de scouts er zo makkelijk door kwamen’.

Jullie actie had anders gekund en was niet netjes, klaar en simpel.

Maar die 1000 inc’s had ook niets van invloed op dat wij een deal met INNI konden maken of niet, ze hadden met die aanvallen hem bij lange na nog niet weggespeeld. De deal van een 66% en 33% verdeling was prima haalbaar.

Door het verloop echter, hadden meerdere spelers al besloten de stekker te trekken. Het mocht dus niet baten.

Hadden jullie direct onderhandeld had dit zeker wel anders kunnen lopen.
 
Reactiescore
967
Er liepen al honderden inc voordat wij wisten dat die bann er was. Jullie hebben nooit op een normale manier open gestaan voor een deal en alles werd afgewezen.

Maarja deze discussie opnieuw gaan voeren heeft geen zin. ;)

Hoe kan je zo hard liegen lol?

Zou ik zeer zeker waarderen, niet nodig om afgeronde discussies weer naar boven te halen.

Sinds wanneer mag je niet reageren op lijstjes? Ik snap dat het geen pagina's moeten zijn, maar enige reactie is prima en gwn de norm.
 

DeletedUser81766

Guest
Hoe kan je zo hard liegen lol?



Sinds wanneer mag je niet reageren op lijstjes? Ik snap dat het geen pagina's moeten zijn, maar enige reactie is prima en gwn de norm.

Ik ben geen moderator. Zolang het reageren op de lijstjes blijft maakt het mij niet uit, liever zie ik niet de discussie die vervolgens komt waar we al 3/4 verschillende andere topics voor hebben.

Ik had dit topic daarvoor niet gestart.
 
Reactiescore
967
Dat snap ik heel goed, maar als iemand een discutabel punt aanhaalt binnen een lijstje, moet daar gewoon op gereageerd op kunnen worden zonder dat er direct geklaagd wordt dat het geen lijstjes zijn.
 
Bovenaan