Wereld 40 Praattopic

DeletedUser

Guest
enige die alles verraden heeft zijn jij en marnix, nu ook weer met covert leden weg te laten gaan uit error want je kan me niet wijsmaken dat sonnie ze allemaal ontslagen heeft

en daarna dorpen gratis aan error geven zodat ze kunnen cf,n

goed gedaan jochie,

Nelis, loop is niet te janken en quit met tw, niemand die je hier nog wilt.

Tegen mij zat ze te huilen omdat ik het account niet had verwijderd. En de reden waarom ik jou maar aanviel was omdat jij mijn cluster in kwam edelen. Ik heb dat tegen marcha gezegd, maar die neemt het liever op voor stabbers en verraders dan haar eigen co die veel moeite in het accie heeft gestoken.

Een CO die veel moeite in een account gestoken heeft om het te ruïneren, niets opbouwends gebeurd in al die tijd.
Een CO die zich héél druk maakt(e) op het AF om daar opgehemeld te worden, maar ingame niets presteerde.
Al met al een CO die alles, wat Marcha zo zorgvuldig had opgebouwd, met zijn "kundigheid" naar de kloten geholpen heeft.
Niet zonder reden van het account "gekicked" dus......
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een kerel he
 

DeletedUser74005

Guest
Denk dat dit forum geterroriseerd is door een specifieke vorm van vogelgriep, als ik zo dat gesloten topic bekijk.
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is het toegestaan dat mods actiever aan het posten zijn dan de algemene W40 poster?
 
Reactiescore
1.738
Mods als dZ zijn zelf zieke spammers. En duckje is gek, is die altijd al geweest.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het is wat:p
 
Reactiescore
3.587
Welke uber pro's durven op w47 te gaan starten? Check zeker en alvast het AF topic waarvan de link in mijn handtekening staat. WIJ WILLEN JOUW ERBIJ!!!!!!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja mooi he:p
 
Reactiescore
3.587
Ben je ingehuurd door de mods hier of wut? :p

Ik word allesinds niet officieel betaald voor deze free reclame :( Maar ik wil van w47 een leuke wereld maken dus hoe meer verschillende persoonlijkheden met verschillende niveau's hoe leuker voor iedereen ;)

Geen nieuwe wereld voor mij. Bovendien zou iedereen het al bij voorbaat opgeven als ik mee doe :cool:

challenge accepted :rolleyes:
 
Bovenaan